DMT roken

harry123

Bewuste gebruiker
Moet je de dmt verbrand als je het rook of laten verdampe ? En wat is de beste ma iet om dit te doen? Met een pijpje of bong? Of ik hoorde iets over een dmt machine ofzo? Met een cola fles?

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
DMT moet je niet verbranden. Dan werkt het niet en geeft een enorme hoestbui.
Vlam mag de DMT dus nooit raken. Voor een eerste kennismaking werkt een kleine bong van een 10tje ofzo prima:

Als je het op de volgende manier doet krijg je hetzelfde als wat ze "the machine" noemen, maar scheelt je een hoop gezeik met boren in glas.
Haal het glazen pijpje uit de bong, Maak een prop van een stuk stalen pannenspons door het stevig in elkaar te duwen, en prop het stevig in het gat waar het glazen pijpje inzat. Gebruik geen staalwol(vliegt in de fik), maar van die dikke pannensponsjes van staalsliertjes. (eerst even op gasfornhuis schoonbranden om olieresten eraf te krijgen)
Deze sponsjes bedoel ik:

Doe geen water in de bong. (sowieso zinloos, want het pijpje heb je eruit gehaald)
Doe +-30 mg op het spons-propje en pak een aansteker.

Houd het "klaboem" gaatje dicht met een vinger. mond op de grote opening en langzaam lucht door het sponsje zuigen terwijl je je vlam van de aansteker voor/boven het sponsje houdt.
Nu het lastige: door de aanzuigwerking zal de vlam naar het sponsje worden gezogen. Als vlam sponsje raakt in het avontuur over want de rook wordt veel te scherp(verbrandt). Speel dus met je vlam zo dat deze het sponsje niet raakt. Je wil alleen de hete lucht van de vlam door het sponsje trekken. de DMT smelt op het moment dat het warm wordt in het sponsje en zal bij verdere verwarming de bong met witte damp vullen. Als je de bong vol met rook hebt getrokken doe je aansteker uit, vinger van het klaboemgat en hijs je de damp naar binnen en terwijl je de rook zo diep mogelijk in je longen houdt tel je rustig tot 20. blaas de damp dan uit en als je dan nog weet wat een bong en aansteker is, en wtf je eigenlijk aan het doen was herhaal je deze procedure. Houdt de laatste hijs zo lang als je kunt in. inmiddels zal de hele wereld om je heen er al behoorlijk gaan vervormen. Als de wereld goed is vervormt zet je de bong weg en ga je achterover liggen en DOE JE JE OGEN DICHT (dat is namelijk veel mooier dan om je heen blijven kijken.

-- Zorg ervoor trouwens dat je de kamer heel erg gedimt verlicht. hoe donkerder, hoe meer spectakel je ziet, Handen over je ogen houden werkt ook.
-- Neem je 2e hijs direct na de eerste, dus niet een minuut tussen houden ofzo. Je hebt ongeveer een minuut de tijd om de hele dosis in te nemen.
-- De smaak is erger dan je denkt, maar dat is alleen de eerste paar keer zo. je went eraan en na een paar keer is het prima te doen.
-- Neem eerste keer niet direct monsterhijsen. neem liever die 30 mg in 2 of 3 hijsjes zodat je nog kan bepalen dat je genoeg hebt gehad voor de eerste keer.
-- Houd uurtje tussen de trips om tolerantie te voorkomen.
-- Zet muziek op. spytrance is heerlijk als je daar van houdt. go with the flow.
-- Zorg dat mensen om je heen hun mond dichthouden tijdens je trip. Het is jij, de muziek, en de DMT, en verder niets!!
-- en als laatst: ga na je trip hierheen: viewforum.php?f=21 en maak een mooi tripverslag voor ons.

Enjoy!!

harry123

Bewuste gebruiker
Thanks voor de tips! Maar ik kan het niet binnen doen aangezien ik nog thuiswoon en er binnen niet gerookt wordt, dus ik zat te denken een keertje op een warme avond buiten op een zitzak te roken. Of is dit niet aan te raden?

