dosering mdma

R1k

Newbie
Hoi,
Morgen ga ik weer lekker potje verknipt. Ik ben van plan mdma kristallen te nemen, netjes 3 maanden gewacht. nou heb ik eigenlijk bijna altijd dat ik ergens last van krijg. of ik kom er niet lekker in, of ik word misselijk met buikpijn. Ik vraag me af of iemand anders hier ook ervaringen mee heeft. Zou het aan mijn dosering liggen?
Ik begin meestal met 1 vingerkootje (pink), waarna ik vervolgens iedere 60 minuten bijpak met meestal een hoekje van mijn pink. Ik weet dat het eigenlijk beter is om het af te wegen in capsules, wellicht dat ik dit volgende keer probeer. Is dit teveel/tevaak? Vaak krijg ik na een uurtje of 2 buikpijn en heb ik constant een brok in mijn keel. Ook is mijn energie level laag en ga ik liever de hele tijd ergens chillen. Ik merkte dat ik met pillen altijd veel harder ging maar ik moest eigenlijk standaard overgeven van pillenl, dus ik ben daar mee gestopt. best vreemd aangezien het eigenlijk hetzelfde is, maar ik ben allang blij dat ik dat nu niet meer heb. Ik hoor graag jullie meningen hierover. Ik heb eigenlijk altijd rennies bij maar die helpen niet echt.

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
netjes 3 maanden gewacht. nou heb ik eigenlijk bijna altijd dat ik ergens last van krijg. of ik kom er niet lekker in, of ik word misselijk met buikpijn. Ik vraag me af of iemand

anders hier ook ervaringen mee heeft. Zou het aan mijn dosering liggen?
Ik begin meestal met 1 vingerkootje (pink), waarna ik vervolgens iedere 60 minuten bijpak met meestal een hoekje van mijn pink. Ik weet dat het eigenlijk beter is om het af te wegen in capsules, wellicht dat ik dit volgende keer probeer. Is dit teveel/tevaak?

Vaak krijg ik na een uurtje of 2 buikpijn en heb ik constant een brok in mijn keel. Ook is mijn energie level laag en ga ik liever de hele tijd ergens chillen.

Ik merkte dat ik met pillen altijd veel harder ging maar ik moest eigenlijk standaard overgeven van pillenl, dus ik ben daar mee gestopt. best vreemd aangezien het eigenlijk hetzelfde is, maar ik ben allang blij dat ik dat nu niet meer heb. Ik hoor graag jullie meningen hierover.
Goed eten van te voren is belangrijk, ik weet niet hoelang zo een feest altijd duurt ( ben niet zo van techno etc) maar dat terzijde. Om de 60 min bijnemen met MDMA of bijv xtc kristallen is al door en door slecht.

Heb je een periode van misbruik gehad?
Want normaliter is 80-160mg MDMA zeker genoeg voor de meeste mensen om een avond hard te gaan. Zeker als ze 3 maanden wachten, slaap je daarnaast goed in t dagelijks leven?

Gebruik je ook nog andere stimulerende middelen in deze 3 maanden wacht periode van je? Zo ja wat dan? En hoeveel? dit zijn allemaal cruciale dingen die een rol kunnen spelen in hoe MDMA valt of uitwerkt!!

miles

Wijs gebruiker
Ik denk ook dat je miss wat veel pakt, weegschaaltje kopen en afwegen.
100 mg voor de eerste, en een paar van 40/50 om bij te nemen..

R1k

Newbie
Goed eten van te voren is belangrijk, ik weet niet hoelang zo een feest altijd duurt ( ben niet zo van techno etc) maar dat terzijde. Om de 60 min bijnemen met MDMA of bijv xtc kristallen is al door en door slecht.

Heb je een periode van misbruik gehad?
Want normaliter is 80-160mg MDMA zeker genoeg voor de meeste mensen om een avond hard te gaan. Zeker als ze 3 maanden wachten, slaap je daarnaast goed in t dagelijks leven?

Gebruik je ook nog andere stimulerende middelen in deze 3 maanden wacht periode van je? Zo ja wat dan? En hoeveel? dit zijn allemaal cruciale dingen die een rol kunnen spelen in hoe MDMA valt of uitwerkt!!
Bedankt voor je berichtje.
Meestal zon 10 uur, ik pak altijd pas 6 uur voor het eind van het feestje omdat ik weet dat ik anders al flink inkak halverwege.

Naar mijn weten heb ik er geen misbruik van gemaakt. Afgelopen jaar begonnen, en minimaal 2/3 maanden tussengehouden met een enkele keer 2x in 1 maand, daarna ook 3 maanden weer gewacht. Ik slaap altijd wel prima met minimaal 7 uur slaap.

Ik rook 2x per maand een jointje ofzo en drink wel eens alcohol, maar ook niet iedere week. Verder doe ik 2/3x per jaar 2cb. Verder niets.

