Drugs top 3!!!

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
TechNora zei:
1. sos (Blijft favoriet. Wil alleen niet de hele tijd blut zijn, al kan ik t nu krijgen voor 30 euro per gram, maar toch, ik gebruik er snel teveel van...)
2. xtc (Ge-wel-dig!! Nadeel is dat je het niet elke week kan doen..)
3. ghb (pas 1keer gebruikt, maar was wel superrelaxt, jammer dat je niet steeds bij kan nemen, na 2 uur was het al uitgewerkt, toen was het pas 3 uur... maar was bang om out te gaan)

Kortom, aan alles zitten voor en nadelen, de echt perfecte drug heb ik nog niet gevonden... Of misschien toch wel, mocht je sex ook onder drugs rekenen!! :hearteyes:

Update: 1. sos ... 2. xtc ... 3. ketamine!!!! :mrgreen:

deadlock

Badass junkie
Wiet komt niet in mijn top 10 voor zelfs. Alcohol in de top 3 :).

Vooral omdat je van wiet zo weinig meer kan./

Fishhead07

Wijs gebruiker
deadlock zei:
Wiet komt niet in mijn top 10 voor zelfs. Alcohol in de top 3 :).

Vooral omdat je van wiet zo weinig meer kan./

Ohnee van veel alcohol kan je veel doen :P

Zowel alcohol als wiet komen niet voor in mijn top 5.

Top 5 is namelijk:

1. MDMA
2. Keta
3. GHB
4. Sos
5. LSD (effect is geweldig, maar trip is mij te intens en te lang, vandaar nummer 5)

azgaza

Badass junkie
deadlock zei:
Fishhead07 zei:
Zolang je het matigt. Na een joint kan je me opvegen. Eerder al.

Ik kan stoned juist nog best veel doen, en ik doe ook best veel stoned, ook productieve dingen. Maar dronken krijg ik juist écht niks voor elkaar. En het effect van wiet isl ekker dromerig enzo. Snap niet dat iemand alcohol daar boven kan verkiezen.

deadlock

Badass junkie
Je hoeft ook niet gelijk zat te worden. Daarnaast hou ik van luidruchtige mensen. Dan val ik zelf niet zo op :wink:

Fishhead07

Wijs gebruiker
azgaza zei:
deadlock zei:
Fishhead07 zei:
Zolang je het matigt. Na een joint kan je me opvegen. Eerder al.

Ik kan stoned juist nog best veel doen, en ik doe ook best veel stoned, ook productieve dingen. Maar dronken krijg ik juist écht niks voor elkaar. En het effect van wiet isl ekker dromerig enzo. Snap niet dat iemand alcohol daar boven kan verkiezen.

Ik ben inderdaad niet doodmoe of energieloos na een joint hoor. Maar dronken zijn is juist kut :cry: kan je helemaal niets meer. Daarom ga ik voor het gevoel ertussen in XTC :hearteyes:

Effect van wiet is inderdaad relaxd ik verkies dat 1000 maal liever dan alchol. Ben het toch echt met Azgaza eens :wink:

Fishhead07

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Hehe, vast niet, anders staat wiet niet op 1 >.<

Hoeft natuurlijk niet je kan wiet heel mooi vinden, maarja als je XTC hebt gebruikt is het niet logisch dat wiet dan op 1 zou staan lijk mij :)

Maarja smaken verschillen en effecten ook. :)

lot

Badass junkie
El Retro zei:
^ Heb je al wel meer dan dat gedaan dan?

jahwol.. maar sowieso speed had niet echt een effect ofzo en wiet blijft tot nu toch het relaxed.. maar binnenkort waarsch. wel een keer XTC doen :grin:

Jeller

Badass junkie
Fishhead07 zei:
ExceptionalInsight zei:
Hehe, vast niet, anders staat wiet niet op 1 >.<

