Dosis Methylone

ilyas

Bewuste gebruiker
Na een lange zoektocht naar een betrouwbare vendor voor methylone ben ik er in geslaagd om een gammetje pure methylone te pakken te krijgen. Dit weekend heb ik voldoende de tijd om het thuis uit te proberen en eventueel, als alles goed gaat, naar een feest te vertrekken.
Ik zat te denken om eerst 150 mg oraal te nemen en na ongeveer een uur nog eens een dosis tussen de 50 en 100 mg. (Als alles goed gaat tenminste)

Is dit een goed idee? Ik heb die dosis samengesteld aan de hand van Erowid. Het stofje lijkt bij iedereen anders uit te pakken, dus een echte exacte dosis kan ik niet vinden.

Dopezilla

Badass junkie
Van erowid:

Oral Methylone Dosages:
( tentative )
Threshold: 60 - 120 mg
Light : 100 - 150 mg
Common: 100 - 250 mg
Strong: 160 - 270 mg
Heavy: 250 + mg

Ik denk dat je wel ongeveer goed zit met je plannen.

Olle

2C-Em

Belezen gebruiker
Mijn ideale dosis (~88kg) is iig 210-230mg. Voor zo ver dit voor jou bijdraag, denk meld het toch even :wink:
Van 160-170 voel ik weinig/niets.

150 kan een aardig plan zijn, werkt het niet of zwaar onvoldoende stap dan de keer erop gelijk over naar eh 180/190/200.

Flameon

Badass junkie
Lichaamsgewicht x (.... welke factor .... ) = goeie dosis voor methylone?
Ik kan hier weinig info over vinden, dus zoek wat betrouwbare info.
Wat is bv een goeie dosis voor 70 kg? En voor 90 kg?

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Flameon zei:

Geen idee, maar ik weeg 65kg en ging naar mijn mening niet hard genoeg op 250mg. :)

ilyas

Bewuste gebruiker
Jalliz zei:
Flameon zei:

Geen idee, maar ik weeg 65kg en ging naar mijn mening niet hard genoeg op 250mg. :)
En ik ga naar mijn menig hard genoeg op 175 mg en ik weeg 66 kg.

Wat me is opgevallen na veel leeswerk is dat de werking van methylone heel persoonsgebonden is. De een lijkt genoeg te hebben aan 100 mg en de ander dropt makkelijk 250 mg.
Kies een goede avond uit, drop 100 - 150 mg en kijk wat er gebeurt. Bijnemen kan, maar lijkt ook niet bij iedereen te werken. Hoewel ik met 450 mg verspreid over 2 bommetjes (175 en 125 mg, met 2 à 3 uur ertussen) en 5 lijntjes na het 2de bommetje van 's avonds 8 uur tot de volgende ochtend 7 uur hard ging. Vooral toen het 2de bommetje insloeg.
Beter te weinig als teveel, zeker als het je eerste keer is.

2C-G-5

Experimenterende gebruiker
heb laatst 250mg gedropped, weeg zelf 114kg en dat was voor mij een perfecte dosis, terwijl een vriend van mij 290mg had genomen en +- 80kg weegt er nauwelijks iets van had gevoeld.
Dus volgens mij zijn de dosis met methylone erg persoonlijk en niet zoals bij xtc dat iedereen wel met 150mg mdma lekker ram is.

Axxess

Bewuste gebruiker
Weet iemand toevallig hoeveel mg. er in een flesje APK zit? Ik ga daar namelijk heerlijk op alleen ik moet niet meer dan 2 flesjes p/avond dan word het oncomfortabel.

peter pan

Hoi

@Axxess
De verkochte flesjes Explosions bevatte 180 mg methylone. Wat betreft APK heb ik geen idee. Ik ken het niet.
Maar voorzichtigheid is altijd geboden! begin daarom met een halve, bijdoseren kan altijd nog snel genoeg.

