dmt

frenchcore

Experimenterende gebruiker
goeieavond beste forumleden
Heb een vraag , heb hier namelijk juist dmt gekocht.. heb het zelf nog nooit gebruikt maar ben er wel benieuwd naar. Het zijn oranje kleine kristalen is dit dmt ? en hoe zou ik het moeten roken ? Een vriend heeft mij een lamp meegegeven met een cola dopje op en 2 gaatjes met een buis door 1 van de gaatjes is dit een goeie manier ? Sorry als het een stomme vraag is maar vroeg het mij af want ik ben benieuwd wat het met me doet , alvast bedankt !

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
laten smelten in de pijp, niet laten verbranden

trek lekkere en gemakkelijke kleding aan, ga op bed liggen. drink nog even een paar slokken sap, tegen een droge mond.

neem een trekje

Doe je gordel om,

en vlieg als een loden balletje door een achtbaan.

frenchcore

loadrunner zei:
laten smelten in de pijp, niet laten verbranden

trek lekkere en gemakkelijke kleding aan, ga op bed liggen. drink nog even een paar slokken sap, tegen een droge mond.

neem een trekje

Doe je gordel om,

en vlieg als een loden balletje door een achtbaan.
1 diepe trek zou dat genoeg moeten zijn , en hoeveel moet ik in de pijp doen? Heb namelijk geen weeg liggen hier ? kan ik gewoon een mespuntje iets meer erin doen en kijken wat het doet ? wil wel door de poort breken :mrgreen:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
mespuntje om te beginnen.

twee keer hijsen.

de tweede wat langer inhouden( ervoor een paar keer heel diep inademen en uitademen)

Blokjes, en hoge stemmetjes. niet te lang bij blijven hangen, maar als superman er dwars door heen vliegen :wink:

frenchcore

loadrunner zei:
mespuntje om te beginnen.

twee keer hijsen.

de tweede wat langer inhouden( ervoor een paar keer heel diep inademen en uitademen)

Blokjes, en hoge stemmetjes. niet te lang bij blijven hangen, maar als superman er dwars door heen vliegen :wink:
Bedankt voor de tips. Straks eens testen als ouders slapen :grin:

Wacky

Badass junkie
En ik zou het buisje goed tussen je lippen steken, niet ertegenaan zoals je met een joint doet die je niet nat wil maken. Anders proef je nog een uur de smaak van verbrand plastic op je lip :)

Dosis is normaal zo tussen 20 en 60mg, maar afwegen is idd niet nodig, wat niet verbrand blijft gewoon over in de pijp. Houd de aansteker, je ziet het eerst vloeibaar worden, dan begint het te dampen, als de bol zich vult met damp begin je met inademen en blijf je de aansteker eronder houden tijdens het inhaleren. Adem geleidelijk in zodat de dmt tijd heeft om te verdampen. Afhankelijk van hoe diep je wil gaan hijs je 1, 2 of 3 keer je longinhoud vol.

Kijk bij de tripreports voor wat je te wachten staat.

Pikachu

Wijs gebruiker
Leg je dmt wel tussen een laagje as of tussen een staalwolletje, anders verbrand het misschien en dat zou sonde zijn.

Pikachu

Wijs gebruiker
Vooral als je geen idee hebt hoe ongeveer 40mg eruit ziet :P

Nou ja, mijn filosofie bij dmt is dat je toch geen minitrip kan krijgen dus dat je er beter gelijk vol in kan knallen. Het is alles of niets.

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm waarschijnlijk heb je wel gelijk, mijn ervaring met dmt is ook nog maar beperkt tot twee keer ^^

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb het nog niet gebruikt, maar afwegen is altijd aan te raden. Toch denk ik zo als ik de ervaringen lees dat je toch niet te snel te veel binnen hijst. En zoals pikachu zegt, meteen hyper space in knallen. Dat ga ik de eerste keer ook doen, 60 tot 80 mg voor de eerste keer lijkt me een mooie introductie. Ik ben er absoluut niet bang voor, en ik denk dat ik flink zal afgestraft worden met mijn enthousiasme. Des al niet te min zal het vast een mooie ervaring worden. :grin:

