Dosering

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Hallo,

Sorry als ik hier verschrikkelijk dom over kom en iets compleet over het hoofd heb gezien maar ik ben nou al een tijdje aan het zoeken en kan het niet vinden.
Ik ga morgen met koninginnendag aan de XTC en pep (pep voor het eerst)
Ik heb groene volkswagentjes (weet iemand of deze goed zijn kon ze niet vinden op pillreports? Ervaring iemand ofzo?) En pep. Maar ik weet wel dat het waarschijnlijk gewoon goede pep is aangezien ik de dealer vertrouw en andere mensen ook vaak pep bij hem halen.
Maar nu weet ik niet hoe ik het moet doseren. Ik heb 2 xtc pillen voor mijn eigen gebruik ter beschikking en genoeg pep.

Ik wou beginnen met voldoende XTC en als die is uitgewerkt over op de pep (in bommetjes) maar nu is dus mijn vraag: welke dosering zal ik gebruiken voor de pep? want ik kan dit niet goed vinden op het net.

Ik heb nu 2 bommetjes met 100 mg en 1 met 50 mg gemaakt maar ik lees later ineens dingen over 40 mg enz?

Ik hoor het wel

Peace

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Bingeln zei:
Snuiven, kan je rustig opbouwen en je voelt precies aan of je genoeg hebt gehad.

Nee is geeen optie. Ik wil niet midden in amsterdam gaan snuiven en ook nog is moeten gaan doseren terwijl ik aan de XTC zit.. Ook wordt snuiven niet zo geaccepteerd bij mijn vrienden dus doe dat ook liever niet.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Tja dat is lastig te zeggen, aangezien we niet weten hoeveel % je pep is. Vraag anders gewoon aan andere mensne die dezelfde pep vaker hebben gehaald wat ze je ongeveer aanraden..

Elohtibbar

Badass junkie
Vaste klant zei:
Bingeln zei:
Snuiven, kan je rustig opbouwen en je voelt precies aan of je genoeg hebt gehad.

Nee is geeen optie. Ik wil niet midden in amsterdam gaan snuiven en ook nog is moeten gaan doseren terwijl ik aan de XTC zit.. Ook wordt snuiven niet zo geaccepteerd bij mijn vrienden dus doe dat ook liever niet.

Dat is lekker hypocriet, slikken wel maar snuiven niet? Ik zie het verschil niet echt. Snuiven is zelfs de meer veilige manier van doseren, aangezien het langer duurt voordat een bommetje werkt en een bommetje ook langer doorwerkt. Maar goed, wij weten inderdaad niet hoe zuiver je speed is. Maar een bommetje van 100 mg lijkt me sowieso niet teveel.

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:
Vaste klant zei:
Bingeln zei:

Dat is lekker hypocriet, slikken wel maar snuiven niet? Ik zie het verschil niet echt. Snuiven is zelfs de meer veilige manier van doseren, aangezien het langer duurt voordat een bommetje werkt en een bommetje ook langer doorwerkt. Maar goed, wij weten inderdaad niet hoe zuiver je speed is. Maar een bommetje van 100 mg lijkt me sowieso niet teveel.

Maar 1 bommetje van 100 of meerdere?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Vaste klant zei:
Laten we uitgaan van het gemiddelde..
Hoeveel is dan een goede dosis om 'op te bouwen' voor een beginner in pep (met bommetjes)
Ik ken "het gemiddelde" niet. Als ik zonder tolerantie een bom van 200 mg 70% drop is het moeilijk om nog op m'n benen te staan. Het is wel veilig om te zeggen dat 100 mg wel een goede dosis is. Ongeacht het percentage.

dendaz

Experimenterende gebruiker
100 mg lijkt me wel genoeg de eerste keer. of die twee xtc die je van te voren dan ophebt daar nog enige invloed op hebben weet ik niet omdat ik alleen maar speed gebruik en nog nooit xtc op heb

Bovenaan