Ik (70 kg) merkte van 90 mg zelfs al wat. Er traden toen gedurende 3 tot 4 uur lichte xtc effecten op bij mij. Praterig en energiek vooral. Mijn zintuigen werden wel maar minimaal versterkt bij deze dosis.

dus ik denk dat een dosis rond de 200 mg prima kan op een stap-avond.

Lizzyp

Newbie
Degene die buisjes explosion hebben genomen, ik vind het een heel groot verschil... Methylone poeder innemen of een buisje. Die buisje werken naar mijn mening echt veel beter! Hebben jullie dit ook?

2C-G-5

Ja die buisjes werken erg goed, misschien omdat dan de methylone is opgelost in een vloeistof en beter word opgenomen door de maag?

Axxess

Bewuste gebruiker
225mg. p/flesje? Dan mag ik mn voorraad wel even vergroten nu het nog kan :)

IK gebruik het overigens niet met uitgaan, vind het daar de drug niet echt voor... vind het heerlijk om thuis op de bank te gebruiken en diep in mezelf weg te zakken, muziekje erbij je kent het wel.

Vraag me ook af of het spul wit in poedervom hoort te zijn, aangezien de fotos op Erowind een gelige tint hebben.

Edit heb het al gevonden:
Ja klopt ongeveer wel :grin: , de gele variant blijkt explosion (die befaamde room odoriser) in vaste vorm te zijn, met daar dus een gele kleurstof in. De vanille-geur zal er ook wel kunstmatig aan toegevoegd zijn

De kristalachtige witte methylone is de zuivere stof

Kunnen meer mensen dit bevestigen?

Spor

Wijs gebruiker
Ik neem normaalgesproken mn methylone in 2 doses: 175mg om mee te beginnen, voordat ik bij het feestje naar binnen ga (2300), en 2 uur later 125mg bijdroppen om zo tegen het eind van het feestje (0400 - 0500) weer helemaal nuchter te te zijn

Axxess

Bewuste gebruiker
Ik heb van het weekend (vrijdag) een te hoge dosis gepakt van ong.
1: 150mg
2: 100mg
3: 50mg

en in vrij vage toestand met de drang naar meer nog eens 40mg afgewogen... Nu een aantal dagen na de avond de 5gr. opnieuw afgewogen en kwam nog maar op 4,512g. dus misschien was de laatste dosis toch wel meer... of ik ben genept... op het moment van afwegen dacht ik echt goed te zitten en wou ook niet meer dan 40mg!

De laatste leek iets te veel en fuckte me totaal op; slapeloos, hartkloppingen, zweten etc...
Het voelt echt anders als APK, hoewel niet vervelend ofzo; ben zeker van plan om in de toekomst beter en nog veiliger te doseren (denk aan 150mg MAX!)...
Ik kan niet tegen de slapeloosheid, gelukkig kan ik mezelf wel aardig onder controle houden en zeggen dat het wel weer uitwerkt, maar ik vond het echt niet chill.

Nu maandag heb ik het gevoel alsof alles wat ik bekijk vanuit net een ander oogpunt word gezien; alles boeit op een of andere manier meer; en is mooier om kansloos naar iets te staren. Zie meer details in dingen, alles heeft meer kleur, ook als ik mn armen bekijk gebeurt dat vanuit een ander oogpunt... heeft wel zn charmes...

De zaterdag was vrij vaag; een onrustig gevoel maar toch geen zin om dingen te doen; totaal in de war van de avond ervoor... zondag was ook slow... beetje geest-dood...

Hopelijk kijkt iedereen uit met doseren van dit spul, ik iig wel... ga het over een maandje nog een keer proberen in een veel lagere dosis!

