Dopestories

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ach gut, ze worden ook eens geconfronteerd met iets anders dan hun kleine bubbel. Koekje? :grin:

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
de eerse keer coke doen met een vriend van me was nog al een ervaring zeg.

voor het feestje hadden we ongelooflijk veel gezopen, dan met de fiets 15 kilometer ernaartoe fietsen (eerder vallen en opstaan). dan nog een omweg nemen om nog sigaretjes te kopen en vervolgens door een vriend gebeld worden dat we nog 2 gram moesten bijhalen. ondertussen was het al een uur of half elf dus wij fijn wachten op de dealer (nog verder omgefietst).
al op een bankje wachtend in de ijskou onze eerste sleutelpuntjes pakkend komt onze dealer aan. alles fijn gekregen nog een praatje maken begint die vriend van me opeens alles onder te kotsen. kon de dealer wel mee lachen maar ging toch snel weg.

uiteindelijk rond half 2 aangekomen op het feestje, realiseren we ons binenn dat we beide vergeten zijn onze fietsen af te sluiten. tsja naar buiten mocht niet meer en eerder weggaan was natuurlijk zonde dus wij het erop wagen. :)

na het feestje komen we dan rond 6 uur bij de fietsen aan, blijkt mijn sleutel er nog fijn op te steken maar zijn fiets is afgesloten. dus ik zeg, draag je fiets naar een andere plek en komen we hem morgen halen maar nee hoor. z'n fiets was gloednieuw en ging perse mee naar huis. dus wij al naar huislopend onze restjes op snuiven. komen we onderweg, ik met een fiets aan de hand, hij een fiets dragend op zn schouder en politieauto tegen. netjes alles uitgelegd. en mochten gelukkig toch doorlopen. verbaas me daar nog steeds over aangezien mijn die vriend van me nog de cokeresten in zn neus had hangen en we toch echt even met ze hebben staan praten.

vervolgens naar mij thuis gelopen, was het een uur of 7 om daar zijn fiets te dumpen in de achtertuin maar we konden neit naar binnen aangezien m'n ouders al op waren dus wij doorlopen naar hem toe, nog 10 km te gaan. uiteindelijk om 9 uur met ongelooflijke cravings bij hem aankomen waar zn moeder lachend n foto van ons maakt als we aankomen lopen en staat er een ontbijt klaar... natuurlijk totaal geen zin in. :)

wel nog goed om kunnen lachen

Reza

Experimenterende gebruiker
Adrenochroom zei:
hehe leip, maar wie was die chick dan? dat was een grote hallucinatie?

Ja al 2 keer had ik een hallicunatie gezien waarbij ze ons op kwam halen...
Begon uitgebreid te praten tegen haar toen ik langzaam besefde dat ze niet echt was.

2de ker al wat voorzichtiger.. en nog denkne.. neeh dit is echt..! Maar helaas weer ingetrapt... :rock:

3de keer, dacht ik.. ja dahaa daar trap ik niet nog een keer in..! En heb gewoon de hallucinatie bekeken die echt bleek te zijn.. :rolleyes:

Dreuge

Badass junkie
zweverige hippie bullshit als "wat is normaal" vragen in ieder geval niet. en "aan elkaar zittende" mannen, als vrouwen verkleede mannen die vrouwen spanken en dat soort ongein al helemaal niet.

Drientje

DF-koning
Dreuge zei:
zweverige hippie bullshit als "wat is normaal" vragen in ieder geval niet. en "aan elkaar zittende" mannen, als vrouwen verkleede mannen die vrouwen spanken en dat soort ongein al helemaal niet.
Arme jij. Heb ik je helemaal van de leg afgegooid?

Bovenaan