Dope&Moodswings

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Kan iemand me misschien vertellen of het gebruik van hasj/xtc/coke invloed kan hebben op je moodswings? van xtc weet ik dat het een paar depressing days kan veroorzaken maar ik heb het meer over de lange termijn, gebruik regelmatig hasj, eens in de maand/anderhalve maand xtc en eens in de 2 maanden coke, heb wel een jaar of 4 geleden 2 jaar lang elke dag heel erg veel geblowd, zo'n 3 (wiet)joints door de weeks en een niet nader te noemen aantal in het weekend.. Heeft iemand hier ervaringen over te melden? Want mijn moodswings zijn af en toe echt te heftig van positief naar negatief..

Thanx voor je reacties

eckies

Belezen gebruiker
Mr. Decay zei:
Kan iemand me misschien vertellen of het gebruik van hasj/xtc/coke invloed kan hebben op je moodswings? van xtc weet ik dat het een paar depressing days kan veroorzaken maar ik heb het meer over de lange termijn, gebruik regelmatig hasj, eens in de maand/anderhalve maand xtc en eens in de 2 maanden coke, heb wel een jaar of 4 geleden 2 jaar lang elke dag heel erg veel geblowd, zo'n 3 (wiet)joints door de weeks en een niet nader te noemen aantal in het weekend.. Heeft iemand hier ervaringen over te melden? Want mijn moodswings zijn af en toe echt te heftig van positief naar negatief..

Thanx voor je reacties

Heel erg veel geblowed? 3 door de weeks valt reuze mee. Heb wel ondervonden dat toen ik elke dag veel blowde dat ik wel degelijk last had van moodswings. Ik reageerde vaak heel fel tegen mensen die eigenlijk iets alleen maar goed bedoelde. Gebruik zelf ook xtc, of dit enige invloed op je moodswigns heeft, afgezien van de dag/dagen erna, zou ik niet weten. Ook over sos heb ik helaas niet veel te melden, omdat ik dit maar enkele keren heb gedaan (niet echt mijn drug). Kan me echter wel heel goed voorstellen dat dagelijks cokegebruik zeker moodswings als gevolg zou hebben!

Wat ik denk is dat in de mate waarin in jij gebruikt (sos/mdma) niet echt invloed heeft op jou moodswings. Persoonlijk denk ik dat het probleem bij jou iets dieper ligt.

Robdebob

Bewuste gebruiker
Ik heb daar ook heel erg last van. Het rare bij mij is dat mijn gemoedstoestand doordeweeks bijna een soort reflectie is van het weekend. Als ik een superdruk en -gezellig weekend heb gehad met veel feesten, goede gesprekken, interressante momenten enz. dan voel ik me de week erna prima omdat ik genoeg heb om van na te genieten. Als ik echter in het weekend maar een saai kutfeestje heb gehad waarbij ik veel te veel drugs heb gebruikt, dan ben ik doordeweeks echt niet te genieten.
Ik gebruik om de week een van de volgende dingen: coke/speed/xtc, soms door elkaar en welke soort en welke hoeveelheid lijkt niet heel veel invloed te hebben op mijn mood.

Mr. Decay

Belezen gebruiker
eckies zei:
Mr. Decay zei:

Thanx voor je reacties

Heel erg veel geblowed? 3 door de weeks valt reuze mee. Heb wel ondervonden dat toen ik elke dag veel blowde dat ik wel degelijk last had van moodswings. Ik reageerde vaak heel fel tegen mensen die eigenlijk iets alleen maar goed bedoelde. Gebruik zelf ook xtc, of dit enige invloed op je moodswigns heeft, afgezien van de dag/dagen erna, zou ik niet weten. Ook over sos heb ik helaas niet veel te melden, omdat ik dit maar enkele keren heb gedaan (niet echt mijn drug). Kan me echter wel heel goed voorstellen dat dagelijks cokegebruik zeker moodswings als gevolg zou hebben!

Wat ik denk is dat in de mate waarin in jij gebruikt (sos/mdma) niet echt invloed heeft op jou moodswings. Persoonlijk denk ik dat het probleem bij jou iets dieper ligt.

bedoelde elke dag 3 doordeweeks :) en ik dacht dat ik de drugs onderhand wel doorhad, de effecten enzo en hoe het op mijn mindstate werkt maar ik ben echt weer terug bij af en dat is best vervelend dus denkd at ik maar eens voor een tijdje ga kappen, kijken wat dat voor effect heeft.. Thanx voor de reacties

eckies

Belezen gebruiker
O ok heb ik dan verkeerd begrepen. Was zelf ook full time blower etc en ben nu al lange tijd niet gebruikt en merk wel dat ik minder vaak uitval tegen mensen. Dus misschien is het idd ff slim om even een pauze in te lassen. Succes.

teebo

Bewuste gebruiker
ach, de invloed van drusg op je systeem, wie zal het weten?
ik stel er mij soms vragen bij, bij een nochtans o zo sporadisch gebruik

Mr. Decay

Belezen gebruiker
probleem is alleen dat het zo verdomde leuk is.. maar ga het iig fftjes iets rustiger aan doen en dan kijk ik wel, vanavond iig ff een snatsje mdma :rolleyes:

grtz

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Denk eens serieus na over hoe je je voelde voordat je met drugs begon... Ik heb gemerkt dat ik veel nu afschuif op mn gebruik, terwijl ik me daarvoor ook wel eens klote voelde, maar dan voelde ik me gewoon even klote.
Ik zie trouwens al die niet-gebruikers keihard naar de knoppen gaan om me heen. Niemand is echt gelukkig lijkt het wel. Kijk, dat vrolijkt zo'n downswing weer een beetje op :mrgreen:

RoosJe16

Experimenterende gebruiker
I'm a fucked up dancer but my moods are swinging*

Drugs en moodswings, hier ging dat totaal de foute kant in, maar moet daar wel bij vermelden dat ik dagelijks wat halfjes wegwerkte. Rustig aan doen en niet te druk maken :wink:

probleem is alleen dat het zo verdomde leuk is.. maar ga het iig fftjes iets rustiger aan doen en dan kijk ik wel, vanavond iig ff een snatsje mdma :rolleyes:

Right, sterkte :mrgreen:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ga een nog eens weekje rust inlassen in mijn dagelijks ghb gebruik, om daarna enkel in het weekend te gebruiken. Ik zal je van mijn stemmingswisselingen op de hoogte houden :wink:

teonanacatl

Belezen gebruiker
TechNora zei:
Denk eens serieus na over hoe je je voelde voordat je met drugs begon... Ik heb gemerkt dat ik veel nu afschuif op mn gebruik, terwijl ik me daarvoor ook wel eens klote voelde, maar dan voelde ik me gewoon even klote.
Ik zie trouwens al die niet-gebruikers keihard naar de knoppen gaan om me heen. Niemand is echt gelukkig lijkt het wel. Kijk, dat vrolijkt zo'n downswing weer een beetje op :mrgreen:
:mrgreen:

Bovenaan