Hashja

Bewuste gebruiker
Ik heb methylone en 'APK' apart meerdere malen geprobeerd, en naar mijn mening is het niet gelijk aan elkaar. OF er zit geen methylone in 'APK' OF er zin nog wat anders bij in. Ik zelf dacht dat er een derivaat van methylone in zat. Maar daar durf ik absoluut niet mijn hand voor in het vuur te steken.
Van 2 'APK' ga ik namelijk vreselijk staren en komen er scheuren en barsten in mijn beeld, van een flinke dosis methylone heb ik dergelijk gevoel en beeld nooit ervaren.
Sta ik hier alleen in?

Dosis methylone verschil inderdaad enorm van persoon tot persoon, vorig jaar had ik (start hoeveelheid) 200mg en ik ging er goed op, maar kameraad van me had 100mg en vond 't wel prima.

Groeten,

we hebben die buisjes APK laten testen bij tactus en daar zeggen ze dat het methylone is en furoxan,maar dit is ook voor hun een onbekende stof.....
is in ieder geval beter dan de pillen van tegenwoordig met al die mcpp zooi erin!!
verlang weer naar die oude vertrouwde mdma snoepies :rock:

Hashja

Bewuste gebruiker
Naam: Furoxan
IUPAC: 1,2,5-oxadiazole 2-oxide
CAS: 497-27-8

Ik heb een PDF artiekel gevonden over een studie naar Furoxan ((en)derivaten) als NO donor en de ratio tussen antioxidatie en vasodilatatie (bloedvat 'verwijding'). Misschien interessant, misschien nutteloos, ik zal de link desondanks posten.
http://www.arkat-usa.org/get-file/23098/

Verder wordt furoxan en zijn derivaten onderzocht als een nieuwe drug en als secundair explosief.

Let the search continue...
Groeten,

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb ook gemerkt dat het enorm persoongebonden is, mijn kameraad ging van 100 mg al enorm goed terwijl ik 200 mg nodig had. Wat me wel opviel is dat ik bijna 20 uur ben gegaan op mijn 200 mg :openmouth: Ondanks het feit dat ik nog een hoop GHB had genomen om de effecten te onderdrukken zodat ik kon slapen... Iemand daar al last van gehad ? Dat het eigelijk te lang duurt ?

2C-Em

Belezen gebruiker
Flameon zei:
En voor 90 kg?
Ik weeg bijna 90 en doe dus 210-230

Ben niet iemand die altijd zo hard mogelijk moet gaan en zoveel mogelijk neemt, dit is gewoon wat ik fijn en chill vind..en waar ik zelfs nog bij kan zwemmen :wink:
220/90= 2,4
Voor 70kg zou ik zeggen, probeer 'ns 170mg. Hou in je achterhoofd sowieso dat het 2-3x minder potent is dan MDMA, dus op basis daarvan kun je wel zien dat het aantal mg's dat je moet nemen voor een chill effect iig hoger ligt dan wat je chill vindt als je een pilletje gebruikt met xxx mg inhoud.

eetje, ik voel me al van 50mg een paar uur lang heerlijk.
Tja ik kan er toch echt niks aan doen, een vorm van resistentie/(kruis)tolerantie (obv MDMA) er tegen kan ik toch ook niet hebben.. gezien ik slechts 2-3x in het jaar X doe.. verder wel redelijk wat 2C's, maar dat heeft niet echt invloed erop. Misschien dat als ik nog eens 170 in de retry doe dat ik er wel wat van merk, maar ik heb zoiets van waarom zou ik, op 210-230 ga ik perfect en zeker niet te hard, dus dat werkt voor mij gewoon prima. Er zijn ook nog genoeg mensen die 250+ nemen, of vaak redoseren..ik neem het meestal 1x op een avond en als het klaar is, is het klaar (na 2,5-3,5u globaal bij mij).

Axxess

Bewuste gebruiker
Op een een of andere manier varieerde de dosis Methylone heel erg bij mij, de laatste aantal keren gebruikte ik niet meer dan 60 tot 80mg. en ging daar gewoon prima op zonder al te grote mindfuck bij comedonw.

