Dromen over drugs

sneeuwuil

Experimenterende gebruiker
In de periode dat ik veel gebruikte droomde ik zonder dat te willen over drugs. Bv dat ik een lijntje nam, of dat ik aan het bellen was of op straat lliep om dope te regelen. het zijn de ergste nachtmerries die ik ooit heb gehad. gelukkig ben nu op de goeie weg en heb ik al er een tijdje geen last meer van en droom ik weer over andere dingen. Maar het is veelzeggend voor de situatie waar ik in zit. Dat zelfs als je slaapt nog met drugs bezig bent. Ik kreeg er koude rillingen van. Een eng en naar gevoel. Wie herkent dit. :smilingimp: :cry: :smilingimp: :wave: :confused: :)

essie

Newbie
ja hoor .....ik gebruik af entoe, maar als ik dan gebruik wil ik er ook goed voor gaan ook!!!
nou heb ik idd dromen gehad (lig je lekker te slapen) dat ik een lijn snatz nam, en dat ik dus helemaal spichtig wakker was in mijn droom...en nee dat is alles behalve vet natuurlijk!!
heb ook al eens een paar keer meegemaakt dat ik wakker werd, en dat het leek alsof ik nog in een droom naar mn werk ging...en dan pas rond 12 uur uit die fake droom ontwaken...dat vind ik echt het ergste wat je kan meemaken :openmouth:

Mac...

Badass junkie
Heb wel ergere dormen meegemaakt, denk dat je bij dat soort dromen nog wel jezelf kunt identificeren, maar als dat niet lukt vind ik eht toch een stuk enger.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
ik herken het helemaal sneeuwuil.

in de periode dat ik met heroïne stopte was ik daar altijd mee bezig in mn slaap. ik had het poeder op alufolie maar kon nergens een aansteker vinden, de winkels waren gesloten enz. zodat het steeds nèt niet lukte.

ook een paar keer gedroomd dat het wel lukte om te roken in mn droom. in de droom was het lekker maar toen werd ik wakker met een klote gevoel zo van KUT ik heb het weer gedaan (terwijl het natuurlijk niet echt was).

nee het schijnt heel normaal te zijn heb ik gehoord van iemand uit de verslavingszorg, dat mensen dromen over dope en dan zijn het nagenoeg altijd frustrerende dromen waarin het verlangen niet bevredigd kan worden.

BacingsPen

Badass junkie
mja heb dat ook gehad toen ik stopte met blowen (en dat is nog niet eens een harddrugs)

Alleen het lullige was dat ik toen dacht van, ach waarom probeer ik geen coke? Heb toen gedroomd dat er in de crackers cocaine zat en dat ik het helemaal geweldig vond!

Werd toen inderdaad ook wakker met de gedachten, wat heb ik gedaan?

(vraag me niet het verband tussen de crackers en coke)

sneeuwuil

Spacing ben, die crackers van jou zou ik graag een keer willen proeven, en het liefst als ontbijt op mijn nuchtere maag, wat ben jij culinair aangelegd zeg.... :wave:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
typisch van die coke ben. in mijn periode dat ik het het zwaarst had met stoppen droomde ik vaak over drugs en dan met name over snuifcoke terwijl ik vooral met heroïne methadon en benzo's bezig was en af en toe basecoke. ik snapte ook nooit waarom ik dan bijna altijd als ik over drugs droomde over snuifcoke droomde

TYPISCH :confused:

BacingsPen

Badass junkie
Spacing ben, die crackers van jou zou ik graag een keer willen proeven, en het liefst als ontbijt op mijn nuchtere maag, wat ben jij culinair aangelegd zeg.... :wave:

Haha, tsja als ik ze nog eens tegen kom in een droom zal ik je een seintje geven :wink:

typisch van die coke ben. in mijn periode dat ik het het zwaarst had met stoppen droomde ik vaak over drugs en dan met name over snuifcoke terwijl ik vooral met heroïne methadon en benzo's bezig was en af en toe basecoke. ik snapte ook nooit waarom ik dan bijna altijd als ik over drugs droomde over snuifcoke droomde

Ik vraag me ook af wat dat is met die coke :confused:

Toeval?

*Shi*

Newbie
ik ken het ook ik droom zeker 3 keer per week hoe ik de weg naar het krijgen en gebruiken van sos afleg en als k t genomen heb voel ik me ook egt goed in de droom en lijkt en voelt het zo egt allemaal dat ik de volgende ochtend vaak helemala in de war ben

Mac...

