Domme drugsdaden delen

FerdFatoehaus

Badass junkie
Dit geldt met name voor de afgelopen 10 jaar. Het gebruik van Ritalin zonder recept is enorm toegenomen onder studenten.

.
Dat is natuurlijk een goede vraag, want dit zijn er natuurlijk maar heel erg weinig.
De facto...
Zou het niet zo zijn, dat als het aantal gebruikers zó groot zou zijn, dat er in de media veel aandacht voor zou zijn... ?
Google vooral eens op: Ritalin gebruik studenten
Ik meen dat modafinil hedendaags een stuk populairder is dan ritalin onder studenten.
Ik ken er ook genoeg die modafinil nemen inderdaad. Maar dit is voorzover ik weet iets lastiger te krijgen.

F.E.A.R.

Bewuste gebruiker
Nog nooit iemand over gehoord, eerlijk gezegd.

Maar ik heb mijn oud-medestudenten overigens nog nooit gehoord over ritalin of modafinil. Mijn gevoel zegt dat de ‘populariteit’ vooral gecreëerd wordt door de media.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik doe de mijne (ja meerdere..) in etappes want ben nu te moe en ongefucust om een ellenlang bericht te typen.

Een keer, lang geleden toen ik nog jong wild en dom was (naja haha was gewoon al in de 30 :grimacing: ) een keer zomaar een kwart xtc pil genomen van een voor mij vreemde.

Ik was in Amsterdam aan het stappen met een paar vrienden en zaten allemaal aan de alcohol. Behoorlijk wat alcohol. Toen dronk ik nog. En ineens komt 1 van mijn vrienden (goede vriend) naar me toe met een halve xtc pil in zijn hand. Had ie van “ja die ene kennis van toen” gekregen en bood mij een kwart aan en hij dan de andere kwart.
Gewoon gedaan... Echt zo dom! Gelukkig merkte ik helemaal 0,0 van die pil en die vriend ook niet. Als ik geen drank op had gehad had ik het NOOIT gedaan. Drank zorgt er voor dat je domme dingen doet.

psycel

Belezen gebruiker
Tripreporter
Hmmm, ik mag van mezelf zeggen dat ik een bewuste gebruiker ben en eigenlijk niet echt veel domme drugsdaden heb, los van het feit dat ik van m'n 16e tot 20e als een debiel gedronken heb, meerdere dagen per week en zelfs een periode heb gehad dat ik me niet eens kon herinneren wanneer ik voor het laatst een dag niet gedronken had.

Daarna is mijn domste drugs moment denk ik toen ik op de wc in de 013, Tilburg belachelijk sterke ketamine had gekocht en besloot om na 2 puntjes nog even een flinke punt te nemen om vervolgens een ijsje te kopen. Eenmaal bij het afrekenen leek het net alsof iemand anders mijn portemonnee vast had en wanneer ik hem terug wilde pakken, leek het alsof dat niet mijn handen waren. Lekker handig.

Dirkdirk

DF-koning
Ik heb ooit een keer toen ik een XTC pil had gebruikt tijdens een festival (en ik ga vrijwel nooit naar festivals) mijn hele gezicht ondergekotst inclusief mensen achter mij toen ik naar de WC wilde gaan.

Ik had in de trein voor het festival de pil genomen. Ongetest, maar blijkbaar 180 milligram. Ik heb veel ervaring MDMA en dit zou voor mij zeker niet de eerste keer zijn. Maar blijkbaar zat er iets in mijn maag wat het er niet helemaal mee eens was. Ik had geen rare dingen gegeten maar er zat iets mijn mijn maag dat zei "dit moet eruit". Ik voelde me misselijk. Eenmaal op het festival begon de pil langzaamaan in te slaan. Ik zat in die klamme handjes, wazig gevoel en opborrelende eurofie fase. Ik moest naar de WC dus ik denk snel even een plasje doen voor hij inslaat. Maar er stond zo'n grote rij dat ik een beetje in paniek raakte. Mijn darmen begonnen opeens heel raar te doen en ik voelde me zo misselijk en ziek dat ik het gevoel had te moeten overgeven. Maar het festival was ZO druk ik kon nergens heen. En de rij was zo lang ik kon niet zo lang wachten.