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Ja, kan. Over het algemeen is een DMT trip vrij rustig en zolang je niet over de 40 mg heengaat blijf je het besef houden van je omgeving en weet je dat je aan het trippen bent. Het is dus niet zo snoeihard als Salvia, waarbij je na een goede hijs niet meer weet dat je het gehad hebt. Over het algemeen blijf je gewoon zitten waar je zit, en is het vooral een heel erg visueel spectakel. Wel heb ik eens meegemaakt dat iemand perse op wilde staan en rondlopen, maar de meesten blijven toch wel gewoon zitten. Eerste keer tripsittertje kan dus wel handig zijn om gewoon eens te zien hoe je er op reageert. Blijf je er rustig onder en heb je niet de neiging om op te gaan staan dan zal je dat later ook niet gaan doen. Na een hele hoop ervaring kun je op gegeven moment ook gewoon opstaan, lopen, dingen pakken, de pijp voor een ander vullen, ;ronddansen, enz, wanneer je in een lichte trip zit, ookal is dat niet heel erg zinvol want het maakt het er niet mooier op ofzo.
Mooiste is koptelefoon op om je af te sluiten van je omgeving en lekker te gaan liggen en je ogen dicht te houden totdat het visueel spectakel na een minuutje of 5 weer weg ebt.
Met dosissen onder de 40 mg houd je dus gewoon contact met je omgeving. Maar zoals ik al wel aangaf, duisternis is nodig om te kunnen genieten van al het moois achter je oogleden. Ga je vol in de zon zitten zul je 80 % minder zien van al dat moois.

harry123

Bewuste gebruiker
Nee dat zeg ik gewoon lekker in de avond!

Maar voor een breakthrough zou ik dus hoger dan 40 mg moeten zitten? Niet dat ik dat voor de eerste keer ga oen hoor, maar wil dat sowieso wel eens meemaken als ik wat meer ervaring heb met dit spul

600 gram .. Prop dat maar in je spons!

Er worden veel goede tips gegeven van iemand die niet typmoe is / wordt.
Wees er blij mee en volg adviezen op! Deze mensen hebben er duidelijk meer ervaring mee dan jij (denkt). Ja, ga rustig eens over de 40 heen als je ERG ervaren bent, maar waarom meteen zo "greedy" ?

Smoke 600, IDGAF.. Maar kom niet hier zeuren dat je "bad" gaat!

Leszek

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
@leszek1984,
Maakt mij niet uit hoor, we all have to learn. Geduld is een schone zaak.

Harry,

Ja, sommige redden het om met 40 mg in een breakthrough te komen, maar dit is dan meestal wel met een goede vapourizer pijp zoals de Glass Vapour Genie waarmee het vrij gemakkelijk is die hele dosis helemaal binnen te krijgen. Met de bong (machine) methode is dat eigenlijk bijna niet te doen omdat de verdamping nooit helemaal optimaal is., Ook de rook zal wat scherper zijn waardoor je het niet in een hijs binnenkrijgt. Dit is juist fijn als je net begint omdat je na iedere hijs kunt bepalen of je er nog een beetje bij wilt hebben.
Breakthrough hoeveelheden zitten grofweg tussen de 55 en de 75 mg. Ga je hoger dan die 75 mg wordt het heel erg moeilijk om achteraf nog wat van je trip te herinneren, dus dat is eigenlijk best wel zonde. Om 75 mg binnen te krijgen binnen 1 minuut is sowieso al heel lastig zonder de longen uit je lijf te hoesten. De een hoest er wel eerder van dan de ander. Oefening baart kunst hierbij. Hoe beter je met de verdamingstemeratuur(afstand aansteker e.d.) hoe zachter de rook, en hoe meer je in een keer naar binnen kan krijgen. Het verkrijgen van de effecten is gemakkelijk. 2 goeie hijsen en je zal verbaast staan van wat voor kleuren en patronenspectakels ze ziet, breakthrough is moeilijk, en kost veel mensen een hoop proberen om er daadwerkelijk te komen.

harry123

Bewuste gebruiker
Leszek1984 zei:
600 gram .. Prop dat maar in je spons!

Er worden veel goede tips gegeven van iemand die niet typmoe is / wordt.
Wees er blij mee en volg adviezen op! Deze mensen hebben er duidelijk meer ervaring mee dan jij (denkt). Ja, ga rustig eens over de 40 heen als je ERG ervaren bent, maar waarom meteen zo "greedy" ?

