drug

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Geen enkele drug. Op je 14e moet je lichaam nog ontwikkelen. Om in deze stage van je leven drugs te gaan gebruiken raad ik je echt af. Wacht tot je 18 bent, dat is veel beter voor je en maakt alles ook leuker... Ikzelf ben pas op mijn 19e begonnen met drugs.

Bedankt voor het snelle antwoord

maar had al een pakje weed.
Blijft dat goed tot mn 18?
Of. Is er een houdbaarheidsdatum?

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
op je 14e harddrugs is echt te vroeg! Niet doen want je gaat er later echt spijt van krijgen.
Ik ben wel begonnen met blowen op mn 14e maar dan 1x in de maand. Dat kan je proberen maar zorg ervoor dat je niet meteen elk weekend gaat blowen want dan gaat de lol eraf en dan ga je de negatieve effecten merken!
Veel succes en rustig aan!

R0mmelP0t

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ook blowen kan je ontwikkeling beïnvloeden. Het zal waarschijnlijk niet goed blijven tot je 18e maar beter koop je dan een beetje wiet.

14 jaar is echt te jong om te beginnen, je hersenen zijn volop in ontwikkeling en dit kan echt vervelende klachten geven als je ouder bent!

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
r0mmelp0t zei:
Ik ben wel begonnen met blowen op mn 14e maar dan 1x in de maand. Dat kan je proberen maar zorg ervoor dat je niet meteen elk weekend gaat blowen want dan gaat de lol eraf en dan ga je de negatieve effecten merken!

Meestal is wiet ook een 'gateway drug'. Als je wiet gaat roken wil je misschien eens iets anders proberen, dan gaat het van kwaad naar erger. Wacht er nog maar een aantal jaartjes mee, dat is het beste als je het mij vraagt.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou ook wachten. Ik heb pas op mijn 21e xtc gedaan en toen eigenlijk ook pas beetje begonnen met blowen zo af en toe, had dat sowieso op mijn 17e pas voor het eerst gedaan. Ben ik best blij mee.

Bovenaan