druggebruik

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als ik hier wat rondsnuister op dit forum heb ik toch wel het gevoel dat er hier door sommifen enorm veel drugs wordt gebruikt :tongueout:

Daarom mijn vraag : Welke drugs gebruik jij nu en hoeveel keer per week?

pointofview

Experimenterende gebruiker
Helemaal niks! Dat is wel eens anders geweest... En jij zelf?

Edit: Daar moet ik op terug komen, ik drink één avondje per 3/4 weken een aantal biertjes.

Fool

Badass junkie
Ach, t heeft pieken en dalen. De enige keer rustig een 1-2 maand niets bijzonders op een enkel avondje een benzo na, de andere keer neem ik in 1 week rustig 4x Methoxetamine ofzo (heb d'r een beetje een zwak voor :P). Ligt er ook een beetje aan hoe druk ik met andere zaken bezig ben en of ik toevallig net een nieuw stofje binnen heb. :P

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Pep de laatste tijd vrij geregeld op wekelijkse basis, ik doel hiermee dan wel op het weekend. Verder lekker roken natuurlijk. :grin:

pointofview

theholyganja zei:
1 keer per week een blowtje en 1 keer per week een avondje op café :tongueout:
Ik trap er vaak weer in.... Èèn keer in dr week wordt twee keer, ga zo maar door.... Uiteindelijk begint de nicotine ook mijn naam weer te roepen en dan begin ik weer van voor af aan.

:(

Helenas

Bewuste gebruiker
1x in de 2-3 maanden 4fmp of xtc met methox of keta en tussendoor soms 2cb oid maar dat is op dus voorlopig ff niks :)

Siemen23

Elke dag een paar jointjes , om de maand ofzo een keer pep en paar weken later xtc, en dan wat coke of truffels bij gelegenheden.

Skippy

Wijs gebruiker
Zie onderschrift :P En hoe vaak per week , dat doe ik niet allemaal elke week.
En ben nogal onvoorspelbaar als het om drugs gaat, als ik ergens zin in heb dan gebruik ik het.
Speed, xtc en ketamine komen het vaakst voor :)
Maar DMT en LSD en MXE is eigenlijk m'n top 3 drugs. Hou ik bij een enkele keer per jaar anders vind ik het niet zo bijzonder meer.

straatmadelief

Belezen gebruiker
Ik biecht op [hoewel het natuurlijk ook wel eens meer of minder is, gemiddeld denk ik:]

GHB: 2-3 keer per week
Alcohol: 4 keer per week, kleine hoeveelheid, 1 keer per 2 weken grote hoeveelheid
Benzo's: 1 keer per week
Xtc: 1 keer per maand
Speed: 1 keer per maand

en af en toe nog wat anders om mee te experimenteren, iedere maand wel wat

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Alcohol: 1x in de week
MDMA/XTC/4FA/6APB: in de zomer drie maanden achter elkaar 1x per maand denk ik, rest van het jaar in de winter misschien nog één keer en in de lente nog een keer.
Speed: 3x per jaar
2CB/LSD/paddo's: 2x per jaar
Lachgas: als ik het tegenkom op een feestje
Blowen: 2x per 2 maanden (maar in de zomer wat vaker)

Gemidddeld hoor. Het kan nog al verschillen. Zoals je ziet gebruik ik in de zomer over het algemeen vaker drugs omdat ik de kater dan niet zo veel uit maakt en ik meer vrij. Door het schooljaar heen vaak geen tijd/ruimte om drugs te gebruiken ivm drukte van m'n studie.

Bovenaan