geflipt
Wijs gebruiker
At least we had a great time...Oeps sorry 😬
At least we had a great time...Oeps sorry 😬
Maar dat is niet 500 mg in één keer. Daar ging het mij om. Als het om bijnemen gaat dan heb ik ook heel vaak bijgenomen. Hele tijd kwartjes of halfjes erbij. Maar wat ik bedoel was die eerste dosis. Wanneer je tolerantie nul is en je plotseling een halve gram slikt. Dát is volgens mij ook best gevaarlijk. Dan is het eerste uurtje ook echt verschrikkelijk.Hadden hele sterke pillen, netjes begonnen met een halfje, anderhalf uur later nog een halfje omdat we niks voelden. Nog ruim een uur later voel ik me een heel klein beetje wazig maar eigenlijk nog geen effecten en besluiten we ongeduldig allebei een volledige tweede pil aan te nemen. Een kleine 10 Minuten later lig ik half kwijlend op de bank op de bank weg te smelten in pure euforie en vrede, eigenlijk niet eens meer echt in staat te bewegen. Echt het lekkerste dat ik me ooit gevoeld heb (Had voor deze ervaring ook nog iets anders dan wiet gedaan, en zelfs het aantal keren dat ik geblowd had was op twee handen te tellen. 16 jaar oud en iets van 55kg zwaar.) eigenlijk compleet gedissasocieerd van de realiteit in mijn eigen hoofd in een soort pure extatische void rond te tuimelen compleet één met de muziek, ik herriner me daarvan dat het voelde alsof ik met een oneindige snelheid door de grond naar beneden gedrukt werd met echt een ondraaglijk hoge kracht, en door een soort intens warm en euforisch water heen viel. Vrij zeker de meest intense sensatie die ik ooit heb gehad. Wanneer de tweede pil echt volledig inkickt verandert het (echt nog geen 15minuten vanaf dat het effect sterk merkbaar werd) snel in een extreem bizarre half egodode, half psychotische, uberhaupt maar half bewuste staat waar ik voor grote delen een soort van bewust ben van de kamer vanuit third person, compleet gedisasocieerd en identiteitloos bewustzijn. Wel de hele tijd heen en weer, en vaak wegvallend in een soort psychotische dagdromen waar vanallerlei shit in de trip en in het huis zouden gebeuren, ik bijvoorbeeld allerlei dingen ging doen, maar ik elke keer weer wakker werd nogsteeds op de bank en is er in de realiteit helemaal niks gebeurd.
Heel bizar iig, MDMA word echt heel extreem en raar op dit soort compleet overkille doseringen.
At least we had a great time...
Alleen die muziek 🤐😜
Opgepast, @Snuffelaar is mij ah inwijden in de psy-trance. Minimal techno kan ik ook best smaken bij entactogenen. All is not lost!
Nou het was dus 250mg in 1 keer en 250mg een kwartier later. Komt bijna op t zelfde neerMaar dat is niet 500 mg in één keer. Daar ging het mij om. Als het om bijnemen gaat dan heb ik ook heel vaak bijgenomen. Hele tijd kwartjes of halfjes erbij. Maar wat ik bedoel was die eerste dosis. Wanneer je tolerantie nul is en je plotseling een halve gram slikt. Dát is volgens mij ook best gevaarlijk. Dan is het eerste uurtje ook echt verschrikkelijk.
Dat is idd gelijk te stellen aan 500mg in 1 keer. Heftig !Nou het was dus 250mg in 1 keer en 250mg een kwartier later. Komt bijna op t zelfde neer
Ik ga eens moeten passeren. 😜Beter?
Nou het was dus 250mg in 1 keer en 250mg een kwartier later. Komt bijna op t zelfde neer
Dat is het dus absoluut niet, maar goed, dit is geen discussie thread dus hier gaan we het niet over hebben. Mijn punt is, zeer heftige doseringen van MDMA zijn echt super klote. Je neemt dat spul nota bene om je even goddelijk lekker te voelen en dan krijg je dit. Dat kan niet de bedoeling zijn.Dat is idd gelijk te stellen aan 500mg in 1 keer. Heftig !
Sorry, ik wist niet dat een kwartier zoveel zou uitmaken...Dat is het dus absoluut niet, maar goed, dit is geen discussie thread dus hier gaan we het niet over hebben. Mijn punt is, zeer heftige doseringen van MDMA zijn echt super klote. Je neemt dat spul nota bene om je even goddelijk lekker te voelen en dan krijg je dit. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Domme drugsdaad van een vriend. Hoorde midden in de nacht, zal een uurtje of 2 geweest zijn (moest volgende dag werken) een beetje gestommel waar ik wakker van werd. Paar minuten later geklop op m'n deur (ik woon met huisgenoten). Beetje chagrijnig doe ik open. Staat daar een huisgenoot, duidelijk half aangeschoten te gebaren dat ik naar beneden moet komen omdat zijn beste vriend niet meer beweegt.
