Documentaire over Temazepam!

da_pj

Belezen gebruiker
Zojuist op Youtube op deze Docu terecht gekomen over Temazepam. Het is een docu uit de jaren 1995, ben benieuwd want heb zelf nog maar de 1ste 5 min bekeken. Vond het terect dat mensen hier dit ook willen zien of tjah sommigen hebben dit mss al gezien. In ieder geval ik ga nu verder kijken :grin: . Nadien kunnen we onze mening geven.

http://www.youtube.com/watch?v=J7Avxapzrh8

Greeettzzz :wave:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ben benieuwd, ga even eten maken zo en dan de docu kijken. Wil wel weten hoe hun daarover denken :)

da_pj

Belezen gebruiker
Man man wat een handel daar in Temazepam (toen in die tijd,misschien nu alles anders daar). Die ene gast neemt gewoon dagelijks 30stuks :openmouth: . En dan was er een moment dat hij juist even zonder zat en dan spuit hij opgesloste Temgesic in de binnenant van zijn dij (linker been) :confused: :( :openmouth: . Dat heb ik nog nooit geweten tot nu. We zien en leren steeds bij over verschillende documentaires over drugs/medicatie. Ikzelf neem Flunitrazepam 1mg op voorschrift. Is temazepam ook echt zo een sterke benzo??? Heb het zelf nog niet geprobeerd.

Ps : Ik zal proberen nog een link te plaatsen en dat gaat over verschillende soorten drugs (wel in het Frans maar toch de moeite om gewoon voor degene die het niet verstaan naar de beelden te kijen).

Greetzzz :rock:

Gelukkige feesten deze avond!!!! :beer:

da_pj

Belezen gebruiker
Hey allemaal! Binnen 30min komen de gasten hier toe om niewjaarsavond te vieren maar toch wou ik nog 1 linkje delen. Ik ben een Belg en aangezien de meeste hier Nederlanders zijn zullen er wel al op tv deze uitzending bekeken hebben ofzo. Spijtig dat we hier in BE geen SBS hebben via gewone kabel :( . Maar wel BNN voor "Spuiten en slikken" :grin: :rock:

http://www.sbs6.nl/programmas/undercove ... -medidrugs

Undercover in nederland is het programma en het 1ste thema is hier van toepassing. Het 2de thema... :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: . Gaat over Mongolen/dierenbeulen die voor de fun hun honden laten vachten met wilde zwijnen of met elkaar! Ik wens zulke personen de dood!! Jah ik ben tegen onnodig dierenleed!!!! :angry: :angry: :angry: :angry:

Bekijk het 1ste thema genaamd "Medidrugs". Wel leuk om te bekijen.
Geef gerust je mening hierover

Amuseer jullie straks :rock: :stoned: :stoned: :beer: :beer: :xtc: :rockband:

Flavour

Newbie
Die docu over temazepam zou kunnen opgaan voor alprazolam ook en wss voor nog een boel andere benzo's.

Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom men een middel als alprazolam in een doos van 50 pillen verkoopt.

Na een week treed er al gewenning op en ik neem aan dat dat voor de meeste benzo's zo is.

Dus ge moet al rap meer gaan nemen voor hetzelfde effect maar als ge dat dan weer wat langer neemt kunt ge verslaafd geraken.

Buiten om acute gevallen snel te doen kalmeren,om gewrichtsklachten snel te doen verminderen,om iemand met hartproblemen een middel te geven in geval van nood zie ik echt het nut er niet van in.Er zullen nog wel nuttige toepassingen zijn maar;

Voor slaapproblemen?Slecht idee
als hulpmiddel om af te kicken van andere drugs?
Als angstwerend middel op lange termijn?

Ik denk dat de werking overschat en de risico's ervan zwaar onderschat worden.

Huisdokters schrijven dat ook gemakkelijk voor alsof het niks is maar de reportage toont wel de andere kant van de medaille en die kant is er,geloof mij maar.

Benzo's is bagger

Bovenaan