Drugs top 3!!!

Jeller

Badass junkie
spacekonijn zei:
wiet alcohol en ephedra is gewoon een combi die samen eigenlijk wel mijn nr 1 vormt :sunglasses:

1 wiet
2 alcohol / ephedra
3 keta / lsd

xtc vind k niks meer aan maar van de zomer wil k wel weer trippen op lsd of keta/
xtc is wel leuk maar vuil en beetje nutteloos als je weet dat er lsd is vinnik

Fishhead07

Wijs gebruiker
Jeller zei:
spacekonijn zei:
wiet alcohol en ephedra is gewoon een combi die samen eigenlijk wel mijn nr 1 vormt :sunglasses:

1 wiet
2 alcohol / ephedra
3 keta / lsd

xtc vind k niks meer aan maar van de zomer wil k wel weer trippen op lsd of keta/

dat is niet te vergelijken natuurlijk he :) maarja ieder ze eigen voorkeur gelukkig.

Jeller

Badass junkie
Fishhead07 zei:
Jeller zei:
spacekonijn zei:

1 wiet
2 alcohol / ephedra
3 keta / lsd

dat is niet te vergelijken natuurlijk he :) maarja ieder ze eigen voorkeur gelukkig.
het is een totaal verschillende drug op het eerste gezicht idd

maar als je weet dat de meeste mensen xtc doen voor feesten en de euforie dan vind ik dat je op lsd beter kan feesten en meer euforie krijgt (in de juiste situatie) dus voor mij is xtc dan maar nutteloos..
verder zijn er nog veel meer voordelen aan lsd waarom ik het boven xtc plaats

ik moet mijn top ook beetje herzien

1. LSD
2. Alcohol
3. Wiet en hasj

xcrement

Belezen gebruiker
1. LSD
2. MDMA
3. Wiet/hasj

beste is de combinatie van de 3.
LSD met MDMA is echt een heerlijke combinatie, dat maakt je echt wel euforisch en je krijgt het visuele dat je van (veel) MDMA krijgt er nog bovenop. En wiet versterkt de trip dan nog dus dat mag er ook zeker bij.

Jeller

Badass junkie
Qocaïne zei:
Fishhead07 zei:
Qocaïne zei:
Qocaïne zei:
1. MDMA
2. LSD
3. Speed

Nieuwe top 3:

1. MDMA
2. 2C-b
3. LSD

LSD niet eens op 1 ???

Mijn nieuwe top 3 :grin:

1. MDMA zeker weten :grin:
2. Ketamine
3. GHB

Ik zit nog steeds te twijfelen.. denk toch dat ik LSD op de tweede plaats zet!

Het is alledrie gewoon zo lekker :hearteyes:

1. MDMA
2. LSD
3. 2C-B
mja kvond het al raar dat 2cb boven lsd stond.. boven mdma kan ik nog inkomen, want lsd en mdma zijn heel verschillende, al vind ik lsd veel leuker dan mdma maja

toch best eens proberen die 2cb

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Met m'n beperkte ervaring ga ik toch een top 3 maken :P

1) paddo's - altijd mooie ervaringen
2) LSD - o zo prachtig
3) LSA - pure, intense euforie (die de misselijkheid zeker waard was)

2 & 3 heb ik nog maar 1x gebruikt, daarom staan paddo's voorlopig nog op nummer 1.

Fishhead07

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Word je 't niet strontzat om elk weekend MDMA te gebruiken, als ik vragen mag?:P

Nope tot nu toe nog niet :grin:

Ik gebruik pas sinds 3 maanden ofzo echt veel drugs :) Dus het effect is nog lkkr en blijkbaar me tolerantie laag :grin: want space hem nog lkkr hard op XTC en hoef nog niet veel te slikken.

Al zou ik graag eens weer dat love gevoel willen voelen :sunglasses: maar dat zit er niet in kan niet 2/3 maanden stoppe momenteel :flushed: maarja komt zeker nog wel :grin:

Wat gebruik jij in het weekend dan????

MetaalKonijn

Badass junkie
Fishhead07 zei:
MetaalKonijn zei:
Word je 't niet strontzat om elk weekend MDMA te gebruiken, als ik vragen mag?:P

Al zou ik graag eens weer dat love gevoel willen voelen :sunglasses: maar dat zit er niet in kan niet 2/3 maanden stoppe momenteel :flushed:

Tegenwoordig alleen alcohol. :P Maar daar begin ik ook een beetje m'n tabak van te krijgen, heb wel weer eens zin in een dosis snelle. :P

Maar goed, waarom kun je niet 2/3 maanden stoppen momenteel dan? :openmouth:

Fishhead07

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Fishhead07 zei:
MetaalKonijn zei:

Al zou ik graag eens weer dat love gevoel willen voelen :sunglasses: maar dat zit er niet in kan niet 2/3 maanden stoppe momenteel :flushed:

Tegenwoordig alleen alcohol. :P Maar daar begin ik ook een beetje m'n tabak van te krijgen, heb wel weer eens zin in een dosis snelle. :P

Nou alcohol doe ik zeker niet sinds ik drugs ken vind ik er niets aan. heb echt al zolang niet gedronken. Ook de maanden voor me drugsgebruik niet. tuurlijk een keer ene biertje ofzo maar niet echt zuipen.

