Dosis jhw 210

just dude

Experimenterende gebruiker
Heb onlangs JWH-210 (John William Huffman - 210 gekregen iemand ervaring kwa gerbruik en hoeveel.(sleutelpuntje per jonit?

Laatst bewerkt:

Rostecop

Newbie
Mijn vriendin rookt het soms gewoon in een gerolde sigaret.
En 10 milligram voor een licht effect is voldoende.
20 milligram voor een uur of vier stoned zijn. :)

Ik zou zowieso beginnen met 10 mg en afwachten hoe je erop reageert.

just dude

Experimenterende gebruiker
Je word veel stonder van de normale...je kunt good van slapen, 1 sticky is genoeg voor welke stim dan ook te dempen.. met het nemen per keer zou ik echt beginnen er gewoon klijn beetje opstrooien, en zo verder kijken wat voor jou het beste is. Maar als je rustig begint en luister naar je lichaam kan je 2g opsmoren en gewoon knetter stoned bent. Hoe voelt om te veel te nemen kan ik jullie geen antwoord op geven.

Rostecop

Newbie
Het effect komt iets trager op, maar duurt echt een heel stuk langer dan van een gewone joint. Hoe meer je erin doet hoe langer het duurt.
Qua effect is het een super stoned gevoel.

Zowieso is afwegen de boodschap hier. Want het effect kan gigantisch groot zijn.
Omdat het zo een potent middel is, is het wel niet makkelijk af te wegen natuurlijk.

Zelf weeg ik het zakje af, voor en na, en dan kan je redelijk goed inschatten hoeveel er precies in zit, in u joint.
Want op de milligram na, is zowieso niet altijd correct af te wegen denk ik.

Ik zou het zelf niet aanraden aan mensen die geen klein beetje tolerantie hebben aan gewone wiet. Want anders kan het echt verkeerd vallen lijkt me.
Maar voor personen die goed tegen de effecten van wiet kunnen, en die een goed weegschaaltje hebben en benieuwd zijn, is het zeker het proberen waard. :)

Bovenaan