Dosis Methylone

5HTa

Experimenterende gebruiker
Bij mij is ongeveer 200mg optimaal effect, ik heb trouwens wel vaak de neiging bij te pakken, ook al voel ik m goed zitten.

Geen aanrader trouwens, als ik meer dan 300mg op een avond neem is de comedown echt verschrikkelijk, dat gaat echt van jezelf op en top voelen naar onlogische angsten en een niet fijne stimulatie.

Meestal is de redose op M1 redelijk saai. Veel meer speedy gevoel dan spacend. Al is het ook voorgekomen dat juist de 2de dosis eindelijk het gewenste effect gaf. Meestal was dit met +/-180mg.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
5HTa zei:
Geen aanrader trouwens, als ik meer dan 300mg op een avond neem is de comedown echt verschrikkelijk, dat gaat echt van jezelf op en top voelen naar onlogische angsten en een niet fijne stimulatie.

Ik had dat alleen de eerste keer. De andere keren was het compleet anders, geen erge comedown meer.

Azraël zei:
Kunnen jullie re-dosen op M1 ?

Welke tijd zit er dan tussen voor jou ?

Tictac

Newbie
Mijn vriendin en ik gebruiken wel eens Mephedrone voor een leuk avondje samen onder de dekens. MDMA vinden we daar ook geschikt voor. Maar Mephedrone willen we eigenlijk niet meer gebruiken door slechte verhalen en een avondje heftige en angstige hartkloppingen.

In hoeverre is Methylone hier voor geschikt? alvast bedankt, grtzz

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Tictac zei:
Mijn vriendin en ik gebruiken wel eens Mephedrone voor een leuk avondje samen onder de dekens. MDMA vinden we daar ook geschikt voor. Maar Mephedrone willen we eigenlijk niet meer gebruiken door slechte verhalen en een avondje heftige en angstige hartkloppingen.

In hoeverre is Methylone hier voor geschikt? alvast bedankt, grtzz

Sowieso beter dan Mephedrone zou ik zeggen dus als je niet vies bent van MDMA zeker proberen!

Methylone is volgens mij niet meer op internet te krijgen.
Een goeie dosis methylone is naar mijn inziens 180 tot 200 mg. Ik ben 170 en weeg 65 kg. Vrienden van mij die dit spul voor het eerst probeerden vonden dit ook een relaxte dosis en zijn allemaal groter en iets zwaarder dan ik. Ben een gematigd gebruiker. Snuiven is indd vies en is
kwa effect niet de moeite waard.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Geiser Sosa zei:
Methylone is volgens mij niet meer op internet te krijgen.
Een goeie dosis methylone is naar mijn inziens 180 tot 200 mg. Ik ben 170 en weeg 65 kg. Vrienden van mij die dit spul voor het eerst probeerden vonden dit ook een relaxte dosis en zijn allemaal groter en iets zwaarder dan ik. Ben een gematigd gebruiker. Snuiven is indd vies en is
kwa effect niet de moeite waard.

Mwah op internet kun je het nog wel krijgen alleen duurder en moeilijker dan eerder, maar tis wettelijk volgens mij nog wel redelijk grijs dus dan kan het altijd wel.

Verder had ik een maand of 2 terug 155mg genomen, zeer chill voor een ideaal effect, alleen kort man! Het chille gedeelte dat alles perfect was duurde maar een uurtje ofzo, daarna werd het al echt minder, dat vond ik wel jammer, volgende keer doe ik 190mg denk ik :)

Snuiven is idd kut, 1x gedaan en het effect was echt matig, beetje speedy en kenker vies man wtf

Bovenaan