Me verjaardag (over 2,5 maand) weer was ook de laatste keer dat ik heb gezopen :P dus zon 10 maande geleden.

Watvoor snelle dosis wil je???

Nou ik vind het zo lkkr momenteel me XTC dat ik geen zin heb om 2/3 maanden te stoppen :flushed: verslaafd zou je kunnen zeggen :)

Ik ben wel van plan om na de zomervakantie te minderen aangezien ik dan voor me rijbewijs ga, ik wil geen drugs en alchol combineren met autorijden. Dan ga ik af en toe drugs doen, dan zeker dat love gevoel weer is ga ervaren :grin: dat roept herinneringen op!!!!!!!!!! :hearteyes:

Eyezblack

Belezen gebruiker
Fishhead07 zei:
MetaalKonijn zei:
Fishhead07 zei:
MetaalKonijn zei:

Nou alcohol doe ik zeker niet sinds ik drugs ken vind ik er niets aan. heb echt al zolang niet gedronken. Ook de maanden voor me drugsgebruik niet. tuurlijk een keer ene biertje ofzo maar niet echt zuipen.

Me verjaardag (over 2,5 maand) weer was ook de laatste keer dat ik heb gezopen :P dus zon 10 maande geleden.

Nou ik vind het zo lkkr momenteel me XTC dat ik geen zin heb om 2/3 maanden te stoppen :flushed: verslaafd zou je kunnen zeggen :)

Ik ben wel van plan om na de zomervakantie te minderen aangezien ik dan voor me rijbewijs ga, ik wil geen drugs en alchol combineren met autorijden. Dan ga ik af en toe drugs doen, dan zeker dat love gevoel weer is ga ervaren :grin: dat roept herinneringen op!!!!!!!!!! :hearteyes:

Kerel ik vind het zonde om zo vaak xtc te gebruiken, dat moet speciaal blijven. Straks kan je later mischien dat gevoel helemaal niet krijgen. Tis ook nog eens ontzettend slecht voor je hersenen om zo vaak te gebruiken.

MetaalKonijn

Badass junkie
Je word niet slimmer van die XTC. :mrgreen:

Maar zeker verstandig, geen drögen bij 't lesrijden, dat is toch wel goed voor 't verloop van je autorijdskillz. :)

Ontopique:

1. LSD
2. Speed
3. Paddo's

(één van de 3 wil ik binnenkort/over een paar weken/wellicht een maand doen, een echte favo top3 valt nu niet echt te maken, heb momenteel niet zo'n 'drugsdrive').

Fishhead07

Wijs gebruiker
Eyezblack zei:
Fishhead07 zei:
MetaalKonijn zei:
Fishhead07 zei:
MetaalKonijn zei:

Kerel ik vind het zonde om zo vaak xtc te gebruiken, dat moet speciaal blijven. Straks kan je later mischien dat gevoel helemaal niet krijgen. Tis ook nog eens ontzettend slecht voor je hersenen om zo vaak te gebruiken.

Tja tot nu toe voelt het nog steeds goed de XTC :sunglasses: Ik denk dat als ik nu 3 maanden stop ik dan gewoon weer dat love gevoel krijg hoor. Het is inderdaad slecht om het zovaak te gebruiken maarja elke drugs is slecht.

Ik gebruik het ook weer niet vast elk weekend maar meestal wel.

Jeller

Badass junkie
bij mij is het al bijna 10 maanden geleden :tongueout:
kdenk dat ik wel goed zou gaan moest ik nog eens het doen..

maar kga het wss nie meer doen, mdma heeft beetje afgedaan
en kheb het altijd raar gevonden dat mensen door drugs alcohol niet meer leuk vinden.. het gevoel op zich is minder bevredigend dan wa dope, maar een avondje zuipen met de juiste mensen is meestal geslaagder dan wat blowen of slikken imo

Qocaïne

Badass junkie
Jeller zei:
Qocaïne zei:
Fishhead07 zei:
Qocaïne zei:
Qocaïne zei:
1. MDMA
2. LSD
3. Speed

Nieuwe top 3:

1. MDMA
2. 2C-b
3. LSD

LSD niet eens op 1 ???

Mijn nieuwe top 3 :grin:

1. MDMA zeker weten :grin:
2. Ketamine
3. GHB

Ik zit nog steeds te twijfelen.. denk toch dat ik LSD op de tweede plaats zet!

Het is alledrie gewoon zo lekker :hearteyes:

1. MDMA
2. LSD
3. 2C-B
mja kvond het al raar dat 2cb boven lsd stond.. boven mdma kan ik nog inkomen, want lsd en mdma zijn heel verschillende, al vind ik lsd veel leuker dan mdma maja

toch best eens proberen die 2cb

Je hebt gelijk. Maar heb je zelf wel eens 2C-B geprobeerd?
Ik kreeg er zo intens gelukkig gevoel van! Euforie, mooie visuals, goed te sturen. Het enige minpuntje is altijd die onrust die het eerste half uurtje blijft aanhouden.

