Dosering 4-FMP

Drokz

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Zaterdag ga ik voor het eerst sinds januari weer drugs gebruiken, 4-FMP (dat is ook het laatste wat ik gebruikt heb overigens).
Op dat feestje waar ik tot nu toe voor het laatst heb gebruikt had ik een cap van 200mg en dat ging heel lekker, daarvoor nam ik altijd 180mg + 80mg (mijn eerste keer 4 was 160mg).

Nu vroeg ik aan m'n dealer voor zaterdag weer 180mg + 80mg (heb een andere dealer nu dan bij de vorige keren) maar hij zei dat hij door zijn spul heen was maar nog alleen een capsule van 210mg had liggen. Nu is mijn vraag, maakt die 10mg heel veel verschil? Het lijkt me zelf van niet, maar je weet maar nooit :P

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Flinke dosering, ikzelf heb altijd 1 keer 150mg op een avond. Maar die 10 mg zal niet veel verschil maken, dus maak je daar geen zorgen over.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is inderdaad een flinke dosering. Die 10 mg zal niet heel veel veschil maken inderdaad, maar onthoudt wel dat het vrij veel is.

Misschien ben je het effect in heftigheid gewend, maar het kan wel zo'n 20 uur in je bloed blijven zitten. Dat betekent dat je dus na 2 dagen misschien nog steeds niet kunt slapen. Afbraak van 4 duurt vrij lang, doseer dus niet te veel!

Drokz

Experimenterende gebruiker
Die 200mg ging erg lekker, heb vrij goed kunnen slapen daarna, dus ja dat zal met 210 ook niet heel veel uitmaken.

Bovenaan