Doorzichtige urine?

vox22

Newbie
Hallo, ik heb een klein vraaje,

mijn urine is bij speed gebruik vaak doorzichig toch drink ik weinig water maar meer frisdrank, heeft iemand hier een verkalring voor?

Vandaag ook het gevoel dat ik ontzettend nodig naar het toilet moet eenmaal aangekomen geen of nauwelijks urine, heeft dit te maken met spierverkrampingen of een blaasontsteking? Maak me best wel zorgen!

MeejheM

Badass junkie
maak je niet druk, zie het andere topic over pissen.

kleurloze urine bevat weinig afvalstoffen en is een teken dat je voldoende gehydrateerd bent. donkere urine is een teken dat je meer moet drinken, lichter of helderder is positief.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat laatste klinkt als blaasontsteking, was dat wel of niet onder invloed?

MeejheM

Badass junkie
ik ging even van dat eerste uit, anders zou ik ook gelijk blaasontsteking roepen. ook dat is niets om je echt zorgen over te maken, wel slim om meteen even een afspraak bij je huisarts te maken voor een AB kuurtje.

MeejheM

Badass junkie
ja, gisteravond, en sinds vanmiddag. maar geen blaasproblemen op het feit na dat ik echt niks kan met een mondharmonica. :tearsofjoy:

Narayani

Bewuste gebruiker
vox22 zei:
mijn urine is bij speed gebruik vaak doorzichig toch drink ik weinig water maar meer frisdrank

Bedoel je dat je wanneer je speed gebruikt, overwegend frisdrank drinkt ipv water of dat je op nuchtere dagen ook vooral frisdrank drinkt?

Tijdens speed lijkt af en toe een frisje me zelfs beter dan alsmaar water (om je suikers etc aan te vullen), zelf drink ik ook graag een glaasje fanta tussendoor als ik mdma gebruik, vooral omdat dat smaakloze water me dan zo gaat tegen staan.

Hoe gaat het nu?

Bovenaan