Uiteindelijk uit blinde paniek mijn handen voor mijn gezicht gehouden en toen kwam de straal... Één grote straal kots volledig in mijn gezicht over mijn hele kleren en ook inclusief de mensen achter en naast mij. Het was alsof ik in in een film zat. Het stonk verschrikkelijk. Ik ben uiteindelijk naar buiten gestrompeld met mijn staart tussen mijn benen.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Hmmm, ik mag van mezelf zeggen dat ik een bewuste gebruiker ben en eigenlijk niet echt veel domme drugsdaden heb, los van het feit dat ik van m'n 16e tot 20e als een debiel gedronken heb, meerdere dagen per week en zelfs een periode heb gehad dat ik me niet eens kon herinneren wanneer ik voor het laatst een dag niet gedronken had.

Daarna is mijn domste drugs moment denk ik toen ik op de wc in de 013, Tilburg belachelijk sterke ketamine had gekocht en besloot om na 2 puntjes nog even een flinke punt te nemen om vervolgens een ijsje te kopen. Eenmaal bij het afrekenen leek het net alsof iemand anders mijn portemonnee vast had en wanneer ik hem terug wilde pakken, leek het alsof dat niet mijn handen waren. Lekker handig.
Zo ga ik altijd met ketamine om, is dat dom?

Kipcorn

Belezen gebruiker
- Iets teveel MDMA op een avond.
- 2 dagen achter elkaar klussen en vervolgens een space avond, op een gegeven moment trekt je lichaam het gewoon niet meer.

Kipcorn

Belezen gebruiker
Niet dom, als in slecht voor je maar wel gewoon dom:
Vrijdag na werk in de auto gestapt om met 4 vrienden aan de truffels te gaan in de Ardennen, Bij accommodatie aangekomen, auto snel geparkeerd, truffels genomen en daarna lekker rondgedwaald door de bossen en magische plekken. Midden in de nacht terug bij de accommodatie. Lopen we al trippend ons appartement in. Blijkt dat we een slaapzaal hebben geboekt. Met daarin 12 andere mensen waaronder een gezin en een senioren wandelclub. Iedereen wakker daar natuurlijk en meest ongemakkelijke situatie ooit.

Syl

Badass junkie
Vrijdag na werk in de auto gestapt om met 4 vrienden aan de truffels te gaan in de Ardennen, Bij accommodatie aangekomen, auto snel geparkeerd, truffels genomen en daarna lekker rondgedwaald door de bossen en magische plekken. Midden in de nacht terug bij de accommodatie. Lopen we al trippend ons appartement in. Blijkt dat we een slaapzaal hebben geboekt. Met daarin 12 andere mensen waaronder een gezin en een senioren wandelclub. Iedereen wakker daar natuurlijk en meest ongemakkelijke situatie ooit.

Ik ga stuk.. 🤣🤣🤣🤣🤣

Syl

Badass junkie

Maar goed dat ik niet mee was...
Bij thuis komst trek ik altijd gelijk me kleding uit om iets gemakkelijks aan te trekken. 🤣🤣🤣

Syl

Badass junkie
Ik heb ooit een keer toen ik een XTC pil had gebruikt tijdens een festival (en ik ga vrijwel nooit naar festivals) mijn hele gezicht ondergekotst inclusief mensen achter mij toen ik naar de WC wilde gaan.