2C-B is het mooie van twee.. MDMA en LSD (zoals ik het zelf zie.)
Maar het is het allebij nét niet.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Mooi omschreven :grin: Lijkt mij precies zo. Ik heb zelf nog geen 2c-b gebruikt maar wel MDMA en LSD.

MDMA blijft mijn nummer 1 :grin: maar ik denk dat als ik 2c-b test het geweldig zal zijn maar toch niet hetzelfde als MDMA en LSD samen.

Ik vond LSD echt geweldig maar effect is me te heftig en duurt te lang.

Daarom staat die niet in mijn top 3.

:wave:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Jeller zei:
bij mij is het al bijna 10 maanden geleden :tongueout:
kdenk dat ik wel goed zou gaan moest ik nog eens het doen..

maar kga het wss nie meer doen, mdma heeft beetje afgedaan
en kheb het altijd raar gevonden dat mensen door drugs alcohol niet meer leuk vinden.. het gevoel op zich is minder bevredigend dan wa dope, maar een avondje zuipen met de juiste mensen is meestal geslaagder dan wat blowen of slikken imo

Tja als je met allemaal gebruikers omgaat die dus niet drinken maar snuiven en slikken en blowen :P is de alcohol niet zo leuk meer. En voordat ik met drugs begon vond ik de alcohol al niets meer. Maar nu hoef ik het zeker niet meer :P Ja op me verjaardag maar verder niet :P

Eyezblack

Belezen gebruiker
Fishhead07 zei:
Eyezblack zei:
Fishhead07 zei:
MetaalKonijn zei:
Fishhead07 zei:
MetaalKonijn zei:

Tja tot nu toe voelt het nog steeds goed de XTC :sunglasses: Ik denk dat als ik nu 3 maanden stop ik dan gewoon weer dat love gevoel krijg hoor. Het is inderdaad slecht om het zovaak te gebruiken maarja elke drugs is slecht.

Ik gebruik het ook weer niet vast elk weekend maar meestal wel.

ja ok nu kan je het gevoel nog wel krijgen, maar als je het zo vaak achter elkaar gebruikt wordt de kans groter dat je het niet meer kan krijgen. Enja elke drugs is slecht, maar dat is geen verantwoording om zo vaak xtc te gebruiken.

Nou even voor de duidelijkheid, ik probeer je de les niet te lezen ofzo :P Ik bedoel je moet het helemaal zelf weten, het lijkt mij alleen onverstandig vandaar dat ik hier even op reageer.

Maar het zou wel een goed idee zijn om ff paar maanden te stoppen, voel je het de volgende keer ook veel beter :) ik heb ook wel gemerkt dat het gevoel veel beter is als je er een paar maanden tussen hebt laten zitten ipv als je het om de week doet.( ik heb een paar keer 2x xtc gebruikt in een week).

En btw ik vind alcohol nog steeds relaxed, ook al heb ik andere middelen gebruikt, ben nu ook lekker biertjes aan het drinken :)

Fishhead07

Wijs gebruiker
Is het zo dat als ik nu veel gebruik en over een aantal maanden stop en dan eens per 2/3 maanden gebruik ik neit meer dat love gevoel kan ervaren?? Dan is dat een rede om te stoppe maar is zo lang :( en vind het zo lkkr momenteel :flushed:

Het is inderdaad niet verantwoord om zovaak XTC te gebruiken totaal mee eens. Ik snap dat je me de les niet wil lezen en wil helpen dat respecteer ik :wink:

het zou inderdaad een goed idee zijn om te stoppe maar zoals ik al zei is het erg moeilijk te stoppe zeker nu we straks vakantie hebben en MDMA eigenlijk de enige drugs is ik gebruik :flushed: daarom wou ik na de vakantie gaan mindere of zelfs 2/3 maanden stoppe met XTC.

Logisch dat het gevoel beter is als je het een tijd niet hebt gedaan. Ik ga sowieso minderen vanaf nu. Terug dringen naar eens per maand en dan na de vakantie naar eens per 2/3 maanden.

Heb voor het laatst donderdag de 17e gebruikt dus tot de 17e zonder XTC :) ga het proberen hoop dat het lukt.

Ik heb het ook wel is meerdere keren in 1 week gedaan. Meeste 3 pillen in 3 dagen tijd.

Ik ga denk ook maar weer is ana de alcohol dat zal wel helpen om ff van de XTC af te blijven :P maar dan sowieso mixies en niet heel veel :grin: want dronken aan geschoten gevoel vind ik niet chill meer.

Ik maak nooit de combo drugs en alcohol. Tuurlijk heb wel is een biertje of iets genutigd toen ik drugs op had maar meer niet.

Op me verjaardag ga ik dat wel doen: sos en :beer:

Bovenaan