Poeslieve Wolf zei:Ge kunt een drugshond ook omzeilen. Of soms hebben die honden volgens mij geen opleiding gehad of toch niet de beste opleiding. Want ik ben 1ne keer voorbij drugshond gemoeten 15 jaar geleden op school. En ik stonk duidelijk naar de wiet en ik mocht gewoon door lopen van meneer de hond.Dat zal ook niet altijd lukken. Maar sindsdien ben ik niet meer onder de indruk van hunne hond, zoals het ervoor was.
Dat is wel iets kort door de bocht, want ja ze kunnen alles vinden waar ze op getrained zijn maar bij teveel verschillende prikkels weten ze ook niet meer wat ze moeten doen. Bovendien zijn ze snel verzadigd en moeten ze dan weer een tijd rusten.Dunnetjess33 zei:Poeslieve Wolf zei:Ge kunt een drugshond ook omzeilen. Of soms hebben die honden volgens mij geen opleiding gehad of toch niet de beste opleiding. Want ik ben 1ne keer voorbij drugshond gemoeten 15 jaar geleden op school. En ik stonk duidelijk naar de wiet en ik mocht gewoon door lopen van meneer de hond.Dat zal ook niet altijd lukken. Maar sindsdien ben ik niet meer onder de indruk van hunne hond, zoals het ervoor was.
Trust me, dan was het geen echte drugshondEen echte vind alles, echt alles en altijd.
Ik doelde hierbij op een festival, drugs honden zouden daar helemaal gek worden aangezien bijna iedereen drugs bij zich heeft.Liefhebbertje zei:Psy
Als jij een manier weet om voor teveel prikkels te zorgen
Dat is nog geen enkel kartel oud gelukt
Maar als jij dat kan kom ik graag in contact met je![]()
Ik denk dat die honden gewoon een natuurlijk instinct hebben om wolven te vermijden, zelfs poeslieve wolven.Poeslieve Wolf zei:Ja, drugshonden gaan zeker naar een school of opleidingscentrum. Dieje hond gaat niet uit zijn eigen naar drugs beginnen zoeken ze!!!Anders werd ik besprongen door elke hond op straat.
Fool zei:Ik denk dat die honden gewoon een natuurlijk instinct hebben om wolven te vermijden, zelfs poeslieve wolven.Poeslieve Wolf zei:Ja, drugshonden gaan zeker naar een school of opleidingscentrum. Dieje hond gaat niet uit zijn eigen naar drugs beginnen zoeken ze!!!Anders werd ik besprongen door elke hond op straat.
Liefhebbertje zei:Psy
Als jij een manier weet om voor teveel prikkels te zorgen
Dat is nog geen enkel kartel oud gelukt
Maar als jij dat kan kom ik graag in contact met je![]()
Dat klopt niet, wiet staat op de opium lijst 2 en is dus gewoon illegaal. Het wordt voor persoonlijk gebruik echter wel gedoogd. Maar wiet smokkelen wordt bijvoorbeeld niet gedoogd, dus er zullen zeker wel honden voor getraind worden.Ik denk dat in NL geen 1 hond opgeleid word om weed eruit te halen. Het is niet illegaal dus waarom uren stoppen in het trainen van de hond om iets te vinden wat gewoon mag.