Ik had in de trein voor het festival de pil genomen. Ongetest, maar blijkbaar 180 milligram. Ik heb veel ervaring MDMA en dit zou voor mij zeker niet de eerste keer zijn. Maar blijkbaar zat er iets in mijn maag wat het er niet helemaal mee eens was. Ik had geen rare dingen gegeten maar er zat iets mijn mijn maag dat zei "dit moet eruit". Ik voelde me misselijk. Eenmaal op het festival begon de pil langzaamaan in te slaan. Ik zat in die klamme handjes, wazig gevoel en opborrelende eurofie fase. Ik moest naar de WC dus ik denk snel even een plasje doen voor hij inslaat. Maar er stond zo'n grote rij dat ik een beetje in paniek raakte. Mijn darmen begonnen opeens heel raar te doen en ik voelde me zo misselijk en ziek dat ik het gevoel had te moeten overgeven. Maar het festival was ZO druk ik kon nergens heen. En de rij was zo lang ik kon niet zo lang wachten.

Uiteindelijk uit blinde paniek mijn handen voor mijn gezicht gehouden en toen kwam de straal... Één grote straal kots volledig in mijn gezicht over mijn hele kleren en ook inclusief de mensen achter en naast mij. Het was alsof ik in in een film zat. Het stonk verschrikkelijk. Ik ben uiteindelijk naar buiten gestrompeld met mijn staart tussen mijn benen.

Dat is ook heftig zeg!!.
Waren die lui wie je had ondergekots niet kwaad op je? 😂

Dirkdirk

DF-koning
Dat is ook heftig zeg!!.
Waren die lui wie je had ondergekots niet kwaad op je? 😂

Ja zeker, ze waren laaiend. Ze begonnen hun mouwen op te stropen maar toen wist ik al hoe laat het was. Ben als een haas naar buiten gerend.

I'm a lover not a fighter. Ik ben praktisch waardeloos in een gevecht. Ik ben ook veel te emotioneel voor een gevecht. Als er ooit ingebroken wordt bij mij ik zou zeggen "mijn pinpas ligt op mijn nachtkastje pincode is 1234 geld licht in het keuken kastje veel plezier", en ik neem de benen.

Laatst bewerkt:

Syl

Badass junkie
Ja zeker, ze waren laaiend. Ze begonnen hun mouwen op te stropen maar toen wist ik al hoe laat het was. Ben als een haas naar buiten gerend.

I'm a lover not a fighter. Ik ben praktisch waardeloos in een gevecht. Ik ben ook veel te emotioneel voor een gevecht. Als er ooit ingebroken wordt bij mij ik zou zeggen "mijn pinpas licht op mijn nachtkastje pincode is 1234 geld licht onder mijn nachtkastje veel plezier", en ik neem de benen.

Heftig joh, vooral omdat je er gewoon niks aan kon doen.
Ik ben ook totaal niet van het vechten, vind het een zwakte omdat je iets niet met woorden af kan.
Maar op zon moment zelf door de adrenaline vecht ik wel terug.
De grootste schrik komt bij mij altijd achteraf.
Dus jij moest onder de kots terug met de trein na huis 🙈

Dirkdirk

DF-koning
Heftig joh, vooral omdat je er gewoon niks aan kon doen.
Ik ben ook totaal niet van het vechten, vind het een zwakte omdat je iets niet met woorden af kan.
Maar op zon moment zelf door de adrenaline vecht ik wel terug.
De grootste schrik komt bij mij altijd achteraf.
Dus jij moest onder de kots terug met de trein na huis 🙈

Jij bent best wel een awesome persoon wist je dat?
Maar ja, heb me enigszins kunnen verschonen in verschillende badkamers, heb me kunnen opfrissen op het centraal station, en heb me uiteindelijk, met veel moeite want moest een hoeren eind lopen naar huis uiteindelijk thuis kunnen komen. Uiteindelijk zie ik de humor er wel van in. Als de situatie omgedraaid zou zijn had ik me helemaal kapot gelachen als het iemand anders was gebeurd.
Maar het is gewoon een hilarische situatie. Er hebben mensen gelachen, mijn beste vrienden hebben gelachen, want het is gewoon een hilarische situatie. Ik zie er de humor er wel van in. Ook al was het op het moment echt FUCKING KUT.

Syl

Badass junkie
Jij bent best wel een persoon wist je dat?

