Drugs + Muziek

Bas

Wijs gebruiker
Mijn gebruik bestaat vaak uit uppers, geen downers. Niet eens wiet of iets dergelijks. Dus als ik aan de uppers zit; Hardcore, Rawstyle, Uptempo-Hardcore, Terror & Frenchcore. <3

Pollewop

Bewuste gebruiker
Met een MDMA dip, pilletje of een 4FMP in thuissetting lekker hard op hardstyle. De tv gaat aan op de YouTube playlist met daarin endshows van verschillende festivals. Hoe meer lasers en vuurwerk hoe beter en mooier!
Wij hebben o.a. Headhunterz, Brennan Heart, Defcon, Decibel, Mysteryland, Qlimax en soms als we ff iets chiller willen gooien we David Guetta, Armin of zo iets aan..

Met GHB was het vooral chill, spotify lijstjes met bijvoorbeeld 30seconds to mars, Kensington, Linkinpark etc..

Vaak uppers; xtc/mdma, 3mmc, 6apb en meestal wel bij meer uptempo muziek als drum and bass, maar ook techno.
Wss binnenkort nexusflip proberen op een feestje met meerdere elektronische genres.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Maakt niet uit wat voor drugs ik op heb, er staat altijd early, hardcore, frenchcore, uptempo of terror op. (Al ben ik met vrienden)

Kan ook trance en techno erg waarderen met drugs op, vooral op een goeie geluids installatie.

En al ben ik stoned vind ik eminem of machine gun kelly erg chill terwijl ik helemaal niet van rap houd.

Bovenaan