Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Ik ga wat siroop drinken, douchen en dan lekker slapen. Vriendje lief slaapt al. Het is weer welletjes voor de komende week met drugs gebruiken.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Om weer even te reageren op de TS...

Wil graag eerst even melden dat je bij nieuwe middelen voor gebruik altijd even moet opzoeken wat het effect is, hoe het gedoseerd moet worden, de mogelijke risico's, en de ervaringen van andere gebruikers. Dit om ervoor te zorgen dat je weet wat jou te wachten staat en je dus een beetje kan voorbereiden, zodat je geen domme/gevaarlijke dingen doet. Oh ja, en altijd je drugs laten testen bij een van de testcentra zodat je zeker weet wat je binnenkrijgt (meer info hier), ook dealers maken wel eens fouten :wink:

6-APB gebruik ik zelf meestal in plaats van XTC (MDMA), het effect duurt aardig wat langer en is dus handiger voor festivals/langdurende feesten. Lijkt ook erg op het effect van MDMA (euforisch, energiek, love feeling, gevoel in een soort roes te zitten, etc) alleen voelt het alsof je wat meer controle hebt: als je gaat praten dan ben je wat helderder, maar als je gaat feesten dan ben je zo weer terug in die roes. Let op met bijnemen, aangezien het volledige effect dan weer opnieuw komt en het dus echt uren duurt voordat het weer over is. Klinkt ideaal, maar uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat, wanneer je al 12-14 uur onder invloed bent, je er op een gegeven moment wel een beetje klaar mee bent :wink:. Naast het langdurige effect, is er ook een paar uur durende nastimulatie: je bent nog energiek en wakker en hebt wellicht moeite met slapen, terwijl het voelt alsof je weer nuchter bent. Gebruikt ook veel serotonine, net als XTC/MDMA, dus ook met dit middel moet je die paar maanden pauze houden tussen gebruik (en nee, je kan dus geen MDMA gebruiken in de tussentijd).

4-FA is ook wel een leuke: energiek, redelijk euforisch, licht gevoel van een roes zoals met MDMA (alleen dan zonder het 'love' gevoel) en ondertussen ben je in jouw hoofd erg helder. Werd een tijdje geleden bekend als 'XTC Light', als XTC zonder het waus zijn, maar pas hier mee op! Het is qua gebruik en doseren etc een totaal ander middel dan XTC; waar mensen met XTC nog wel eens meerdere pillen naar binnen werken door telkens een kwartje bij te nemen (wat trouwens ook gigantisch slecht voor je is, maar goed), kan dit met 4-FA echt totaal niet! Bijnemen heeft maar 1x echt effect, en als je in totaal boven de 200mg ingenomen dosis komt dan is dat al hoog en zijn er vrijwel alleen nog maar nadelen als veel te strak staan etc, en kom je als snel bij de echt serieuze klachten van amfetamine-achtigen. Heeft verder ook een redelijk lange nastimulatie, dus als je overdag een festival heb en bijvoorbeeld voor het laatst inneemt om 19:00, kan je waarschijnlijk rond 5:00 pas weer slapen ook al voelt het alsof de roes allang over is. Minstens een maand tussen gebruik is wel aan te raden, bij vaker zul je merken dat er snel een tolerantie komt.

Dan heb je nog de klassieker speed. Heel erg energiek, licht euforisch in het begin, en wanneer je niet veel te veel in/bijneemt ben je nog erg helder van geest. Beste manier van innemen is imo snuiven, alleen is dit natuurlijk erg gevaarlijk als je moeite hebt jezelf onder controle te houden met bijnemen, aangezien het dan vrij snel inwerkt en je heel makkelijk dan blijft bijnemen. Begin met 2 redelijke sleutelpunten, en als je na een kwartier/halfuur nog niet tevreden bent met het effect (wat de eerste paar keren natuurlijk even aanvoelen/wennen is, wat het "echte" speed effect is) dan neem je eenmalig nog een punt(je) bij. Bijnemen hoeft pas om de paar uur, het heeft geen zin om continu te snuiven aangezien het effect dan niet sterker wordt, maar je alleen maar strakker komt te staan en (veel) meer merkt van de negatieve bijwerkingen. Altijd droge pep gebruiken, aangezien de kans bij natte pep groot is dat er nog productierestanten zitten welke aardig gevaarlijk voor je kunnen zijn (dit, en het snuift wat makkelijker). Indien mogelijk ook nog even wassen van tevoren (hier een handleiding daarvoor) om cafeïne en/of andere onnodige (versnijdings)middelen eruit te krijgen en het zo puur mogelijk te krijgen. Heeft ook een nastimulatie van een paar uur, dus als je 's nachts nog wil slapen, raad ik je aan niet later in te nemen dan 18:00. Om verslaving/tolerantie enzo te voorkomen, raad ik aan ook met deze een paar weken/een maand tussen gebruik te houden.