Ooooh thanks, nu ga ik blozen 🙈😄
Achteraf zijn zulke dingem echt hilarisch!!.
Dat zijn de verhalen die je op elk feest of verjaardag weer te horen krijgt, geniaal!!!.
Ik heb ook vaak van die akward situaties 🤣
Na avond stappen onderweg naar huis heeel nodig moeten plassen.
Ff achter wat struiken in de berm dan maar...
Maar ik verlies me evenwicht en val na voren.
Maar dat waren doornstruiken en ik deed mijn handen naar voren om mijn val te breken.
Hele klauwe vol doorns, ⚡🔥au 😄

Aniet_Speed

Badass junkie

Omgg.... sorry ik bedoel dit echt niet lullig, maar ik moest echt ff hardop lachen toen ik dit las... heb nogal een beeldvormende gedachtegang...😂😂😂

Maar lijkt me idd wel zwaar fcked om mee te maken, tering😳

Aniet_Speed

Badass junkie
Pfffff waar moet ik beginnen, eerste domme was zoiezo om op m'n 14e te beginnen met blowen en op m'n 15e harddrugs..😅.. maar dat terzijde..🤫

Heb een hele hoop rare domme dingen meegemaakt, snap achteraf de helft ervan nog niet.... maar 1 van de "memorabele momenten", was dit..;

***info vooraf, misschien handig om in de context te plaatsen***

Ik had al een paar keer pep gesnoven, (op school...🥴) maar dat waren nooit echt grote hoeveelheden (sleutelpunten), maar goed ik was dus niet vreemd met het spul..

Op een avond was ik bij een maatje thuis met een groepje, we waren denk met z'n 5en of 6.. en zij besloten om pillen te gaan nemen, voor de eerste keer... Ik, (zo wijs als ik was😌🥴) vond het dan wel handig om een beetje op ze te letten en zelf dus maar geen pil te nemen... Nou die ene beste vriend van me ging hard jonge, echt niet normaal... hij had uiteindelijk volgens mij 7 pillen op (1e keer, hoe is heeeet?🥴). Ik weet niet meer hoe het stukje daartussen verging, volgens mij zat er een dealer bij waarvan ik een mega pleures lijn pep had gehad waardoor ik echt zat te stuiteren van de energie en ik wilde weg, naar buiten, zoiets... Nou toen zat ik dus met die gast en een vriendin bij hem thuis, maarja wtf zit je daar ook maar weer te zitten, en ik was wel benieuwd hoe het met die gasten ging, dus zodoende ben ik terug gegaan naar hen.. Ik kwam binnen nou echt, 1 grote dierentuin, overal tyfuszooi, klapperkaken zo ver het oog reikte, en de muziek stond ook echt tyfus hard... Dat kon natuurlijk nooit lang goed gaan...🥴Buren, snapje... Ik ging even boven kijken, want er zat er 1 in bad, al 5 uur lang ofzo... dus ik wilde hem even wat te drinken brengen, zo wijs als dat ik was natuurlijk met m'n pep alertheid😌.. nou dat bad!😂😂😂was gewoon helemaal zwart water, hij zat de hele tijd met z'n peukjes erin te assen🤣maar hij leek het wel goed te hebben dus nja, lekker laten zitten...
Ik bleef ff bij hem zitten, praatje maken.... zie ik op gegeven moment blauwe lichten door het raam, flikkerende blauwe lichten, dat kon maar 1 ding betekenen.... 112... ik dacht gotver nee hé dat meen je toch niet😱. Keek door het raam, Ja hoor, politie, ambulance, alles stond voor de deur... Dus ik bedacht me geen moment en ben als een mongool naar beneden gerend om alle drugs gerelateerde troep weg te halen en buiten in de grijze bak gegooid. Ik zei tegen die maat van me, wat er ook gebeurd, NIET DIE DEUR OPEN DOEN!!!! Wat doet hij met z'n wouze kutkop..... de deur open, tuurlijk🥴. Nou stond er 4 man ambulance personeel en 4 man politie voor onze neus, en die maat van me had een klapperkaak van hier tot jericho, en hij verkondigde; "Ik heb het heeeeeelemaal onder controle" terwijl die me aankeek met 2 zwarte gaten en een tril geweld waar je eng van werd... Ik dacht dit is gewoon verloren zaak, wtf kun je nu nog....😅. Ze wilden m'n maat meenemen maar hij wilde uiteraard niet mee, 2 man sleepte hem mee in de houdgreep, buiten wist hij op 1 of andere manier nog los te komen, maar uiteindelijk is ie met alle geweld vastgebonden op een brancard...🤐
Toen stonden die 2 agenten voor mijn neus, "Jaa en wat heb jij allemaal gebruikt?" Ik zei, ik heb helemaal niks gebruikt joh waar heb je het over?! Geloof je me niet,?! Geef me een pistest dan! Doe dan!!! Nou blijkbaar hadden ze zoiets van uhhh laat maar, want ze gingen er niet op in verder...