Dus ik kleed me aan, en kom in de woonkamer. En wij hebben zo'n soort trap naar beneden die nogal stijl is (idee voor whipe-out. Hier kom je niet overheen als je iets op hebt. Je moet eigenlijk eerst een soort rock climbing doen met pikhouwelen voor je er uiteindelijk bent.) Ligt de beste vriend van mijn huisgenoot te slapen onderaan de trap. En het was vrij publiekelijk want hij was letterlijk "met de deur in huis gevallen". De hele uitgaansstad kon die dag genieten van zijn reet.
En ik weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet wat hij heeft gebruikt. Ik heb hem met vier man naar binnen moet "hijsen" want het was zo'n fitness guru, boom van een vent, alsof je een blok beton naar boven hijst. En hij reageerde nergens op. Hij was gewoon in slaap. niks maakte hem wakker, geen prikkels, niets. Alsof hij in een k-hole zat. Daar dacht ik eerst aan, een k-hole. Ik heb veel mensen meegemaakt op alcohol maar zo erg als deze gast. Ik heb hem meerdere keren echt op volle kracht gebitchslapped in z'n gezicht. D'r gebeurde niks.
Uiteindelijk, stabiele zijliging, in de gaten gehouden, ging allemaal helemaal goed met hem. Ik was redelijk annoyed want ik had plafonddienst én ik moest werken. Maar hij was oké, daar ging het om.
En nog steeds weet ik niet wat deze vuile rat heeft gebruikt.
Ja dat maakt zeker wel het verschil. Waarom citeer je exact datgene wat niks met jouw bericht te maken heeft?Sorry, ik wist niet dat een kwartier zoveel zou uitmaken...
Sorry, maar wat voor verschil gaat dat maken denk je? 😂Ja dat maakt zeker wel het verschil. Waarom citeer je exact datgene wat niks met jouw bericht te maken heeft?
Opgepast, @Snuffelaar is mij ah inwijden in de psy-trance. Minimal techno kan ik ook best smaken bij entactogenen. All is not lost!
Dat is het dus absoluut niet, maar goed, dit is geen discussie thread dus hier gaan we het niet over hebben. Mijn punt is, zeer heftige doseringen van MDMA zijn echt super klote. Je neemt dat spul nota bene om je even goddelijk lekker te voelen en dan krijg je dit. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Je maakt me nieuwsgierig.Mag ik even wakker worden? Ik heb vandaag heel hard gewerkt. Morgen heb ik weer snijdende tegenargumenten voor jullie (of ik ben het vergeten) Waarschijnlijk het tweede.
Ik ben dit morgen sowieso vergeten.Je maakt me nieuwsgierig.
Lol.Ik ben dit morgen sowieso vergeten.
De rest nietIk ben dit morgen sowieso vergeten.
Je weet het gewoon niet. Zeg dat dan.Ik ben dit morgen sowieso vergeten.
Rustig vriend. Heeft geen zin om boos te doen tegen elkaar.Lol.
Dus je roept maar wat.
Ik stel je beleefd een vraag.
Je weet nu al dat je het gaat vergeten.
Boeiend.
Ik doe nie boos.Rustig vriend. Heeft geen zin om boos te doen tegen elkaar.
Vond het eerder wat aanvallend, maar ik moet me er eig niet mee bemoeien.Ik doe nie boos.
Maar nu al zeggen dat je het gaat vergeten komt over alsof het niet interessant genoeg is. Dan moet je überhaupt niet zomaar wat roepen.
Waar ben ik boos btw? Ik ben zelfs beleefd.
Jawel hoor. Als jij dat vindt mag je dat gerust zeggen.Vond het eerder wat aanvallend, maar ik moet me er eig niet mee bemoeien.
Ik heb werkelijk geen idee. Ging dit erom dat ik zei dat een pil 15 minuten na de eerste nemen ongeveer hetzelfde is als twee tegelijk nemen? Want volgens mij is het echt wel verschillend. Maar dat verschil zal wel kleiner zijn als ik denk. Maar goed, ik was onder invloed.@Dirkjan weet je het al? Ben nog steeds benieuwd
En dat was het? Je claimde gisteren nog dat het écht wel een verschil uitmaakte die 15 minuten!Ik heb werkelijk geen idee. Ging dit erom dat ik zei dat een pil 15 minuten na de eerste nemen ongeveer hetzelfde is als twee tegelijk nemen? Want volgens mij is het echt wel verschillend. Maar dat verschil zal wel kleiner zijn als ik denk. Maar goed, ik was onder invloed.
Komt ervan als je 2 voornamen hebt. Heeft er altijd wel iemand gelijk. Dirk of Jan.Klopt. Vaak ben ik het ontzettend met mezelf eens en dan lees of hoor ik het later terug en denk ik meh.
Het is natuurlijk ook gewoon wetenschappelijk bewezen dat iedereen met een dubbele voornaam een dubbele persoonlijkheids stoornis heeft.... Duh...
Het is net als jeckyll & hyde. Dirk is mijn goede geweten. Het engeltje op mijn schouder. Maar Jan is het duiveltje. Als ik iets doms loop te kakelen op het forum dan is het Jan.Komt ervan als je 2 voornamen hebt. Heeft er altijd wel iemand gelijk. Dirk of Jan.
Kidding he makker. 😄