Hebben meer mensen last van hun maag indien oraal ingenomen? Zorda het uit begint te werken heb ik redelijk scherp gevoel in de maag, moet ook extreem vaak pissen (om de 15 min.). Daarvoor drink ik natuurlijk ook genoeg water.

Kan iemand al wat meer ervaringen delen over dit spul?

Hashja

Bewuste gebruiker
Het is voor mij al lang geleden dat ik methylone gehad heb, namelijk Koninginnedag vorig jaar.
Ik had toen capsules gemaakt van 100mg. Daar heb ik er 2 van genomen (oraal), en later (na ~4 uur) nog een redose van 100mg (oraal). Ik vond het heerlijk spul en niet zo mild als dat ik had verwacht, waardoor ik erg tevreden was. Ik moest vaak urineren, maar niet zo vaak als jij beschrijft. Misschien 2× per 45 min.
De comedown vond ik eigenlijk wel erg mild. Had geen crash of zware neiging tot meer. Maar dat heb ik ook van mephedrone niet, dus dat ligt waarschijnlijk aan mij als persoon.

Groeten,

Arjan`

Damien0124 zei:
Wat is een goede dosis voor methylone nasaal?
ik zou het niet snuiven, geloof mij het is zo ONTZETTEND vies en als je het oraal inneemt ben je een stuk langer onder de panne

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Arjan` zei:
Damien0124 zei:
ik zou het niet snuiven, geloof mij het is zo ONTZETTEND vies en als je het oraal inneemt ben je een stuk langer onder de panne

Mephedrone en speed is ook ranzig om te snuiven. Hell, ik heb zelfs 2-CB gesnoven, krijg je het gevoel alsof je op je neus bent gestompt, dus het maakt mij bar weinig uit of het smerig is :wink:
Het is vooral om te proberen, want dan weet ik meteen waar ik aantoe ben, heb nooit echt geduld voor iets inslaat als je het oraal inneemt.

Ik krijg het pas morgen, dus er is zat tijd voor jullie om te reageren voor ik het probeer.
Ik zat zelf te denken aan 50mg om te beginnen.

En krijg je bij methylone ook telkens de nijging om bij te doseren, zoals bij mephedrone?

Arjan`

Damien0124 zei:
Arjan` zei:
Damien0124 zei:

Mephedrone en speed is ook ranzig om te snuiven. Hell, ik heb zelfs 2-CB gesnoven, krijg je het gevoel alsof je op je neus bent gestompt, dus het maakt mij bar weinig uit of het smerig is :wink:
Het is vooral om te proberen, want dan weet ik meteen waar ik aantoe ben, heb nooit echt geduld voor iets inslaat als je het oraal inneemt.

Ik krijg het pas morgen, dus er is zat tijd voor jullie om te reageren voor ik het probeer.
Ik zat zelf te denken aan 50mg om te beginnen.

En krijg je bij methylone ook telkens de nijging om bij te doseren, zoals bij mephedrone?

ikzelf heb eigenlijk geen craving naar meer als het uitgewerkt is, maar dat kan ook heel persoonlijk zijn aangezien ik dat ook niet heb bij andere middelen

Timaeus

Newbie
Voor Methylone zijn eigenlijk geen standaard doseringen uit te geven, het is heel afhankelijk hoe sterk je lichaam er op reageerd. Maar je kan per 100mg per bommetje gewoon kijken wat je zelf het fijnst vindt. Het is een drugs die op de "achtergrond aanwezig" is, maar dat merk je vanzelf. Gewoon per 100mg bijlaaien tot je op je ideale stand van dat spul zit.
Have fun!

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
Lavalamp zei:
Ik had te weinig met 250mg.... :)

Ging wel goed en genoeg maar niet lang genoeg

Ik had dan weer meer als genoeg met 200 mg. :)

Ja kan. :)

Erowid: "We have one report of a male who found it took over 250mg of material to approach the bottom of a 'common' dose and found 300mg to be "just right" and the same material affected others at more common doses."

Bovenaan