Mr. Decay zei:
Kan iemand me misschien vertellen of het gebruik van hasj/xtc/coke invloed kan hebben op je moodswings? van xtc weet ik dat het een paar depressing days kan veroorzaken maar ik heb het meer over de lange termijn, gebruik regelmatig hasj, eens in de maand/anderhalve maand xtc en eens in de 2 maanden coke, heb wel een jaar of 4 geleden 2 jaar lang elke dag heel erg veel geblowd, zo'n 3 (wiet)joints door de weeks en een niet nader te noemen aantal in het weekend.. Heeft iemand hier ervaringen over te melden? Want mijn moodswings zijn af en toe echt te heftig van positief naar negatief..
Thanx voor je reacties
Heel erg veel geblowed? 3 door de weeks valt reuze mee. Heb wel ondervonden dat toen ik elke dag veel blowde dat ik wel degelijk last had van moodswings. Ik reageerde vaak heel fel tegen mensen die eigenlijk iets alleen maar goed bedoelde. Gebruik zelf ook xtc, of dit enige invloed op je moodswigns heeft, afgezien van de dag/dagen erna, zou ik niet weten. Ook over sos heb ik helaas niet veel te melden, omdat ik dit maar enkele keren heb gedaan (niet echt mijn drug). Kan me echter wel heel goed voorstellen dat dagelijks cokegebruik zeker moodswings als gevolg zou hebben!
Wat ik denk is dat in de mate waarin in jij gebruikt (sos/mdma) niet echt invloed heeft op jou moodswings. Persoonlijk denk ik dat het probleem bij jou iets dieper ligt.