Wel zeiden ze dat ze iedereens ouders zouden opbellen om te zeggen waar we mee bezig waren, of ik m'n telefoon nummer wilde geven...(we waren allemaal minderjarig). Ik zeg nou die geef ik toch niet, en dan nog, denk je echt dat ze gaan opnemen om half 4 in de nacht? Dacht het niet... Nou dan zouden ze zelf wel naar het nummer zoeken, nou dan doe je dat toch lekker.... Kwamen ze na 5 minuten, Ja er werd niet opgenomen, dus je gaat nu naar huis. En daarmee was het klaar... echt zo fcking leip 😂😂😂.

Ik ben naar huis gefietst en heb toen die ene vriendin opgebeld die nog bij die dealer zat en met haar afgesproken, verder pep gaan snuiven ergens in een portiek van een flat....🥴De rest is een zwart gat, maar man, dat vergeet je nooit meer zoiets😂.

Scheen achteraf dus de buurjongen geweest te zijn die had gebeld dat ie dacht dat er iemand niet goed was geworden, daarom kwam er zoveel 112 op af... maar die jongen wist heel goed wat wij aan het doen waren, die was gewoon verzuurd ofzo en vond het leuk om ons te verlinken...🤷🏼‍♀️.

En dan te bedenken dat we hier een jaar of 15 waren, man man man, om je dood te schamen....😅 maar vind het achteraf ergens wel grappig🤭😳

De Zandman

DF-koning

I'm a lover not a fighter. Ik ben praktisch waardeloos in een gevecht. Ik ben ook veel te emotioneel voor een gevecht. Als er ooit ingebroken wordt bij mij ik zou zeggen "mijn pinpas licht op mijn nachtkastje pincode is 1234 geld licht onder mijn nachtkastje veel plezier", en ik neem de benen.

En dit is dan juist de reactie, die ik echt niet (meer) kan.
Vroegah, toen ik op de lagere school zat, ben ik gigantisch gepest.
En dit ging door, op de middelbare school.
Daarvan loop je schade op.
En toen kwam er een moment, dat ik het zat was.
Ik ging op twee verschillende vechtsporten.
Na dit intensief ongeveer 1 1/2 jaar gedaan had, had ik een enorme zelfverzekerdheid opgebouwd, en...de beuk ging er letterlijk en figuurlijk in.
En eenmaal als legionnair heb ik er nog veel meer van bijgeleerd.
Maar, me ook leren beheersen.
En dit laatste is nog belangrijker, dan de sporten op zich...
Maar als er iemand aan mijn spullen, of mijn lijf wil komen, dan wordt het anders.
Ook al ben ik wat strammer en wat minder soepel, de kans is erg groot dat de aanrander in kwestie spijt krijgt van zijn voornemen. Jazeker.

De visie van " ik loop lever weg" is eigenlijk de beste....

