DPH - Diphenhydramine

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb wat dingen gehoord die dit spul als drugs gebruiken, maar ik kon er verder niet veel over vinden.. iemand enige ervaring mee?

pandalicious

Experimenterende gebruiker
Het is antihistaminicum van de eerste generatie, werkt dus tegen allergieën. Vrij te krijgen in zowat alle winkels in de USA onder de naam Benadryl (elders in de wereld Dimedrol). Hetzelfde middel wordt daar ook verkocht onder de naam Nytol (of Unisom), maar dan als slaappil, ook vrij verkrijgbaar overal.
Het is zeer wijdverspreid daar, maar hier wordt het naar mijn weten niet of nauwelijks (?) meer (?) verkocht, waarschijnlijk door de goedkope alternatieven van de 2e generatie (ie zyrtec, xyzal e.d.) wat daar nog maar sindskort OTC (zonder voorschrift) verkrijgbaar is.

De aanbevolen dosis voor de antihistamine-effecten bedraagt 25-50 mg (3 maal per dag) tot zelfs 50-100mg (4 maal per dag)
De aanbevolen dosis voor de slaappileffecten is 50 mg (1*50mg pil of 2*25mg), te nemen voor het slapengaan (uiteraard :)) en in sommige landen is 100 mg aanbevolen. zal van land tot land afhangen hoe goed een mens kan slapen denk ik :)

nu het leuke deel, de recreationele dosis:
100-250 mg veroorzaakt milde effecten, slaperig zijn etc.
250+ mg veroorzaakt visuele en audio hallucinaties, dromen en wakker zijn tegelijk

andere bijwerkingen zijn: verwarring, amnesia, tandjesknarsen, wijde pupillen, versnelde hartslag, droge mond
antigif: physostigmine

voor zover de internet info

hier nog wat verhalen van lotgenoten:
http://www.erowid.org/experiences/subs/ ... mine.shtml

samengevat zou ik niet te veel nemen want je kunt er blijkbaar zwaar fucked up van geraken. heb hier overigens ook nog ergens een doosje benadryl liggen, zal eens 150mg testen en zien wat het heeft.

azgaza

Badass junkie
Ja werkt het zelfde als de stof die er enorm op lijkt maar wat intenser is. Ze zijn allebei een beetje delerium achtig op hoge dosis omdat ze voor een deel hetzelfde werken als datura, vandaar ook de verwarring en hallucinaties en droge mond en snelle hardslag. Ik had er een heel lul verhaal over getypt ergens bij natuurlijke empatheogenen voor mensen die eventueel op een íets veiligere manier een delerium mee wilde maken met links naar erowid enzo, natuurlijk kan je hier ook vaak dood gaan, maar omdat het een vaste dosis is en je die voorzichtig op ka bouwen is het véél veiliger dan datura, de trips zijn als je de reports op erowid leest ook van aard íets vriendelijker, maar de overeenkomsten zijn enorm groot (een gesprek voeren met je kast terwijl je een denkbeeldige peuk rookt etc.)

Stylus

Belezen gebruiker
Naar mijn mening hebben de trips die beschreven worde bij deze 'drug' héél erg veel weg van wat ik heb als ik een paar alprazolametjes achterover kieper, en vervolgens wakker blijf. Gesprekken voeren met tv personages, etc.

Bovenaan