Hoeft natuurlijk niet je kan wiet heel mooi vinden, maarja als je XTC hebt gebruikt is het niet logisch dat wiet dan op 1 zou staan lijk mij :)

Maarja smaken verschillen en effecten ook. :)
tisda iedereen is anders e, jij hebt al lsd en keta gedaan en toch staat mdma op 1 :P

bij mij staat xtc zelfs nie meer in mijn top 3

kga hem weer herzien denk ik

1)LSD
2)Alcohol
3)Paddo's

4)Wiet
5)XTC
6)Coke

Fishhead zei:
Tja als je met allemaal gebruikers omgaat die dus niet drinken maar snuiven en slikken en blowen is de alcohol niet zo leuk meer. En voordat ik met drugs begon vond ik de alcohol al niets meer. Maar nu hoef ik het zeker niet meer Ja op me verjaardag maar verder niet
mja da verschilt dan ook weer van persoon tot persoon, ik ben al veel uitgeweest dat ik de enige was die geen harddrugs deed.. ik amuseer mij dan ook meer met alcohol dan xtc, alleen jammer dat je er (zeker samen met wiet echt) vlugger moe van wordt, dus kan je minder lang doorgaan e :(..

Juultjuh

Experimenterende gebruiker
azgaza zei:
Juultjuh zei:
1. magic mushroom
2. alcohol
3. marihuanna

Alcohol boven wiet? Serieus? Echt? En je meent het??

euhhh ja ?... alcohol is lekker, wiet niet.
Van alcohol kan je lekker los gaan...
van wiet slaat je fantasie op hol en dan kan je aan dingen denken waar je liever niet aan hebt willen denken :P

stinos

Experimenterende gebruiker
1 wiet (duhh kgebruik t niet voor nix dagelijks)
2 hmmm lsd... (mooiste dingen uit mn leven gezien met lsd op :P)
3speed/xtc/mdma al die dingen :P, liefst een mooie mix :P

azgaza

Badass junkie
Ik moet mijn top 3 toch ff herzien;

1. Paddo's
2. LSD ( :hearteyes: )
3. Wiet/hasj

Met toevoeging van nummer 2; die ik nog niet genoeg ken om hem op een te zetten, maar de euforie en het visuele effect is wel fantastisch.. dus.. ja.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
TechNora zei:
TechNora zei:
1. sos (Blijft favoriet. Wil alleen niet de hele tijd blut zijn, al kan ik t nu krijgen voor 30 euro per gram, maar toch, ik gebruik er snel teveel van...)
3. ghb (pas 1keer gebruikt, maar was wel superrelaxt, jammer dat je niet steeds bij kan nemen, na 2 uur was het al uitgewerkt, toen was het pas 3 uur... maar was bang om out te gaan)

Kortom, aan alles zitten voor en nadelen, de echt perfecte drug heb ik nog niet gevonden... Of misschien toch wel, mocht je sex ook onder drugs rekenen!! :hearteyes:

Update: 1. lsd ... 2. ketamine ... 3. sos ... denk ik.... op dit moment dan... het wordt steeds lastiger. Ligt ook totaal aan het moment/setting/mensen enz.

MindTraveler

Belezen gebruiker
1. LSD
2. DMT
3. wiet/hasj (enkel omdat het een gewoonte is geworden)

salvia zou er zéker in gestaan hebben als het 5 uur in plaats van 5 minuuten zou duren :mrgreen:

DreamWeaver

Badass junkie
1. XTC
2. LSD
3. Speed

LSD staat nog op 2 omdat ik het pas een keer mee heb mogen maken, Waarschijnlijk gaat deze op nummer 1 belanden :smoke:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
TechNora zei:
TechNora zei:
TechNora zei:

Update: 1. lsd ... 2. ketamine ... 3. sos ... denk ik.... op dit moment dan... het wordt steeds lastiger. Ligt ook totaal aan het moment/setting/mensen enz.

Update: 1. ketamine 2. sos 3. xtc :mrgreen:

Bovenaan