Dosis OPCe

Ik heb de laatste tijd wat pellets opce van 10 mg gekocht en is me vrij goed bevallen.
Nu heb ik 3 gr opce gekocht dus niet in pellets. Weet iemand wat de aangenomen dosis is voor deze kristallen te snorten en ja ik heb geen weegschaal die dat kan afwegen.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Dit is beslist geen spul om mee te stunten.
Een paar mg kan al een groot verschil in effect geven. Als je teveel binnenkrijgt, kan het een hele angstige ervaring worden. Je kan in de war raken en zelfs je bewustzijn verliezen of een black-out krijgen.

Koop een weegschaal met 3 nullen achter de komma. Deze kost een paar tientjes.
Maar zelfs dan zou ik het niet snuiven, maar eerder oplossen in een vloeistof, zodat je volumetrisch kan doseren. Want bij deze stof is het vinden van jouw sweetspot wel belangrijk. Dat was bij mij ook 15 mg. En dat is lastig af te wegen.

Volumetrisch doseren doe je zo: doe 10 ml vodka of andere sterke drank, of gedestilleerd water (kraanwater is niet lang houdbaar) in een goed afsluitbaar potje. Weeg 100 mg af en kieper dat erbij. Wacht een paar uur tot het poeder goed is opgelost. Koop een 1 ml spuit. 1 ml = 10 mg. Doe de gewenste hoeveelheid in een glas met wat frisdrank erbij.

Bovenaan