Drugs & klaarkomen

r@r@

Wijs gebruiker
Wie durft:
Hoe beïnvloed(de) drugs jouw klaarkomen?

Ik begin: toen ik nog aan de opiaten zat, kon ik erg moeilijk klaarkomen en nu ik clean ben, voel ik me helemaal toppie: alsof ik een wedergeboorte heb meegemaakt. Alles voelt intenser en ook het klaarkomen zelf is soms bijna té gevoelig...

Krijg er geen genoeg van :grin:

r@r@

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Het stelt het uit.

Is dat voor jou dan juist iets positiefs (bijv. dat je langer kan neuken/rukken)? Of zie je het als een nadeel omdat het frustatie geeft?

Ik werd er altijd gefrusteerd van, want als ik echt te veel op had, kon ik helemaal niet klaarkomen en dan lag mijn man erna hélemaal verzadigd te snurken en lag ik, boos op mezelf, te mokken als een kleuter :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
r@r@77 zei:
ExceptionalInsight zei:
Het stelt het uit.

Is dat voor jou dan juist iets positiefs (bijv. dat je langer kan neuken/rukken)? Of zie je het als een nadeel omdat het frustatie geeft?

Ik werd er altijd gefrusteerd van, want als ik echt te veel op had, kon ik helemaal niet klaarkomen en dan lag mijn man erna hélemaal verzadigd te snurken en lag ik, boos op mezelf, te mokken als een kleuter :grin:
Maakt toch geen fuck uit (pun intended)? Je hoeft niet klaar te komen om fijne seks te hebben hoor.

candygirl

Belezen gebruiker
Nog enigsinds uit mn dak zijnde na een pilletje of een bommetje, bijna geen orgasme...
Ligt ook aan wat er in zit.

Maar gefuckt naast mn partner liggen ?? Neuh.... genieten met een grote G, sex met xtc. Lekker lang.. lang lekker.... en dat orgasme ?? Komt s avonds wel.... na lekkere geslapen te hebben en nog ff na gespaced te hebben... onder het genot van een prosecco dan wil het wel weer lukken hoor...

Ook mn man heeft er moeite mee, dus no problemo's hier.

glamourcide

Experimenterende gebruiker
Orgasme is geen probleem voor partner ;] Soms duurt het wel wat langer.
maar ik vind de seks zelf helemaal geweldig als k trip. Lekker veel energie, niet denken aan tijd, gewoon hele tijd door gaan.
Orgasme lukt bij mij meestal niet jammergenoeg, maar ik geniet zowiezo.

3970

Wijs gebruiker
Nuchter: makkelijk, soms te makkelijk. Prettige ervaring.
Alcohol: euhm...kan ik me niet herinneren.
Wiet: heftiger dan nuchter klaarkomen, voor je gevoel duurt het orgasme uren. Teveel wiet = geen orgasme.
XTC: een erectie wil meestal wel lukken, een orgasme is echter onmogelijk..voor de eerste 12u.
Speed: afhankelijk van hoe lang geleden de inname is geweest. Kort = geen erectie, of niet voor lang. Langer geleden: orgasme laar erg lang op zich wachten, maar is dan ook erg lekker.
GHB: één van de weinige drugs die erectie-bevorderend werkt voor mij. En het orgasme is heftig en langer dan nuchter. Als ik niet teveel op heb....
LSD: een LSD-orgasme is moeilijk te omschrijven. Het gevoel in je lijf en hoofd, de gedachten, de visuals...voor mij een soort über-orgasme.
2C-B: geen erectie-problemen, het gevoel tijdens de sex is zo anders, alsof je twee lichamen hebt, die beiden op geheel eigen manier heerlijke sex hebben. Het orgasme begint al lang voor het ejaculeren, en blijft maar duren. Nummer 2, na de LSD.
Ketamine: gewoon vaag....

En dan zijn er nog de combo's van bovengenoemde substanties :rolleyes:

Elfquest

Bewuste gebruiker
Van GHB werd ik altijd enorm sexgericht. Elke aanraking voelde ook 100 x intenser dan normaal. Klaarkomen was gek genoeg wel lastiger.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Orgasme problemen kreeg ik altijd van coke en als ik er al eentje kreeg, voelde het alles behalve bevredigend. Met andere drugs ervaar ik geen problemen, gelukkig. Een orgasme op lsd of ghb is hemels en met pep op kan ik zelfs meerdere achter elkaar krijgen! :P

Lauu

Badass junkie
niet mogelijk na wat speed...vandaag gemerkt :( frustraties van bijde kanten...2uur liggen vrijen...geen kwakje om haar gezicht zwanger te maken

3970

Wijs gebruiker
Ik heb trouwens gemerkt dat wanneer ik speed op heb, en ik rook dan wat wiet, dat ik geen problemen heb met klaarkomen...waar wiet al niet goed voor is :grin:

Debris

Bewuste gebruiker
Op speed hoef ik maar iets te lang aan 't verkeerde te denken of ik loop al met een boner rond.
Klaarkomen is echter een groter probleem, makkelijk 4 uur in de weer voor een minimaal kwakje en 't doet nog pijn ook.
Nee, ik doe 't liever nuchter.

Judas

Wijs gebruiker
3970 zei:
Ik heb trouwens gemerkt dat wanneer ik speed op heb, en ik rook dan wat wiet, dat ik geen problemen heb met klaarkomen...waar wiet al niet goed voor is :grin:
Dat was misschien een goede tip geweest om een paar uur roofbouw van die uitputtende teveel grammen cocaine-marathons af te trekken :rolleyes:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Deranged zei:
Maar wat blijft er dan nog van hem over?