Voor (deep)house/techno festivals is 2C-B (al dan niet gecombineerd met één van bovenstaande) ook wel een leuke in een lage dosis. Is een psychedelisch middel (tripmiddel), maar in een lage dosis van ca. 10mg, wanneer je dus nog niet aan het trippen bent, is het vooral erg euforisch en voelt het een beetje als een lichte roes zoals bij MDMA. Krijg zelf dan een gigantische glimlach op mijn gezicht die pas na een tijdje weer verdwijnt. Je bent ook een beetje energiek, maar je lichaam kan redelijk zwaar voelen waardoor je niet veel zin hebt om los te gaan, hoe hoger de dosis hoe zwaarder je lichaam aanvoelt. Ik vind het bij gebruik van dit middel ook veel fijner als de nummers en alles heel vloeiend zijn, als een golf, net zoals het golvende effect van tripmiddel. Bij muziek die juist is om zo hard mogelijk los te gaan en dus vooral bestaat uit harde pieken en dalen, zoals hardstyle en hardcore, is dit middel dus niet zo handig. Alcohol versterkt het effect, let daar op als je wat gaat drinken. Houd een week tussen gebruik, dan zou je geen last moeten hebben van tolerantie.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Vrede op aarde. Ik ga zo lekker slapen. Best hard gegaan de afgelopen dagen. Moe en voldaan nu. Tevreden de nacht tegemoet op weg naar een schone morgen.

Blij, opgeruimd, verheugd, vrolijk.

Laatst bewerkt:

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
@Peppi en Coki

Super wat een info!

Heb jij ervaring met een drugsschema, althans, zo noem ik het. Ik ga naar Defqon1 weekend en wil drugs gaan gebruiken, alcohol mee geteld (vrijdag, zaterdag en zondag). Maar wat ik het beste gebruiken van begin tot eind van het festival? Mag vanalles zijn hoor... Hoor het graag! Ook de andere uiltjesogen mogen het mij vertellen, des te meer informatie, hoe beter!

@Peppi en Coki

Super wat een info!

Heb jij ervaring met een drugsschema, althans, zo noem ik het. Ik ga naar Defqon1 weekend en wil drugs gaan gebruiken, alcohol mee geteld (vrijdag, zaterdag en zondag). Maar wat ik het beste gebruiken van begin tot eind van het festival? Mag vanalles zijn hoor... Hoor het graag! Ook de andere uiltjesogen mogen het mij vertellen, des te meer informatie, hoe beter!

Ik zou drugs gebruiken die op verschillende receptoren werken zodat je meer plezier hebt.
In ieder geval niet 3 keer XTC, combinatie XTC + PEP. Probeer afwisseling te doen zodat je je koppie niet verneukt. Ook om XTC leuk te houden, wat ik zeer heb misbruikt (ben er niet trots op) maakt het niet veel leuker.
Ik zelf ga bijvoorbeeld ook naar Defqon 1 weekend en ik doe het volgende;

Vrijdagavond; 2-cb + alcohol. Misschien wat keta voor na die tijd
Zaterdag; Pep + G (Ik raad je geen G aan, verreweg van, gaat om het idee wat ik zelf doe)
Zondag; XTC en voor de after Keta.

Mocht je wat meer ervaren zijn dan weet je zelf waarschijnlijk ook al wel wat je allemaal nog kan doen.
Dit is bijvoorbeeld als je nog niet zo ervaren bent met andere soorten.

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ik zou drugs gebruiken die op verschillende receptoren werken zodat je meer plezier hebt.
In ieder geval niet 3 keer XTC, combinatie XTC + PEP. Probeer afwisseling te doen zodat je je koppie niet verneukt. Ook om XTC leuk te houden, wat ik zeer heb misbruikt (ben er niet trots op) maakt het niet veel leuker.
Ik zelf ga bijvoorbeeld ook naar Defqon 1 weekend en ik doe het volgende;

Vrijdagavond; 2-cb + alcohol.
Zaterdag; Pep + G (Ik raad je geen G aan, verreweg van, gaat om het idee wat ik zelf doe)
Zondag; XTC.

Mocht je wat meer ervaren zijn dan weet je zelf waarschijnlijk ook al wel wat je allemaal nog kan doen.
Dit is bijvoorbeeld als je nog niet zo ervaren bent met andere soorten.

Gheghe dat is het juist, super ervaren met andere drugs ben ik niet. Vandaar dat ik zo graag info wil :wink:.

Maar 2cB ga je samen met alcohol gebruiken?

Gheghe dat is het juist, super ervaren met andere drugs ben ik niet. Vandaar dat ik zo graag info wil :wink:.

Maar 2cB ga je samen met alcohol gebruiken?

Zeker wel! Dat zorgt voor een mindere bodyload, en net iets minder grenzen.
Heel bewegelijk wordt je er niet van. Maar oh wat heb jij een leuke trip, en oh wat kun jij lekker slapen aan het einde van de vrijdag!
Helemaal naar de getver op de vrijdag is nog niks waard, beter een beetje hallicuneren :wink:

Johnny Snow

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Eigenlijk maakt het niet uit waar ik vandaan kom, dat eender waar ik heenga, ik nergens een thuis vind is van belang voo'r mij...Geen lid van de 'we fucking hate Johnny Snow-fanclub'???

How the Hell is that possible? Of is het zover, heeft mijn geest eindelijk zijn vroeg of laat een feit a priori reeds het volledig begeven en zich in waanzin gestort?

Lol, someone kinda likes me! Crazy world we live !n these days! :)

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Voordat iedereen over mijn reactie heen leest hier zet ik hem nog een keer.

Bovenaan