BoxofLove

Newbie
Dom of teleurstellende drugs?
Gisteren een zegeltje op, niet getest. Het was verkocht als 210mg lsd. Ik weet niet wat het was, maar het was geen lsd.
De visuals bleven bij heldere Uv kleuren en lichte vervormingen. Qua gevoel was alles heel vlak, eerder geen emoties. Wat heel raar voor mij is, omdat ik juist heel gevoelig ben. Stijve kaken, en niet klapperen. Hoofd ook nog helder en wakker. Kon verder ook eten. Het duurde ongeveer 6/7 uur voordat het uitgewerkt was. Oh ja en nu fris wakker alsof ik niet op had.
Wie weet wat dit was? :(

De Zandman

DF-koning
Ik denk, dat niemand kan zeggen Wat dit voor een stof geweest is...
Daarvoor is een test nodig.
Is 220 ug niet erg hoog qua dosering?
Als deze dosering al klopt, want ik vind de werking ervan vrij matig....voor dat wat ik er al van weet. En ik ben in deze middelen niet erg goed thuis.
Ik lees hier op DF toch qua dosering en effect andere tripreports.
Ik ben zelf nu ook benieuwd naar reacties van andere leden hierover...

Spyro

DF-koning
Dom of teleurstellende drugs?
Gisteren een zegeltje op, niet getest. Het was verkocht als 210mg lsd. Ik weet niet wat het was, maar het was geen lsd.
De visuals bleven bij heldere Uv kleuren en lichte vervormingen. Qua gevoel was alles heel vlak, eerder geen emoties. Wat heel raar voor mij is, omdat ik juist heel gevoelig ben. Stijve kaken, en niet klapperen. Hoofd ook nog helder en wakker. Kon verder ook eten. Het duurde ongeveer 6/7 uur voordat het uitgewerkt was. Oh ja en nu fris wakker alsof ik niet op had.
Wie weet wat dit was? :(
Niemand weet wat dit was en speculeren is ook niet toegestaan. Enige manier om erachter te komen wat je tot je neemt is door te testen.

poppy

Experimenterende gebruiker
1- de begin dagen soms tot 8 sterke xtc pillen nemen
2- bijna een gram speed in een berg opgemaakt
3-drinken combineren met keta en 2 cb dacht dat ik dood ging
4- oxycodon met veel clonazolam en alcohol werd smorgens wakker zonder dat ik wist hoe en wat
5- heroine met crack spuiten samen met iemand die hepatitis a en c had en zo vaag geworden dat ik niet meer
Wist of ik wel de schone naald had gebruikt ps ik heb er niks aan overgehouden en neem deze middelen niet meer

• Wow
Waarderingen: Syl

BoxofLove

Newbie
Als deze dosering al klopt, want ik vind de werking ervan vrij matig....voor dat wat ik er al van weet. En ik ben in deze middelen niet erg goed thuis.

Precies daarom. Het was zo vlak, matig dat het of erg laag was of wat anders. Daarom ben ik ook benieuwd wat de ervaren kenners erover zeggen.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Precies daarom. Het was zo vlak, matig dat het of erg laag was of wat anders. Daarom ben ik ook benieuwd wat de ervaren kenners erover zeggen.
Niemand kan raden wat jij hebt genomen. Speculeren is volgens de forumregels verboden, om onjuiste en voorbarige conclusies te voorkomen.

Stel dat iemand bijvoorbeeld zegt hè dit was fentanyl en jij besluit in alle paniek een shot narcan te nemen.

Dit is natuurlijk een extreem voorbeeld.

Het enige wat je kan doen is het laten testen. 210ug lijkt me sowieso aan de hoge kant. De meeste zegels zijn tussen de 80-120ug dacht ik.

BraboF

Badass junkie
Op Pussylounge at the Park in Breda een keer goed de fout in gegaan.

Normaal neem ik een paar pillen mee, maar het probleem is dan dat ik door blijf snoepen. Dus ik dacht verstandig te zijn en maar 1 pil mee te nemen.