Badass junkie
Bal0n zei:
jawel, maar er zijn maar weining mensen die dit vergelijken met drugsgebruik, ik denk ook niet bij ieder pilsje, so ff een dosis drugs naar binnen werken en als ik een lijn pak denk ik dat wel.

BacingsPen

Badass junkie
klopt een joint kan je moeilijk roken zonder stoned te worden een biertje kan je weldegelijk drinken zonder dronken te worden (zeer hoogst waarschijnlijk aangeschoten)

Bij voedingsmiddelen die als drugs gebruikt (kunnen worden) ligt het er dus maar aan.

Ik denk dat daarom ook het verschil zo makkelijk te maken is tussen alcohol en wiet (alcohol hoeft geen drugs te zijn het roken van wiet wel)

Maarja wat ik mij dan afvraag ik is hoe men dan tegen het eten van spacecake aankijkt?

Spitfire

Newbie
Misschien verlangt iedereen wel onbewust naar coke :tongueout:

Ik droomde over xtc ; Ik ben met 2 vrienden van mij voor een maand aan het stoppen met harddrugs. Blowen alleen 's avonds en in het weekend. Maar ja, ik droomde dat ik hen tegenkwam en dat ze allebei een snackie van iemand hadden gekregen, en die zou elk moment kunnen gaan werken. En ik werd fét boos op ze, ik ging helemaal schreeuwen en shit. Zeggen dat ze zich niet aan afspraken kunnen houden etc. Maar dat deed ik eigenlijk alleen maar omdat ik zelf een snackie wou ! XD Ja, ik ben echt een egoïst in mijn dromen zie je maar weer !

sneeuwuil

Zo te horen ben ik niet de enige de droomt over dope. ik moet zeggen, sinds dat ik anderhalve maand geleden uit armoede ben gestopt droom ik niet meer over drugs maar als vanouds weer over nibbit rings en een pak melk. ik voel me echt een stuk beter. want dromen over drugs vond ik verschrikkelijk. in mijn opinie geeft het de status van je geestelijke en lichamelijke verslaving aan. En ik was behoorlijk ver heen. maar nu ik voor het eerst, wel uit noodzaak langzaam zelfcontrole over de coke begin te krijgen voel ik me een stuk beter en sterker. Dat neemt niet weg dat ik op zijn tijd best wel zo'n cullinair crackertje van spacing ben zou lusten.Mijn dromen gaven mij stof tot nadenken. Ik hoop bij jullie allemaal ook? je droomt hier niet zomaar over, alles heeft een rede.

ik groet jullie allemaal,
Keep it cool, don't be a fool.... :wave: :wink:

Sneeuwuil

Sosje

Newbie
Ik heb altijd zulke dromen over crack wanneer ik die avond daarvoor lekker bezig ben geweest, alleen nooit in dezelfde plaats waar ik woon, wel zelfde personen, zoekend naar geld, dan de crack, wil het regelen geefteen raar gevoel in je droom, maar kutte is dat ik altyd wakker word voor het gelukt is, en word ik wakker met een gevoel van ik heb zin in een trek :confused: en dan probeer ik werkelijk geld te regelen of bel ik mijn dealertje

Haze

Bewuste gebruiker
Ja ik ken het, droom vaak genoeg dat ik mezelf op mijn bed een joint zie roken, ach ja wel leuk. :stoned:

melissa

Wijs gebruiker
*Shi* zei:
ik ken het ook ik droom zeker 3 keer per week hoe ik de weg naar het krijgen en gebruiken van sos afleg en als k t genomen heb voel ik me ook egt goed in de droom en lijkt en voelt het zo egt allemaal dat ik de volgende ochtend vaak helemala in de war ben

deze ken ik ook,heel weird ja.
en als je wakker word voel je je ff echt van de kaart.
deze zondag werd ik nuchter wakker,was wel blij maar volgens mij was mijn lichaam totaal de kluts kwijt.
ik voelde me alsnog brak,mooie boel :rolleyes: :rolleyes:

A

Anonymous

Gast
Ik had een paar weken terug ook een leipe drugs droom, eerst zat ik op een feest, en een meisje vroeg of ik mee naar boven ging om weetikveelwat te doen. Op een gegeven moment schreewt me moeder dat ze niet wilt dat ik sex boven heb. En ineens sta ik in me nakie :openmouth:

Dus ik trek snel kleren aan, en loop naar beneden. Toen was ik ineens buiten vet hard aan het rennen, en toen werd ik wakker.

