DOC vs DOM en DOB

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ik ga kortelings DOC proberen. Ik heb vroeger vaak DOM en DOB gebruikt. Vooral DOB vond ik super. Is er iemand die de vergelijking kan maken? Is het gelijkend van trip en effecten?

Laatst bewerkt:

Dirkdirk

DF-koning
Hé, je bent er weer? Jij had volgens mij ooit een mega interessant maar wazig report over een of andere disso geschreven, kan dat kloppen?

Ik heb ervaring met DOC, dat is dus zoals je weet met Chloor, en DOB is met broom als ik het goed heb. Ik vond DOC een teleurstelling maar DOB heb ik nog niet gebruik. DOM is volgens mij met methyl toch? Volgens mij weet @inner_search meer van, dacht ik. Dus ik trommel hem ff op.

inner_search

Badass junkie
Hé, je bent er weer? Jij had volgens mij ooit een mega interessant maar wazig report over een of andere disso geschreven, kan dat kloppen?

Ik heb ervaring met DOC, dat is dus zoals je weet met Chloor, en DOB is met broom als ik het goed heb. Ik vond DOC een teleurstelling maar DOB heb ik nog niet gebruik. DOM is volgens mij met methyl toch? Volgens mij weet @inner_search meer van, dacht ik. Dus ik trommel hem ff op.
Als ik kan zo ik straks reageren , effe drugs aan het nemen 😂

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter

Ja, dat klopt :). Waarom vond je DOC tegenvallen en wat was de dosis? DOM vond ik fijn, DOB vond ik super. Werd er enorm opgewonden van 😊

Dirkdirk

DF-koning
Ja, dat klopt :). Waarom vond je DOC tegenvallen en wat was de dosis? DOM vond ik fijn, DOB vond ik super.
Eerste keer was 2,5 mg en heb toen een natuurwandeling gemaakt. Dat was erg leuk. Niet extreme visuals maar wel veel energie en goeie space. Maar het mocht wel een tandje hoger.

Daarna een keer twee van die jetsers geslikt (5mg dus) en dat was leuker, maar nog steeds niet heel speciaal. Ik vind het zo leeg voelen en zonder inhoud, ik kan het niet precies uitleggen. LSD voelt alsof het veel meer diepgang heeft. Ook de gedachtenkronkels had ik bij DOC niet zoveel wat ik nou juist zo leuk vind.
Werd er enorm opgewonden van 😊
Dat ben ik altijd al, dus daar hoef ik geen drugs voor te hebben. Maar als het om DOC gaat, meh, werd er niets bepaald extra kinky van ofzo. Eigenlijk helemaal niet.

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter
Eerste keer was 2,5 mg en heb toen een natuurwandeling gemaakt. Dat was erg leuk. Niet extreme visuals maar wel veel energie en goeie space. Maar het mocht wel een tandje hoger.

Daarna een keer twee van die jetsers geslikt (5mg dus) en dat was leuker, maar nog steeds niet heel speciaal. Ik vind het zo leeg voelen en zonder inhoud, ik kan het niet precies uitleggen. LSD voelt alsof het veel meer diepgang heeft. Ook de gedachtenkronkels had ik bij DOC niet zoveel wat ik nou juist zo leuk vind.

Dat ben ik altijd al, dus daar hoef ik geen drugs voor te hebben. Maar als het om DOC gaat, meh, werd er niets bepaald extra kinky van ofzo. Eigenlijk helemaal niet.
Dat verschil met LSD herken ik wel van DOM en DOB. Je voelt het amfetamine effect. Maar dat vond ik wel leuk. Was super actief de eerste uren. En ja, oestrogenen werken iets anders dan testosteron 😊
Heb je het nog gecombineerd met iets? Met de DOM en DOB rookte ik cannabis eens de trip over de top was. En betreft tijdsduur? Daar enig idee van?

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter
Denk dat het over LSA was. LSA - Probleem 54 . Trouwens af en toe nog gedaan. Blijft superding. En het zware gevoel op de maag is weg te werken met sulperide. De DOC ga ik zeker proberen, report volgt 😊

Laatst bewerkt:

Dirkdirk

DF-koning
Heb je het nog gecombineerd met iets? Met de DOM en DOB rookte ik cannabis eens de trip over de top was.
Ik combineer nooit eigenlijk. Ook omdat ik niet meer drink, niet meer rook en niet meer blow. Wel veel gedaan hoor vroeger, en dan combineerde ik erop los en dat ging vaak hartstikke lekker. Maar dat doe ik niet meer. Ik vind de drugs nu ook beter tot z'n recht komen op zichzelf.
En betreft tijdsduur? Daar enig idee van?
Ongeveer na 12 uur begon het af te zwakken. De visuals verdwenen eerder dan de energie, die bleef heel lang steken.
Detective modus aan: 🕵️‍♂️ https://drugsforum.nl/search/6453927/
Wat een piemel ben jij ook. Detective van lik me vestje, de link doet het niet. Jij moet niet bij de politie haha. Wat probeerde je te linken eigenlijk?

Bovenaan