Ging helemaal prima en kwam bij een groep uit den Haag terecht. Was hartstikke gezellig.
Ik merkte wel dat een aantal van hun ook niet volledig nuchter waren. Dus ik was zo vrij om te vragen of ze iets voor me hadden. Ik kreeg een pilletje en zonder na te denken of te kijken gooi ik die achterover.
Ik ben 5uur compleet van de kaart geweest en kwam pas aan het eind van het feest m'n maat weer tegen met wie ik daar was.
Ik ben echt een heel stuk kwijt van die avond. De kater naderhand was niet erger dan anders.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
jaren '90.. met één of andere vage speedpil en een half kratje bier in de kraag over de reling van de Willemsbrug lopen, balanceren..
maat kon me nog net op tijd pakken en de goeie kant op trekken.. dus ik niet de Maas in.

zelfde tocht loop ik over een muurtje en verlies m'n evenwicht .. volgende wat ik herinner hang ik aan één arm aan een trapleuning met m'n knieën een paar centimeter boven de treden.

daarna nog een bakstenen door het glas van een bushokje gegooid..
en over vrachtwagens geklommen..

baldadig puber parcours.. aan de speed en alcohol.. niet trots op.

ATGC

Bewuste gebruiker
Mwah dat kun je gerust stellen hoor. Toen ik nog studeerde werd er gretig in gehandeld in de UB.

Ik heb nog een sappige anekdote daar aan toe te voegen. Ik zag eens bij een feest in een kraakpand een groepje geneeskundestudenten waarvan er 1 waarschijnlijk een ADHD diagnose had, want hij deelde methylfenidaat uit aan z'n matties 😄

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik heb nog een sappige anekdote daar aan toe te voegen. Ik zag eens bij een feest in een kraakpand een groepje geneeskundestudenten waarvan er 1 waarschijnlijk een ADHD diagnose had, want hij deelde methylfenidaat uit aan z'n matties 😄
Vast allemaal op recept :wink:

Ik ken ook een aantal geneeskundestudenten en ondetussen artsen. Die feesten als de beste.

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn eerste keer XTC hadden we voorzichtig gedoseerd, omdat ik ook heel zenuwachtig was. Ik voelde er wel iets van, maar niet het volledige effect. De keer erop waren op een feest, en ik was echt van plan deze keer het wél te voelen.

Maar ongeveer 1,5 uur na het eerste bommetje (100mg) voelde ik nog niets. Ik nam er nog één, want het werkte duidelijk niet. En die werkte ook niet, terwijl iedereen om mee heen hartstikke lekker ging, dus ik deed het enige logische: ik nam er nog één, en geloof dat ik later ook nog eentje deelde met iemand. Het duurde een eeuwigheid, maar ineens klapte het ALLEMAAL in. Heerlijk effect, maar natuurlijk veel te veel voor iemand van +- 60kg. Het voelde echter zooo goed, dat ik nog wel even wilde doorgaan, en ik heb volgens mij nog 1 of 2 bommetjes genomen daarna. Lekkere avond gehad, mooi gehallucineerd, wel wat oververhit gevoeld en totaal van de kaart. Achteraf superdom, maar ik vond het toen nog een geslaagd feestje ook, op dat moment...

Ik moest drie dagen na het feestje echter op een lange en belangrijke vlucht voor werk. De avond na het feestje waren mijn pupillen nog steeds groot en was ik nog steeds zweterig. Die nacht voelde ik me nog wel iets beroerd maar ben de ochtend daarop toch gaan werken... en in de middag ziek naar huis gegaan. Kotsen, bizar misselijk, zweterig, black-outs en bijna tegen de vlakte gaan. Ik kon niets binnen houden, alleen maar rillen, was heel warrig en nog steeds veel te warm. Elke beweging was te veel en ik was gewoon echt belachelijk ziek, kon mijn hoofd ook amper erbij houden. Een vriend twijfelde of ik niet naar de SEH moest, maar ik wilde niet. Hij heeft overlegd met de huisarts en wel wat medicijnen nog opgehaald daar, en is bij me gebleven, volgens mij zelfs nog snachts, maar dat weet ik niet zeker meer - ik was echt helemaal van de wereld. De volgende ochtend was het al beter, en ik heb mijn vlucht die middag zonder al te grote problemen gehaald.

