MetalGuy
Badass junkie
Treedt toe, uwe hoogheid!❤️Eindelijk een passend kasteel voor deze koningin 👸🏻
Zult U nog wél iets langer onder ons zijn, dan deze oorspronkelijk aanstaande koningin van Engeland, Eljuvabeth?
Treedt toe, uwe hoogheid!❤️Eindelijk een passend kasteel voor deze koningin 👸🏻
😂😂😂❤️Eljuvabeth
Zo lang de voorraad strekt trouwens!Treedt toe, uwe hoogheid!❤️
Zult U nog wél iets langer onder ons zijn, dan deze oorspronkelijk aanstaande koningin van Engeland, Eljuvabeth?
Gooi in dat geval moar eem een groene knuppel hierhenne da...🍻Zo lang de voorraad strekt trouwens!

Zou het aan de hoeveelheid kunnen liggen ?..paar flessen wijn...
En toch een mogelijk relevante vraag: hoe gaan we in dry january om met droge poeders ?
Ik had wel een leuk zegeltje onder de tong gelegd weekje geleden. Maar verder in principe alleen de koffie en een colaatje tot dusver.En toch een mogelijk relevante vraag: hoe gaan we in dry january om met droge poeders ?
Lance Armstrong heeft jarenlang problemen gehad met alcohol, maar is nu aan de betere hand. Dat maakte de 53-jarige Amerikaanse ex-wielrenner bekend via Instagram.
![]()
Lance Armstrong viert beëindigen 'relatie met alcohol': ’Voelt als mijn beste beslissing ooit’
Lance Armstrong heeft jarenlang problemen gehad met alcohol, maar is nu aan de beterende hand. Dat maakte de 53-jarige Amerikaanse ex-wielrenner bekend.www.telegraaf.nl
Ik weet alleen niet of anderen het als problematisch gebruik zullen ervaren. Er zijn mensen die stoppen met een aantal drankjes enkele keren per maand en die al melden dat ze het niet meer drinken van die paar glaasjes per maand al bestempelen als het beste besluit in hun leven.Zo zie je maar.
Het treft alle lagen van de bevolking
ongelooflijk... ondanks alles dacht ik dat die goed bezig was...Lance Armstrong heeft jarenlang problemen gehad met alcohol, maar is nu aan de betere hand. Dat maakte de 53-jarige Amerikaanse ex-wielrenner bekend via Instagram.
![]()
Lance Armstrong viert beëindigen 'relatie met alcohol': ’Voelt als mijn beste beslissing ooit’
Lance Armstrong heeft jarenlang problemen gehad met alcohol, maar is nu aan de beterende hand. Dat maakte de 53-jarige Amerikaanse ex-wielrenner bekend.www.telegraaf.nl
na mijn burnout... nooit meer gedronken 😘
Echt ik kan het niet meer verdragen.
Dry years..
vraag mij dat ook af .. kan het gewoon niet meer verdragen...Ik hoor dit wel vaker.
Wat zou de link zijn met burnout dan wel hersenproblematiek?