Extisi zei:Hevigere rush? Wat bedoel je daarmee? (ik wil niet stom overkomen, maar ik wil het gewoon vragen)
Extisi zei:Wat is het 'nut' van een pil doorbijten? Behalve dat je er een droge bek van krijgt, en een hele vieze smaak in je mond??
Idd daarom stelde ik ook voor om het te verpulveren en in een cap te steken...ExceptionalInsight zei:Maar niet huilen als het goed bevalt en je straks geen tanden meer hebt hè?
Slecht is relatief.. maar waarom zou je het doen? Een capsule of een bommetje werkt ook en het principe is hetzelfde.Extisi zei:Is het zo slecht? Ookals je maar 1 keer doet?
PuppiiiEyes zei:Idd daarom stelde ik ook voor om het te verpulveren en in een cap te steken...ExceptionalInsight zei:Maar niet huilen als het goed bevalt en je straks geen tanden meer hebt hè?
TrippyShit zei:PuppiiiEyes zei:Idd daarom stelde ik ook voor om het te verpulveren en in een cap te steken...ExceptionalInsight zei:Maar niet huilen als het goed bevalt en je straks geen tanden meer hebt hè?
Een capsule duurt bij langer dan een pil hoor. Een capsule voel ik na een uur nog amper wat van. Het 'slaat' er niet echt in. Lost echt veeels te langzaam op bij mij. Doe het dan in een vloeitje(bommetje). Dat gaat naar mijn idee een heel stuk sneller is ook nog eens makkelijker mee te nemen en te slikken dan een capsule. Maar das mijn mening he :P
Ik heb es voorgehad da k een pil op men tong legde en dat ie uiteenviel,plantenbak zei:ja is altijd zo, ik slik ze gewoon in 1 x door, als ze al even op me tong liggen vind ik het al vies![]()
hahaha idd, doorbijten is echt slecht voor je tanden. heb het er wel eens met mn eigen tandarts over gehadExceptionalInsight zei:Maar niet huilen als het goed bevalt en je straks geen tanden meer hebt hè?
SperSIZEboon zei:hahaha idd, doorbijten is echt slecht voor je tanden. heb het er wel eens met mn eigen tandarts over gehadExceptionalInsight zei:Maar niet huilen als het goed bevalt en je straks geen tanden meer hebt hè?
tsja ik doe daar niet moeilijk over hoorTrippyShit zei:SperSIZEboon zei:hahaha idd, doorbijten is echt slecht voor je tanden. heb het er wel eens met mn eigen tandarts over gehadExceptionalInsight zei:Maar niet huilen als het goed bevalt en je straks geen tanden meer hebt hè?
Hahaha, wat een onderwerp :P
T-Shorty zei:en hoe vfiezer de pil hoe beter het gevoel![]()

Extisi zei:Dat heb je wel is. Love it.
Immo zei:T-Shorty zei:en hoe vfiezer de pil hoe beter het gevoel![]()
De expert heeft geproken.![]()
smokeboy zei:ik heb dit weekend voor de 1e keer pillen gedaan. een iets ervaardere gebruiker zei dat ik er is aan moest likken:P nou ik heb het gedaan maar lekker was het niethahaha
ik deed eerst een slok water in mijn mond en daarna pas de pil... dan proef je hem niet zo:P
caatje zei:smokeboy zei:ik heb dit weekend voor de 1e keer pillen gedaan. een iets ervaardere gebruiker zei dat ik er is aan moest likken:P nou ik heb het gedaan maar lekker was het niethahaha
ik deed eerst een slok water in mijn mond en daarna pas de pil... dan proef je hem niet zo:P
Hoe oud ben je helemaal? Likken doe je aan een ijsco op jou leeftijd....

Extisi zei:
Sadist.PuppiiiEyes zei:Haha als die gast gelukkig wordt door aan pillen te likken is dat toch goed voor hem.
We kunnen hem misschien van die tripkikkers als cadeau geven voor zijn verjaardag
![]()
![]()
ExceptionalInsight zei:Sadist.PuppiiiEyes zei:Haha als die gast gelukkig wordt door aan pillen te likken is dat toch goed voor hem.
We kunnen hem misschien van die tripkikkers als cadeau geven voor zijn verjaardag
![]()
![]()
![]()
Daar doe je 'm meer plezier mee denk ik (: