(domme?) vraag

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Rook uit een jointje zuigen en terwijl de rook in je mond hangt nog een keer extra adem halen zodat de rook met de lucht mee je longen in gaat :)

ilyas

Bewuste gebruiker
gewoon roken, hoesten kan gebeuren, gebeurt bij mij ook vaak. Ook al rook ik en blow ik vrij veel dus mijn conclusie is... veel succes
Nu ik er zo over denk, ik heb ooit in dezelfde situatie gezeten als jij. Ik heb, gewoon gerookt zonder te stoppen en toen kreeg ik mijn rapport in handen.
de goede oude tijd :hearteyes:

psych-out

Bewuste gebruiker
neem een trek, dan zit de rook in je mond en dan adem je zoals je anders ademt de rook in je mond in je longen.
je hoeft je er natuurlijk niet voor te schamen dat je dat nog niet fatsoenlijk kunt, iedereen heeft het moeten leren.
succes en geniet ervan

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik begon met hele kleine trekjes met gewone lucht erbij. Ik heb heel gevoelige longen dus een hele trek in 1 keer naar binnen werken is voor mij nog steeds moeilijk, daarom dat ik meerdere trekjes na elkaar neem. Minder belasting maar krijg je toch genoeg binnen. :wink:

IZ420

Belezen gebruiker
Als je de warme rook niet verdraagt kan je het doen met een bong waar je water en/of ijs in doet. Dan wordt de rook afgekoelt.
Als je handig bent kan je dit zelf in elkaar knutselen =]

Vigilante

Wijs gebruiker
Als je normale shotjes kan hebben kan je een hijs helemaal hebben.

Zuig aan je blow/peuk als een rietje, maar in plaats van daarna te slikken, adem je in.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Aangezien je niet vaak dingen rookt zul je waarschijnlijk nog redelijk vaak hoesten. Adem de rook dus zo in dat je ervan moet hoesten. Zo weet je zeker dat je het over je longen doet :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
Nee ik loop nu bij de psychiater omdat ik me teveel zorgen maakte over posts hier,
dat is nu eindelijk opgelost.

Desargues

Newbie
Zoals iedereen al zegt: trekje van je joint nemen en daarna rustig inademen. Eerste paar keer hoef je helemaal niet per see te hoesten, als je het rustig aan doet en gewoon de tijd neemt.

Eerste tijd dat ik rookte had ik altijd vooral last van m'n strotklepje, die voelde ik onwijs goed en vooral die had last met de hete rook. Blow nu een jaar en voel het nog steeds wel eens.

Ik vind hoesten niet echt een indicatie dat je het goed doet. Ik zou zeggen: ga op een stoel zitten of zorg dat je ergens lekker ligt ( tuinstoel) en rook je jointje. Als ik dit zelf doe heb ik altijd dat ik het bloed met THC door m'n aderen voel stromen. Eerst naar je benen, dan terug omhoog, hele lijf, armen en dan je hoofd. Dan weet ik weer een lekker jamba heb gerookt :stoned: vind dit een veel fijnere indicatie dan hoesten :mrgreen:
(persoonlijk blijf ik dit houden, ik rook er soms wel meerdere per dag en eigenlijk elke dag wel, als ik me op het gevoel concentreer en er rustig voor ga zitten, dan voel ik het bij elke hijs....

Tip: als je de smaak ranzig vind, probeer dan eens rein claude limonade ( van die groene limonade). Vind het erg lekker en het interfereert niet zo met je joint zodat je bij je eerste slok eerst zo'n tabak smaak in je mond krijgt voordat je de limonade proeft.....

:wave:

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
acidboy zei:
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.

zo iedereen blij en Klaas hoeft niet meer naar de shrink :P

Als je een flinke hijs kan nemen, praten zonder het uit te blazen, dan rook je aardig over de lungs lijkt mij :sunglasses:

x_wietje

Experimenterende gebruiker
ik weet nog goed dat ik een aantal jaartjes geleden ook mijn eerste hijs nam van een joint..
ik deed er ook bij slikken kei vervelend gewoon..

:wave:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Towelie zei:
Ey, sorry voor late reactie, maar is gelukt , mede dankzij jullie reacties :hearteyes: Eerst zuigen, dan inhaleren, werkte gewoon goed, eerst wat hoesten, bij sommige echt harde hijsen nog steeds, maar gaat al stuk beter, thx u guys! :grin:

Welkom bij de club :stoned:

L

Lid 6909

Gast
acidboy zei:
Domme vragen bestaan niet, alleen domme mensen.

Domme vragen bestaan zeker wel, sta je bij de bakker, heb je 3 broden in je hand, vraagt iemand;
Zo, wat doe jij hier dan? J@()*$#POJLJ#$(*P!@(*#)!@*#HJ

Dat vind ik echt wel een domme vraag!!

// ONTOPIC
Weetje wat je moet doen, een scheur nemen en dan denken dat je moeder eraan komt, dan inhaleer je automatisch, HUUUUUUH me moeder (net doen alsof je schrikt)

drunkenmonkey

Experimenterende gebruiker
Voor mensen die niet tegen de warme rook kunnen :

steek de joint tussen je wijs en middelvinger , rol al je vingers op tot je een cilinder bekomt ( laat de joint tussen je vingers).Vervolgens gebruik je je andere hand en leg je dat hand onder je andere hand , Dus je gebruikt het als "grondvlak" van de cilinder.(eigenlijk gewoon om het luchtdicht te make).
Vanboven zal er nog een opening zijn waar je dus aan kan trekken.

Moeilijk uitleg mss maar toch wel een handig trucje , ik vind het meer effect hebben (het komt harder aan omdat je harder kan trekken) .En het voelt frisser aan! :wink:

JunkXL

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
acidboy zei:
Domme vragen bestaan niet, alleen domme mensen.

Domme vragen bestaan zeker wel, sta je bij de bakker, heb je 3 broden in je hand, vraagt iemand;
Zo, wat doe jij hier dan? J@()*$#POJLJ#$(*P!@(*#)!@*#HJ

Dat vind ik echt wel een domme vraag!!

Dat noemt men dus: de retorische vraagstelling.
Want het klinkt nogal denigrerend, Domme vragen.
Misschien geef jij hier gewoon de domme antwoorden :grin:

Bovenaan