Drugscontrole

Stefaan

Newbie
Hallo iedereen, ik blow nu ongeveer 3 jaar dag in dag uit, gisteren ben ik gaan solliciteren voor een nieuwe job, en ze namen gewoon een drugstest, nog nooit meegemaakt zoiets, dus zegt die dokter dat ze sporen van cannabis gevonden hebben, en ik zei erop dat ik spontaan blow en er zeker niet afhankelijk van ben, maar hij geloofde mij niet echt en bied mij de kans om dit te bewijzen door over 10 dagen terug tegaan en opnieuw een test te laten ondergaan. Aangezien ik deze job wil heb ik onmiddelijk besloten om er met te stoppen. Nu blijkt dat dit toch 30 dagen in u urine blijft, dus wil ik er alles aan doen om dit binnen de 10 dagen eruit te krijgen, een kennis van mij raad mij aan om carbobel te nemen of biergist pillen en dit in combinatie met 2 liter water per dag. Wat denken jullie daarvan?? of hebben jullie tips voor mij??
alvast bedankt

Adrenochroom

Wijs gebruiker
THC wordt opgeslagen in je vetten dus als je sport komt veel er van vrij, beter sport je dus niet vlak voor je die test moet doen maar misschien als je NU wel heel veel sport dat je veel verbrand? Ik weet niet precies hoe het daar nou mee zit maar ik zou dat iig even opzoeken op 't net. Verder best vreemde praktijken dit, maja veel succes ermee!

Stefaan

Newbie
dank je voor jou rap antwoord, het kruipt idd in je vetweefsel, gelukkig ben ik niet dik en kdenk dat dit toch een voordeel is, niemand ervaring met biergist of carbobel?

acidboy

Badass junkie
Stomme dokter dan, dat hij dat spul 10 dagen de kans geeft om je lichaam te verlaten, hij zou beter moeten weten.

Verder weet ik niet zo goed wat je kan doen om het afbraakproces sneller te laten verlopen, zou gewoon lekker gezond leven, veel sporten, veel drinken, veel groente/fruit eten. Niet dat dat echt zal helpen, maar tis gewoon sowieso goed voor je:)
Als ie dan gaat zeuren gewoon zeggen dat je in de tussentijd geen wiet meer hebt gerookt ... dat zou hij ook aan het thc gehalte moeten zien denk ik.

Waarschijnlijk was het gehalte ook zijn reden om te twijfelen aan je afhankelijkheid. Maargoed... dat is ook maar een gokje.

Santa Maria

Experimenterende gebruiker
Wat is dat voor iets raars.... :confused:

maar....als het 30 dagen duurt voordat het uit je urine is, waarom wachten ze dan niet 30 dagen want het is in principe dus niet mogelijk om het in 10 dagen eruit te krijgen.... dus dan zou het sowieso geen reeële kans zijn die je krijgt

of lees ik nou ergens overheen ofzo?

Stefaan

Newbie
acidboy zei:
Stomme dokter dan, dat hij dat spul 10 dagen de kans geeft om je lichaam te verlaten, hij zou beter moeten weten.

Verder weet ik niet zo goed wat je kan doen om het afbraakproces sneller te laten verlopen, zou gewoon lekker gezond leven, veel sporten, veel drinken, veel groente/fruit eten. Niet dat dat echt zal helpen, maar tis gewoon sowieso goed voor je:)
Als ie dan gaat zeuren gewoon zeggen dat je in de tussentijd geen wiet meer hebt gerookt ... dat zou hij ook aan het thc gehalte moeten zien denk ik.

Waarschijnlijk was het gehalte ook zijn reden om te twijfelen aan je afhankelijkheid. Maargoed... dat is ook maar een gokje.

zou idd wel zijn dat hij twijfelde ofzo, maar kunnen zij van een simpele urinetest de hoeveelheid zien?? of is dit enkel wanneer je ze u bloed nemen??

Stefaan

Newbie
Santa Maria zei:
Wat is dat voor iets raars.... :confused:

maar....als het 30 dagen duurt voordat het uit je urine is, waarom wachten ze dan niet 30 dagen want het is in principe dus niet mogelijk om het in 10 dagen eruit te krijgen.... dus dan zou het sowieso geen reeële kans zijn die je krijgt

of lees ik nou ergens overheen ofzo?

ik vertelde hem dat ik spontaan blowde en hij zei mij dat het er dan over 10 dagen zeker uit is, nja we zien wel he. Indien ik deze job niet haal dan ben ik toch gestopt met blowen wat ik uiteindelijk ook wil bereiken, na een goei 3jaar dag in dag uit, ben ik het beu.

bandicoot

Experimenterende gebruiker
tuurlijk wel , ze mogen je enkel niet dwingen , ze mogen het vragen ,

mét je toestemming mag er altijd wat meer

bv controles in het voetbalstadion / discotheek etc

ik zou gewoon niet blowen , en wat gezond eten , verder niets
je kan moeilijk toveren

Stefaan

Newbie
kheb ondertussen al niet meer geblowd, het is wel niet gemakkelijk als je een aantal jaar dag in dag uitblowd maar kheb een doel he en als vervanger ne goeie jupiler, verder niemand ervaring met biergist of carbobel???

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
acidboy zei:

Natuurlijk is het niet in 10 dagen weg maar wel minder ze kijken ernaar hoeveel je in je bloed hebt dus gewoon niet blowen en niet vlak voor dat je ernaartoe gaat sporten k?

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
verdund azijn drinken, dat reinigt je lichaam .. heb ik me ooit eens laten vertellen door iemand ... hij zwoor er echt bij .. verder geen idee

zo drijf je wel enorm veel vocht af volgens mij, dus wel genoeg drinken..

en thc zit inderdaad voornamelijk in je vetten, die breek je het snelste af door dagelijks minimaal een uur stevig te gaan wandelen en door op je eten te letten.

:wave:

Spor

Wijs gebruiker
Haha, als ze een drugstest bij mij af zouden nemen zouden ze het niet eens geloven lol :P volgens mij zijn er voor de meeste drugs die ikhier heb liggen neit eens tests

Flameon

Badass junkie
Hier in nederland mag er naar mijn weten niet zomaar een THC controle gedaan worden als je komt solliciteren. Dat valt geloof ik onder het stukje privacy.

Welke vorm van test heb je moeten doen? Een test die op kleurt en waar mee wordt bewezen dat je thc in het bloed hebt, of een test waar je globaal waardes vanaf kunt lezen?

Mocht dat laatste zo zijn dan hoef je je geen zorgen te maken. Dan weet men wat je gisteren in je bloed had, en dan moet het over 10 dagen een stuk minder zijn.

Hempy

Bewuste gebruiker
Ik weet van mijn interim kantoor, dat een werkgever geen drugstest mag afnemen zonder jou toestemming.

Stefaan

Newbie
kheb idd. een papier moeten ondertekenen om er mee in te stemmen maar ze hebben enkel een urinetest gedaan, zien zij daar dan ook de hoeveelheden van? of niet?

Flameon

Badass junkie
De urinetesten die ik ken wijzen alleen uit of iemand thc in zijn bloed heeft of niet. Waardes kunnen ze alleen in het bloed zien geloof ik.
Door het formulier te ondertekenen ben je akkoord gegaan met de test.

Stefaan

Newbie
nee gewoon een fabriek maar tis omdat ik met een rolbrug moet werken of dergelijke, ja kzal het volgende week wel zien he, kzou het wel belachelijk vinden moesten ze mij weigeren maar ja dan ben ik toch gestopt met blowen he

Suntablet

Bewuste gebruiker
en moest het er niet uit zijn dan kan je die dokter toch vertellen dat wiet langer in je bloed blijft, duw de feiten onder zijn neus :wink:

Stefaan

Newbie
allemaal bedankt voor jullie raadgevingen en we zien volgende week vrijdag wel wat het resultaat is, klaat het jullie wel weten, duimen he :)

Stefaan

Newbie
deze ochtend al eens mijn urine binnengedaan bij de dokter, maandag weet ik de uitslag, kzen benieuwd of mijn biergistpillen werken.

Stefaan

Newbie
vandaag naar mijn dokter geweest en ik test nog steeds positief, wat wel te verwachten was, maar het was niet zoveel meer, kzen benieuwd voor vrijdag :rolleyes:

Dr. Tommy

Badass junkie
Confusion in her eyes that says it all.
She's lost control.
And she's clinging to the nearest passer by,
She's lost control.
And she gave away the secrets of her past,
And said I've lost control again,
And a voice that told her when and where to act,
She said I've lost control again.

And she turned to me and took me by the hand and said,
I've lost control again.
And how I'll never know just why or understand,
She said I've lost control again.
And she screamed out kicking on her side and said,
I've lost control again.
And seized up on the floor, I thought she'd die.
She said I've lost control
She's lost control again.
She's lost control.
She's lost control.

Well I had to 'phone her friend to state her case,
And say she's lost control again.
And she showed up all the errors and mistakes,
And said I've lost control again.
But she expressed herself in many different ways,
Until she lost control again.
And walked upon the edge of no escape,
And laughed I've lost control again.
She's lost control.
She's lost control.

I could live a little better with permissible (the miserable?) lies,
When the darkness broke in, I just broke down and cried.
I could live a little in a wider line,
When the change is done, when the dare is gone,
To lose control. When the dare is gone...

Stefaan

Newbie
Vandaag teruggeweest en ze hebben niks meer gevonden, dus kheb mijn job, aan iedereen kan ik aanraden biergisttabletten en veel water drinken!!!

Bovenaan