Smoke 600, IDGAF.. Maar kom niet hier zeuren dat je "bad" gaat!

Leszek

Dit is niet greedy bedoelt.. Ik zzat zelf te denken om te beginnen met 15 mg als kennismaking, en langzaam op te bouwen naar de 25. Als dit mij bevalt laat ik het een tijdje zo tot ik de behoefte krijg om wat hoger in de dosseringen te zitten en dan bouw ik het dus weer kalm aan op.
Ik vraag dit omdat ik zelf meer geinteresseerd ben in de spirituele mogelijkheden van deze "drug" ipv de visuals en dergelijke. Natuurlijk snap ik dat je dit spul met respect moet behandelen, drugs in het algemeen. Het is geen speelgoed of iets wat je zomaar even voor de lol doet, dmt zie ik eigenlijke ook niet als "leuke" drug maar als mooi/interessant/leerzaam.

@digitals, hartstikke bedankt voor de hulp! De trip gaat nog wel even duren zit nog met tentamens en zo, en wil niet afgeleid worden door een trip. Maar ik ga er sowieso een reportje over schrijven :)

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Goed plan. Trip zelf duurt kwartiertje, na een half uur kun je weer gewoon in de auto stappen want effect is dan helemaal weg, maar wat je gezien hebt blijft dan nog wel een weekje ofzo door je hoofd spoken en je bezig houden. Beter eerst tentamentje afmaken en dan lekker rustig erin gaan. Hoeveelheden van 15 mg zullen heel beperkt zijn qua vissuals. Het zal je een beetje bodyload geven, en je ziet ineens alles 2 keer zo scherp (omrandingen van plantenbladeren enzo) Bij 25mg ga je de visuals wel krijgen. Vooral de geometrische patronen zijn echt heel mooi en kleurvol.

Inmiddels heb ik DMT al tot partydrug gemaakt, Heerlijk tijdens de afterparty thuis met vrienden even in je eigen wereldje met koptelefoon wegzweven met je ogen dicht.

Nog een tip:

Als je iemand kent met een mooie complexe gekleurde tatoo, vraag hem/haar eens die aan je te laten zien tijdens de trip. Om een een of andere reden komen tatoos to leven terwijl je in de DMT space zit, en lijkt het niet meer op het originele plaatje.

harry123

Bewuste gebruiker
Ja daarom, daarna vakantie dus dan tijd zat om er een beetje mee te experimenteren :wink:

Nee helaas ken ik geen mensen met zo'n tat. Zelf zat ik te denken aan wat kaarsjes en dan een spacebril op :wink: weet niet of je dat kent, anders moet je even op youtube kijken naar licht defractie brillen :)

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Haha, Zo'n bril heb je echt niet nodig hoor. Bevendien heb je toch je ogen dicht. En lijkt mij knap lastig vapourizeren met zo'n ding op je hoofd.
Straks zet je die bril op, neem je een het DMT en zie je juist alles weer normaal :tearsofjoy:

d1g1tal1s zei:
DMT moet je niet verbranden. Dan werkt het niet en geeft een enorme hoestbui.
Vlam mag de DMT dus nooit raken. Voor een eerste kennismaking werkt een kleine bong van een 10tje ofzo prima:

.
Waar dit fabeltje vandaan komt weet ik niet maar als je denk dat DMT niet werkt wanneer het verbrandt zou je het toch eens moeten proberen.
Mijn eerste DMT ervaring, inmiddels een jaar geleden, was met een hasjpijpje waarbij de vlam dus gewoon volop het poeder raakte. BREAKTROUGH!!! :wave:
Daarna op diverse fora gelezen dat je het beter met een base-pijpje of "the machine" kunt roken en dat uiteraard geprobeerd. Werkt ook hoor, maar mijns inziens minder. Vooral met een base-pijpje moet je kundig zijn en vaak meerdere hijsen nemen om door te breken.
De frisdrankfles-methode werkt ook erg goed maar ik prefereer toch zeker de bong, en dan gewoon de vlam erop. 50mg erop en in 1 haal naar binnen zuigen.
Qua hoeveelheid moet je een beetje aftasten; als je nog niet zo ervaren bent probeer het eerst eens met 25mg, dat kan ook al the job doen :wink:

Bovenaan