Hoi pipeloi! In het kort: ik ben 4 jaar geleden depressief geweest, ik ben pas na die periode begonnen met af en toe drugs gebruiken. Nu heb ik afgelopen paar maanden weer een soort terugval gehad, ik heb dan ook sinds begin september bijna geen drugs meer gebruikt (tot aan december 3x ritalin, 1x in de 2 maanden geblowd, paar x poppers) maar in ieder geval geen hardcore shit dus.
Ik had al eerder iets gepost over dat ik pillen gebruik met kruiden erin, o.a. sintjanskruid, ter verbetering van mijn stemming. Dat gaat, na wat onderzoek van mezelf, niet samen met drugs dus daar waag ik me sws niet aan. Volgende maand wil ik hiermee wel gaan afbouwen, omdat ik me inmiddels stukken beter voel, en van de zomer weer eens wat drugs doen. En ja, ik ben voorzichtig, en nee, ik doe het niet als ik me niet goed genoeg voel, en nee, ik ga ook niet te veel en vaak doen, en ja, ik weet waar ik het over heb (inb4 de preek
).
Nu was ik me vandaag tijdens m'n werk aan het bedenken wat eigenlijk de beste drugs is om dan te nemen als ik weer eens wat ga doen, dus eigenlijk die het minst invloed zou hebben op m'n stemming (+serotoninelevel). Ik bedoel, dan lijkt me 4fa beter dan xtc, maar speed eigenlijk nog handiger. En bijvoorbeeld, truffels zou ik wel weer een keer willen doen, 2ci heb ik nog liggen, heb met mijn vriendje afgesproken een keer samen ghb te doen, en ketamine staat ook nog op m'n to do list (en wordt notabene in behandelingen voor ernstige depressie gebruikt). Dus: ik weet het eigenlijk niet, welke zou het minst 'erg' zijn?
Wat is jullie opinie?
Ik had al eerder iets gepost over dat ik pillen gebruik met kruiden erin, o.a. sintjanskruid, ter verbetering van mijn stemming. Dat gaat, na wat onderzoek van mezelf, niet samen met drugs dus daar waag ik me sws niet aan. Volgende maand wil ik hiermee wel gaan afbouwen, omdat ik me inmiddels stukken beter voel, en van de zomer weer eens wat drugs doen. En ja, ik ben voorzichtig, en nee, ik doe het niet als ik me niet goed genoeg voel, en nee, ik ga ook niet te veel en vaak doen, en ja, ik weet waar ik het over heb (inb4 de preek
).Nu was ik me vandaag tijdens m'n werk aan het bedenken wat eigenlijk de beste drugs is om dan te nemen als ik weer eens wat ga doen, dus eigenlijk die het minst invloed zou hebben op m'n stemming (+serotoninelevel). Ik bedoel, dan lijkt me 4fa beter dan xtc, maar speed eigenlijk nog handiger. En bijvoorbeeld, truffels zou ik wel weer een keer willen doen, 2ci heb ik nog liggen, heb met mijn vriendje afgesproken een keer samen ghb te doen, en ketamine staat ook nog op m'n to do list (en wordt notabene in behandelingen voor ernstige depressie gebruikt). Dus: ik weet het eigenlijk niet, welke zou het minst 'erg' zijn?
Wat is jullie opinie?