KlaasVaak
Wijs gebruiker
Op dit forum worden veel verstandige dingen gezegd. Neem niet vaker dan 1x in de 3 maanden MDMA, test altijd je drugs, etc. Dat is natuurlijk heel goed en moeten we vooral blijven doen.
Komt er iemand langs die de zaken ondoordacht aanpakt, klinkt het soms alsof we allemaal super verstandig zijn. Teleurgestelde ouders die hun hoofd schudden bij het gebrek aan levenservaring van hun onstuimige kinderen. Ik weet niet hoe het bij anderen werkt, maar ik voel me dan soms wat hypocriet. Ik heb, vooral in het verleden, ook weleens domme dingen gedaan.
Om openheid van zaken te geven, stel ik voor dat we hier onze domme drugsdaden delen. Zet er ook bij waarom het dom was, als dat niet direct duidelijk is. Zo is het ook nog een beetje educatief!
Ik zal zelf beginnen:
Komt er iemand langs die de zaken ondoordacht aanpakt, klinkt het soms alsof we allemaal super verstandig zijn. Teleurgestelde ouders die hun hoofd schudden bij het gebrek aan levenservaring van hun onstuimige kinderen. Ik weet niet hoe het bij anderen werkt, maar ik voel me dan soms wat hypocriet. Ik heb, vooral in het verleden, ook weleens domme dingen gedaan.
Om openheid van zaken te geven, stel ik voor dat we hier onze domme drugsdaden delen. Zet er ook bij waarom het dom was, als dat niet direct duidelijk is. Zo is het ook nog een beetje educatief!
Ik zal zelf beginnen:
- 4-FA combineren met methylone of MDMA. Ik hoorde pas later dat dit gevaarlijk kan zijn in verband met serotoninesyndroom.
- Ketamine snuiven van een vage Engelsman in de WC van een feest, terwijl ik aan de DOC zat. Dit ging prima, maar in principe kan je natuurlijk beter geen drugs van vreemden aannemen. Bovendien stond ik als vanouds te scheppen en was ik even vergeten dat ik al flink aan het trippen was.
- Methoxetamine snuiven terwijl ik mijn dronkenschap al had moeten maskeren met pep (even vergeten) - enige keer dat ik echt 'bad' ben gegaan. Het feest uitgezet en een uur naar mijn fiets staan zoeken, terwijl ik met de bus was.
- Mensen een dosis adviseren. Een voorbeeld, ik nam altijd 80mg MXE en ging daar niet extreem hard op. Dan denk je dat 40mg voor een ander zeker niet teveel moet zijn. Dat was het dus wel. Ik geef tegenwoordig alleen nog maar informatie en laat mensen zelf beslissen.
- Grote hoeveelheden MDMA nemen. Toen ik begon met XTC (mijn eerste harddrug), deed ik altijd maar wat. Er ging weleens een halve gram MDMA doorheen. Moet er nu niet meer aan denken en zou het ook niemand aanraden.
- Bij van alles zuipen en brak aan trips beginnen.
- 2C-C snuiven (au!).