Niet echt. Op DMT-nexus.me wordt er wel veel gesproken over andere bronnen van DMT. Voornamelijk kanariegras en verschillende acacia soorten. In Portugal komt wel phalaris brachystachys voor, maar die bevat maar weinig DMT en ook andere soortgelijke tryptamines waardoor het bij een extractie heel lastig is om zuivere DMT te krijgen. De acacia-soorten met veel DMT zijn vooral inheems in Australië. Dus dat zouden hier exoten zijn. Verder zijn sommige soorten wel geschikt om hier in Nederland/Europa te kweken. Dan zou het bijvoorbeeld gaan over acacia maidenii, obtusifolia, of acuminata. Maar er is nog wat discussie over de moeilijkheidsgraad van de extractie. Het lijkt erop dat er daarvoor wat meer gevorderden skills voor nodig zijn.
Dat is de reden dat de meesten voor mimosa hostilis rootbark gaan. Dat bevat relatief veel DMT en geen andere soortgelijke alkaloïden, waardoor de extractie relatief makkelijk gaat en een goede opbrengst biedt.
Als je dieper op de discussie wil ingaan dan kan ik dus DMT-nexus.me aanraden. Dat forum draait grotendeels om het vinden van alternatieve bronnen van DMT en de website werkt ook als een vorm van citizen-science waarbij nieuwe ontdekkingen worden gedaan, gerapporteerd, en geoptimaliseerd.