Wacky

Badass junkie
Al doe je een halve gram in je pijpje, die krijg je toch niet verdampt en ingeademd hoor. Ik heb nog nooit mijn DMT afgewogen. Ik ben er overigens wel een beetje bang voor, dus heb dan ook nog niet meer dan 1 keer geinhaleerd en ben nog niet ver gekomen :)

En staalwol enzo is niet nodig bij dit soort pijpjes.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik vraag me af of het loont om de damp in een ballon te krijgen en het daaruit te inhaleren. Voordeel, je kunt weer terug in de ballon uit ademen en weer opnieuw in ademen. Denk dat je zo meer uit de damp haalt. Of moet je direct de warme damp inhaleren net als bij salvia?

Ik zat te denken aan het vaporizer idee met die lucht zak. Iemand al uitgeprobeert, of het is een dom idee?

Ik wil mijn eerste keer ook meteen mijn beste ooit maken als me dat gaat lukken.

Wacky

Badass junkie
Ik denk dat dmt niet de drug is om te hopen dat de eerste keer de beste ooit is. Sommige drugs (dmt, salvia, ketamine) vereisen juist wat oefening imo.

Of de damp nog warm moet zijn weet ik niet, wel een interessant idee, ik heb geen balonnen, anders zou ik het eens proberen. Zal overigens nog wel lastig zijn om de ballon op te blazen met die damp, dan zou je druk moeten zetten op de ingang van je pijp.

Maar het zou wel humor zijn, dmt ballonnen op feestjes ipv lachgas :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ja ik weet het niet, salvia was voor mij de eerste keer meteen de beste, daarna nooit meer zo'n sterke trip gehad. ook niet met sterkere extracten. En tot nu toe heb ik met elke drugs ervaren dat de eerste keer wel de beste/leukste was en de meeste indruk heeft gemaakt.

Met alle drugs heb je enige ervaring/oefening of skill zoals je kan noemen, om het eventueel te sturen, of dieper te gaan. Maar toch heb ik het gevoel dat als ik meteen door de poort ga en een volle ronde doses neem, dat het ten goede komt van de ervaring, en ook voor toekomstige ervaringen met dmt.

Over een maand ben ik er aan toe. Dan zullen we het zien.

Over die ballonen, misschien werkt een lucht zak beter. Daar hoef je geen spanning op te zetten om de damp er in te krijgen.
Of eventueel neem je een aantal hijsen dmt en blaas je die gelijk uit in een ballon. Om er dan vervolgens langzaam in en uit in die ballon te ademen om alle stoffen toch op te nemen. Net als met lachgas. Ik denk dat het zo wel een makkelijkere manier is om meer binnen te krijgen. En als je damp niet neerslaat en je dus even de tijd hebt, kun je je pijp rustig weg leggen en met de ballon op bed gaan liggen. Ik zie er wel voordelen aan, maar dat word pas duidelijk als je het probeert.

Ben benieuwd, zal het wel laten weten als het zo ver is.

Ja precies

Bewuste gebruiker
Heerlijk DMT, jammer dat het zo moeilijk te verkrijgen is, maar daarom wel een goede motivatie om het zelf te gaan maken binnenkort!

frenchcore

Bedankt voor jullie tips allemaal , het is dus ook gelukt :) of ik door de poort ben gebroke weet ik niet maar ik was in ieder geval niet meer op deze wereld :mrgreen: ik zag rare kleuren en patronen en werd echt uit mijn kamer gehaald na de eerste diepe trek al daarna nog 1 goeie gedaan en dan kon ik niet meer, nog snel mijn pijp veilig gelegt en mij dan achterover laten vallen :) Het was leuk , maar helemaal niet te vergelijken met lsd vind ik... Maar zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor de tips