Maar wel geleerd, dat was dom en als ik terug kijk gewoon gevaarlijk. Ik heb toen ook geleerd dat bij mij het (achteraf wellicht door mijn toen nog onbehandelde trage schildklier) gewoon veel langer duurde voor het insloeg, en daar bij andere rolls rekening mee gehouden en een normalere dosis genomen. Dat waren óók leuke avonden, maar met een stuk betere afloop de dagen erna :wink:

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

DF-koning
- Teveel 4MMC
- Teveel 4MMC
- Teveel 4MMC

Haha 😅...
Nee, zonder dollen....Ik denk dat ik mijn dommigheden kan benoemen als : de gewoonlijke dommigheden....Algemeen..

- Te lange binge sessies
- Te veel genomen

CuriousExplorer

DF-koning
Feesten....Ik kan niet uitleggen welke vrienden ik had die moment, sommige zijn nog vrienden....

Dat ging van marginaliteiten zoals verkleedpartijen, tot uren rijmen en dichten, naar gewoon het beste type humor : droog
😄

Of zoals elders beschreven staat....Urenlange vrijpartijen...😅

Maar het meest memorabele moment?
Met 4 mensen geblinddoekt in een donkere kamer kussengevecht houden 😂😂

Anderemaan

Wijs gebruiker
Als een zegel verkocht word als 220ug, is het vaak niet eens 100ug. Boven de 100ug is erg zeldzaam en alleen echt goede dealers hebben zulke tabs. Erg gevaarlijk als mensen denken dat ze 450ug wel aankunnen, en dan 4,5 1P-LSD tabs nemen. Dan gaat het gruwelijk fout zoals bij een vriend van mij..

KetaKech

Belezen gebruiker
1. Eerste keer truffels: zonder ervaren tripsitter en met één andere vriend naar Dokkum gegaan zonder daar bekend te zijn en daar een doos gegeten. Ging echt geweldig maar jezus wat was dat gevaarlijk voor 2 15-jarigen.
2. Joint roken in de gymzaal op school en gepakt worden.
3. Halve fles vodka en kapot veel blowen nadat ik al misselijk was: barf barf.
4. MDMA te vaak/snel bijnemen is wel eens gebeurd, erg matige ervaring.
5. Opzoek naar pep gaan in een ochtend dat ik dronken thuis kwam om te gaan snuiven en door te halen voor een presentatie op HBO die dag. Daar had ik van m'n opleiding voor getrapt kunnen worden als ik daar kaakmalend stond te presenteren voor m'n klas en de docent. Is dus niet gebeurd maar achteraf erg geschrokken van het idee.
6. Xtc pil breken zonder in een wc hokje te zitten: hallo bewaker, dag xtc van mij en m'n ex en dag gram keta. Ik mocht wel blijven als ik mij "gedroeg". Na 10 minuten weer een pil gekocht natuurlijk.
7. 0.75/1 Gram speed op een nacht snuiven. Had wel een vitamine C tabletje gehad dus denk dat mn lever meer verwerkte waardoor ik zoveel dacht nodig te hebben. Anderzijds doe ik redelijk rustig aan.
8. Club uitgetrapt voor snuiven.
9. 2cb slikken omdat er die avond geen wiet was (als 15-jarige stoner) en na 2 uur 2/3e erbij slikken omdat ik niks voelde. Daarbij was er ineens wel wiet tijdens de come-up en daarom maar ff een paar extra dikke heisen nemen. Daar kwam mijn eerste badtrip...
10. Niet van mij maar een ex van mij nam een lijn coke. In plaats van inblazen blaasde ZE GVD UIT EN ALLE COKE WEG.
11. Dikke shitzooi speed van een vriendin snuiven, die zij had gekregen omdat de dealer het weg wou hebben. Met een aceton was en test had ik t wel vertrouwd, maar dit was echt niet chill. Heel veel moeten snuiven voor effect en nog nooit zon kater gehad achteraf. Ook nog eens vlak voor een vakantie dus daar zat ik met hartkloppingen en paranoia in de trein.

Bovenaan