3970

Wijs gebruiker
Lauu zei:
niet mogelijk na wat speed...vandaag gemerkt :( frustraties van bijde kanten...2uur liggen vrijen...geen kwakje om haar gezicht zwanger te maken

Ik dacht dat lekkere sex niet altijd in een orgasme hoefde te eindigen, maar dat zal wel ouderwets zijn ofzo..en na 2 uur al opgeven, schaam je!!

kildeer

Belezen gebruiker
Tis raar: van gewone links en rechtsdraaiende pep word ik retegeil en kom ik vrij makkelijk klaar, maar op dex wil dat laatste vaak gewoon niet lukken.. herkent iemand dat?

Drientje

DF-koning
Sorry volgens mij heb je alleen linksdraaiende pep gehad want rechts draaiend is toch Meth? Of heb je ooit Meth op?

Fuck, waar is Hylke als je haar nodig hebt?

(Oh hylke is trouwens wel een hele intelligente Belg want die studeert neurologie en weet alles van drugs. En Hylke is lief en schattig.)

Andrew

Badass junkie
Drientje zei:
Sorry volgens mij heb je alleen linksdraaiende pep gehad want rechts draaiend is toch Meth? Of heb je ooit Meth op?

(Oh hylke is trouwens wel een hele intelligente Belg want die studeert neurologie en weet alles van drugs. En Hylke is lief en schattig.)
Wat?

Lauu

Badass junkie
Andrew zei:
Drientje zei:

Wat?

hoe?

Drientje

DF-koning
Andrew zei:
Drientje zei:

Wat?

Even de verheldering dan over de speed:
"Amfetamine komt in Nederland het meest voor. Amfetamine kan rechts- en linksdraaiend zijn. - L-amfetamine is linksdraaiende amfetamine - Dextro-amfetamine is rechtsdraaiende amfetamine De amfetamine die in Nederland aangeboden wordt is altijd een combinatie van rechtsdraaiende en linksdraaiende amfetamine. - Methamfetamine (meth) komt vrijwel niet voor in Nederland. - Methamfetamine werkt veel langer dan amfetamine ( tot wel 24 uur) en dringt makkelijker te hersenen binnen. -methamfetamine kan geslikt en gerookt worden. - Methamfetamine kan ook links- en rechtsdraaiend zijn. Meestal koop je een mengsel van links en rechtsdraaiende methamfetamine - Yaba. Yaba komt in Thailand voor. Het is rechts- en linksdraaiende methamfetamine in de vorm van een pil. - Crystal is methamfetamine in kristalvorm. - Ice. Is rechtsdraaiende metamfetamine in kristalvorm. De effecten van metamfetamine, Crystal en ice zijn heviger dan bij gewone amfetamine en kunnen afhankelijk van de dosering tussen de 8 en 24 uur aanhouden. De risico's zijn net als bij crack groot. Het jaagt de bloeddruk op en is verslavend. Ook zou het tot blijvende hersenbeschadiging kunnen leiden. Methamfetamine werkt zeer lang. Reden waarom het in Nederland waarschijnlijk nooit zal aanslaan."

Ik had het mis over de meth. Misschien komt het daar wel vandaan dat je niet klaarkomt op dex. Het is rechtsdraaiend.

Wacky

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Weer zo eentje die intelligentie en goed kunnen leren door elkaar haalt. Mooi is dat toch altijd.
Weer zo eentje die niet kan leren en toch zichzelf graag slim vind, mooi is dat. :P

Andrew

Badass junkie
Drientje zei:
Andrew zei:
Drientje zei:

Wat?

Even de verheldering dan over de speed:
"Amfetamine komt in Nederland het meest voor. Amfetamine kan rechts- en linksdraaiend zijn. - L-amfetamine is linksdraaiende amfetamine - Dextro-amfetamine is rechtsdraaiende amfetamine De amfetamine die in Nederland aangeboden wordt is altijd een combinatie van rechtsdraaiende en linksdraaiende amfetamine. - Methamfetamine (meth) komt vrijwel niet voor in Nederland. - Methamfetamine werkt veel langer dan amfetamine ( tot wel 24 uur) en dringt makkelijker te hersenen binnen. -methamfetamine kan geslikt en gerookt worden. - Methamfetamine kan ook links- en rechtsdraaiend zijn. Meestal koop je een mengsel van links en rechtsdraaiende methamfetamine - Yaba. Yaba komt in Thailand voor. Het is rechts- en linksdraaiende methamfetamine in de vorm van een pil. - Crystal is methamfetamine in kristalvorm. - Ice. Is rechtsdraaiende metamfetamine in kristalvorm. De effecten van metamfetamine, Crystal en ice zijn heviger dan bij gewone amfetamine en kunnen afhankelijk van de dosering tussen de 8 en 24 uur aanhouden. De risico's zijn net als bij crack groot. Het jaagt de bloeddruk op en is verslavend. Ook zou het tot blijvende hersenbeschadiging kunnen leiden. Methamfetamine werkt zeer lang. Reden waarom het in Nederland waarschijnlijk nooit zal aanslaan."

Ik had het mis over de meth. Misschien komt het daar wel vandaan dat je niet klaarkomt op dex. Het is rechtsdraaiend.
Kijk eens het stukje tekst dat dikgedrukt staat..

Wacky

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Wacky zei:
ExceptionalInsight zei:
Weer zo eentje die intelligentie en goed kunnen leren door elkaar haalt. Mooi is dat toch altijd.
Weer zo eentje die niet kan leren en toch zichzelf graag slim vind, mooi is dat. :P
Weer zo eentje die denkt dat ik mezelf slim vind, fijne complimenten zijn dat :)

En weer een grap gelukt, kom op mensen:

[insert "why so serious" plaatje]

Bovenaan