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Bij de eerste keer fietsen, ging je vast geen 20 km/h

de tweede keer DMT, weet je hoe t kan gaan worden, laat je gedachten los.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
dus even voor de duidelijkheid,

je doet een beetje as in een pijp (klein puurpijpje waar je wiet mee rookt?) je legt daar een mespuntje dmt op en dan nog een laagje tabak
dan hou je je aansteker onder het kopje van de pijp en tot het wat begint te roken
zuigen en vliegen

ik heb het de eerste keren gedaan met een zelfgemaakt pijpje gemaakt van een klein plastiek flesje, een stylo als buisje en het kopje gevormd uit aluminiumfolie. op deze manier lijkt het mij veel aangenamer om te roken. we lieten de vlam ook gewoon in het kopje komen.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
DreamerOfDreams zei:
je doet een beetje as in een pijp (klein puurpijpje waar je wiet mee rookt?) je legt daar een mespuntje dmt op en dan nog een laagje tabak
dan hou je je aansteker onder het kopje van de pijp en tot het wat begint te roken
zuigen en vliegen

Je kan t wel in een puurpijpje roken maar dan is t aan te raden 2 puurpijpjes aan elkaar te draaien. langer tussenstuk is wel nodig. Ikzelf deed t met 3 puurpijpjes maar hoeft niet perse.
Op de filter doe je eerst as, dan dmt en daarover weer een laagje as. Zo smelt de dmt niet door je filter en word de dmt ook niet direct geraakt door t vuur. dan is t wel te roken uit een puurpijpje.

TrippyShit

Badass junkie
loadrunner zei:
twee keer hijsen.

De 1e hij is toch het belangerijkst? De 2e hijs doet al minder zover ik weet dus kan je beter de 1e hijs langer inhouden of gewoon alles in 1 hijs je longen inpompen.. lijkt mij..

Inhale

Bewuste gebruiker
dmt verdampt toch al ergens onder de 100 graden? Is er dan niks leuks te bedenken met kokend water ofzo.
Dat eerst alle dmt verdampt word in een gesloten ruimte zodat je alles in 1 keer naar binnen kan hijsen. Dan hoef je niet bang te zijn dat je dmt verbrand, en de onzuiverheden in je dmt zulllen waarschijnlijk niet verdampen.

Drientje

DF-koning

Dit is de meest ideale manier voor het roken van DMT. Je doet de DMT in de bol en verhit deze langzaam met een stormaansteker. Een andere aansteker kan ook maar dan heb je in no time een zwart beroet glas en dan kun je niet zien of je DMT verdampt is.

En DMT smelt ongeveer tussen 45 en 50 graden. Pas op dat je het niet verbrand, dan heeft de DMT zijn werking verloren en kun je niets meer behalve het verbrande goedje weggooien.

Oh en een andere fijne manier van roken is chinezen. Dan base je het net als coke van folie. Dit is een tactiek die enige oefening vereist maar het is een goede en snelle manier van roken. Beter als dat geklungel met as of staalwol.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Drientje zei:

Dit is de meest ideale manier voor het roken van DMT. Je doet de DMT in de bol en verhit deze langzaam met een stormaansteker. Een andere aansteker kan ook maar dan heb je in no time een zwart beroet glas en dan kun je niet zien of je DMT verdampt is.

En DMT smelt ongeveer tussen 45 en 50 graden. Pas op dat je het niet verbrand, dan heeft de DMT zijn werking verloren en kun je niets meer behalve het verbrande goedje weggooien.

Oh en een andere fijne manier van roken is chinezen. Dan base je het net als coke van folie. Dit is een tactiek die enige oefening vereist maar het is een goede en snelle manier van roken. Beter als dat geklungel met as of staalwol.

De foto die jij post van dat ding is echt niet fijn om DMT in te roken. heel veel gaat verloren doordat dmt van de vlam weg beweegt, dus zeker in zon grote bol zoals jij hebt zal er heel veel dmt verloren gaat omdat het alle kanten op kan.

Dat geklungel met staalwol is wel het best. je krijgt dan (als je het goed doet) alles in 1 hit binnen en het komt in mijn ervaring stuk relaxter aan op je longen dan met vaporizer. Als je eenmaal de DMT in je staalwol gesmolten hebt kan je t overal mee naartoe nemen zonder kans dat t eruit valt. Erg handig als je t in het bos wilt roken ofzo...

Bovenaan