Wat raden jullie aan hoeveel tijd ik er tussen moet houden?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Qua dosering van MDMA is het beter om niet meer dan 140 milligram te nemen per keer dat je gebruikt (dus per dag). Ik verdeel het zelf altijd in zelf afgewogen capsules van 80 en 60 milligram.

Zorg ervoor dat je in ieder geval niet meer dan vier keer per jaar MDMA gebruikt. Als je mininaal drie maanden pauze inlast na een keer gebruiken dan ga je daar dus ook niet overheen.

R1k

Newbie
Qua dosering van MDMA is het beter om niet meer dan 140 milligram te nemen per keer dat je gebruikt (dus per dag). Ik verdeel het zelf altijd in zelf afgewogen capsules van 80 en 60 milligram.

Zorg ervoor dat je in ieder geval niet meer dan vier keer per jaar MDMA gebruikt. Als je mininaal drie maanden pauze inlast na een keer gebruiken dan ga je daar dus ook niet overheen.
Ik ga dan binnekort even kijken om te investeren in een weegschaal en evt capsules. Ik ben benieuwd of dat zal helpen. Ik heb ook wel eens een feestje gedaan met 3x kwartjes van een geteste xtc pil van 99mg, zelfs daar werd ik misselijk van en moest ik van overgeven.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik ga dan binnekort even kijken om te investeren in een weegschaal en evt capsules. Ik ben benieuwd of dat zal helpen. Ik heb ook wel eens een feestje gedaan met 3x kwartjes van een geteste xtc pil van 99mg, zelfs daar werd ik misselijk van en moest ik van overgeven.
Goed idee ja! Let wel op dat je een weegschaal nodig hebt die drie cijfers achter de komma op het display heeft (0.001).

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Bedankt voor je berichtje.
Meestal zon 10 uur, ik pak altijd pas 6 uur voor het eind van het feestje omdat ik weet dat ik anders al flink inkak halverwege.

Naar mijn weten heb ik er geen misbruik van gemaakt. Afgelopen jaar begonnen, en minimaal 2/3 maanden tussengehouden met een enkele keer 2x in 1 maand, daarna ook 3 maanden weer gewacht. Ik slaap altijd wel prima met minimaal 7 uur slaap.

Ik rook 2x per maand een jointje ofzo en drink wel eens alcohol, maar ook niet iedere week. Verder doe ik 2/3x per jaar 2cb. Verder niets.

Wat raden jullie aan hoeveel tijd ik er tussen moet houden?
Hmm… dit klinkt allemaal juist perfect om een goed ervaring te hebben, je klinkt ook erg verstandig in je gebruik waar ik tevens erf voorstander van ben! Dan zou ik zo nu niet meer weten waar het aan kan liggen. Jouw lichaam lijkt gewoon nier zo goed te reageren op MDMA ik vind t erg raar.. je hoort t niet vaak van die ervaringen zoals jij ze hebt🫠🤔

miles

Wijs gebruiker
Een vriend van me moet ook altijd kotsen van mdma, misschien is het gewoon je ding niet?

R1k

Newbie
Vannacht het feestje gehad, ging best prima gelukkig. Rond 1:30 eerste lik m gepakt, voor mij wel bovengemiddelde dosis op een vrij lege maag. (Om 18:30 gegeten en daarna alleen nog een smoothie). Ben in tijden niet meer zo hard gegaan. Binnen 20 minuten kickte het in terwijl ik even aan het zitten was. Ik zat aan de grond vast geplakt, maar toen ik ging opstaan meteen zin om te dansen. Daarna rond 3:15 een beetje bijgepakt. Ik denk 1/4e van de eerste dosis. Helaas kakte ik daarna vrij snel in en is daarna niet meer teruggekomen. Maar dat vond ik niet heel erg want ik vermaakte me wel. Tussentijds nog een ijsje gehaald die ik halverwege aan mn vriendin gaf omdat mijn keel dichtschoot, maar niet lang last van gehad gelukkig. Daarna om 4:30 nog een klein beetje bijgepakt maar deed ook niet zoveel helaas. Voorderest nergens last van gehad gelukkig en me prima vermaakt. Wellicht als ik iets eerder had bijgepakt in mijn piek dat ik het beter volhield, maar ik vond het nu belangrijker om te meten of ik er op deze manier beter op reageerde .Misschien dat ik volgende keer speed ga proberen om te kijken of dat me bevalt.

TheRealJJ79

Belezen gebruiker
Als ik er zin in heb dan doe ik mn duim erin. Hoe moet je nou een packy mdma helemaal gaan afwegen. Lijkt wel een soort hogere wiskunde al die adviezen hier. Je weet toch zelf wel hoe je je voelt en hoe je je wil voelen. Luister naar je lichaam. En beter kleine beetjes dan in 1 x te veel. Zelfde met XTC toch? Alles valt en staat ook met hoe het valt. Ook al neem je altijd dezelfde dosering. De ene dag is de andere niet.
just saying 😎✌🏻

• Haha
Waarderingen: ljuv
Bovenaan