Jeller

Badass junkie
ja heb ik wel eens gehad..

meestal zijn dat dan drugs die ik nog nooit of in lange tijd niet meer genomen heb :confused:

zo heb ik eens gedroom dat ik poppers nam en ik begon op zo'n plein rond te lopen maar ik werd zo gelijk rondgezwierd voor een minuut ofzo..
heel raar..
deze week had ik ook paddo's genomen in mijn dromen maar dan gebeurde er weinig want tegen wanner ze zouden moetne werken werd ik wakker hehe

Deranged

Badass junkie
Dromen over coke heb ik regelmatig gehad. Altijd hetzelfde idee erachter, in de droom scoorde ik een goede hoeveelheid coke en vervolgens bleek het iets van bakpoeder te zijn ofzo. De coke die ik had gehaald had ''de geur'' niet, als ik coke heb en ik maak het sealtje(of iets dergelijks) open dan moet de geur me tegemoetkomen, gebeurt dit niet dan is er iets mis en dat is de clue van de droom.

sneeuwuil

Het is alweer een tijdje geleden dat ik zo'n een heftige gebruikersdroom heb gehad... aangezien ik al een tijdje clean en nuchter ben....

Ik droomde dat ik weer terug bij af was en aan tafel zat en weer als een bezetene zat te snuiven en roken... Een beetje op mijn tong deed en vervolgens die onverzadigbare smaak van de overheerlijke flakes op mijn tong proefde...

De droom duurde voort en in mijn droom werd ik weer helemaal paranoia en ging weer de onverklaarbare idiote dingen doen die altijd deed als ik high was...

Uiteindelijk werd ik helemaal gestoord wakker en proefde nog steeds de smaak op mijn tong...

Ik heb veel heftige gebruikersdromen gehad....

maar deze was echt hardcore....

Groetjes Sneeuwuil :openmouth: :openmouth: :openmouth:

minn

Badass junkie
Ikzelf heb er geen dromen over gehad, maar mijn vriend kan er goed over ijlen.
Hij lag laatst naast me en we waren aan het insukkelen en opeens begint hij te praten over coke.
'Wat moest je eigenlijk met die zakjes coke in het bos?'
'Je was toch niet iets stiekems aan het doen hé?'

Best grappig. Het vage eraan was dat de avond erna een vriend van hem zei dat hij ook gedroomd had over zakjes coke.
Volgens mij liep hij door een bos trots te zwaaien met een boterhamzakje vol met coke.

Echt apart, maar ik heb wel gelachen :mrgreen:

Imke

Badass junkie
Ik droom ook vaak over drugs, en dan vooral over coke.
Dat ik dan een hele hoop vind ofzo.. Dat is wel lekker dan, maar het ontwaken en beseffen dat het niet echt is, is dan wel minder. :cry:

El Retro

Wijs gebruiker
Ik droomde laatst dat ik in de Free Record shop coke mocht gaan halen enzo. En ook droom ik vaak dat ik gewoon een zakje van 20 gram krijg en er superlijnen uit mag halen. Ik ruik het dan in mijn droom ook echt, maar dan wakker worden is zo klote...

DjTrips

Bewuste gebruiker
ik droom meer over drugs & spacen dan over bv mooie vrouwen of andere dromen, vint het wel leuk :) want meestal zijn space-ervaringen leuk, dus heb je ook leuke dromen, heb ook minder nachtmerries als vroeger...

Jeller

Badass junkie
ik heb de afgelopen toch wel een paar keer gedroomd dat ik blowde, ondanks dat ik gestopt was.. heb er wel niets van gevoeld.. over lsd en paddo's heb ik ook al gedroomd, voelde ook nie veel..

zelfs coke heb ik eens over gedroomd, dat ik echt veel had, was wel spijtig als ik wakker werd, want daar kon ik wel veel geld mee verdienen

zelfs vannacht heb ik gedroomd dat ik geblowd heb, vast omdat ik na die 10 dagen blowen weer gestopt ben :rolleyes:

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik heb al wel gekke dromen gehad met lsd op, dan neem ik een trip en als die trip dan nog werkt(wat meestal wel zo is) val ik in de pit en droom ik over fluoricerende vierkanten, heb ik massas harde visuals en schiet ik soms ineens wakker maar dat is niet echt een staat van slapen dan dus ook niet echt dromen.
Het is meer zeg maar heel diep in je trip raken en i like it...

Bovenaan