DMT mega trip?

witte270

Bewuste gebruiker
Beste forum leden,

Ik heb op woensdag besloten om DMT tot mij te nemen wat helemaal fout is gegaan. Ik heb hierbij harmala zaden gegeten en na een uur DMT genomen om het effect te versterken. Het ging niet helemaal zoals gewenst en de ervaring is toch waardevol geweest desondanks dat het een bad-trip was.

Echter waar ik nu mee zit is dat op (vrijdag) meer dan 48 uur later ik nog steeds het gevoel heb niet op baseline te zitten. Kan dit voorkomen? Blijft DMT zolang in je systeem heb gelezen dat het ongeveer 24 uur zichtbaar blijft.

Ik heb de meest bizarre intense levendige dromen ook en kan moeilijk in slaap komen. Ook heb ik met mijn ogen dicht het idee visuals te zien.

Hebben jullie hier ervaring mee? Met zo'n lange ervaring dan of komt dit door de harmala zaden aangezien dat ook absoluut geen speelgoed is.

Graag hoor ik van jullie

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Heb je de DMT gerookt of oraal genomen?? Want waarom zou je DMT nemen om het effect te versterken van de harmala zaden? Dit zou andersom moeten zijn, harmala zaden van te voren zodat je een halfuur later de dmt kunt nemen en oraal actief maakt. Kan je verder niet helpen met je vraag trouwens maar ik weet bijna zeker dat het niet de dmt kan zijn aangezien die waarschijnlijk allang uit je lichaam is..

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @witte270 ,

Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad! Ik heb zelf wel ervaring met dmt maar niet met de combinatie met maoi’s (heb wel changa gerookt trouwens). Ik heb ook geen eigen ervaring met dit soort na-effecten.

Ik heb wel heel uitgebreid het internet afgestruind naar alles wat ik kon vinden over dmt. Wat jij beschrijft lees je vaker bij mensen die een heftige DMT ervaring hebben gehad! Ook bij mensen die een heftige positieve ervaring hadden. Bij de meeste mensen lijkt het na een aantal dagen of max twee weken over te gaan. Mocht dit na twee weken niet het geval zijn dan zou ik toch even met je huisarts gaan praten.

In de tussentijd zou ik proberen me er niet al te druk over te maken. Blijvende effecten zijn niet onmogelijk maar wel zeer zeer zeldzaam.

Veel sterkte gewenst!

witte270

Bewuste gebruiker
Heb je de DMT gerookt of oraal genomen?? Want waarom zou je DMT nemen om het effect te versterken van de harmala zaden? Dit zou andersom moeten zijn, harmala zaden van te voren zodat je een halfuur later de dmt kunt nemen en oraal actief maakt. Kan je verder niet helpen met je vraag trouwens maar ik weet bijna zeker dat het niet de dmt kan zijn aangezien die waarschijnlijk allang uit je lichaam is..

Ik bedoelde ook precies wat je zei natuurlijk, eerst de zaden en daarna de DMT (ongeveer halfuurtje later). Ik heb ook geen idee wat het is, misschien is mijn brein gewoon van slag dat kan ook.

witte270

Bewuste gebruiker
Hoi @witte270 ,

Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad! Ik heb zelf wel ervaring met dmt maar niet met de combinatie met maoi’s (heb wel changa gerookt trouwens). Ik heb ook geen eigen ervaring met dit soort na-effecten.

Ik heb wel heel uitgebreid het internet afgestruind naar alles wat ik kon vinden over dmt. Wat jij beschrijft lees je vaker bij mensen die een heftige DMT ervaring hebben gehad! Ook bij mensen die een heftige positieve ervaring hadden. Bij de meeste mensen lijkt het na een aantal dagen of max twee weken over te gaan. Mocht dit na twee weken niet het geval zijn dan zou ik toch even met je huisarts gaan praten.

In de tussentijd zou ik proberen me er niet al te druk over te maken. Blijvende effecten zijn niet onmogelijk maar wel zeer zeer zeldzaam.

Veel sterkte gewenst!

Gelukkig, heb zelf het internet ook affestruind maar kan ook niet echt iets vinden over die rare dromen en lichte CEV's. Misschien dat alleen bij mij. De hele ervaring duurt nu al twee dagen ik heb gelukkig dit forum om mij een beetje gerust te stellen.

Cerberus

Wijs gebruiker
Nare dromen hebben hoeft niet per se een effect van DMT te zijn. Gewoon wat er gebeurt als je een ervaring gehad hebt die indruk maakt in het algemeen. Moeite met in slaap komen kan ook door de angst zijn die de trip opwekte.
De dag na bv een truffel trip heb ik ook nog soms lichte closed eye visuals. Dat gaat normaal weg.
Kortom, zou mij pas zorgen maken als dit aansleept. Je te vroeg zorgen maken kan volgens mij net averechts werken.

Bovenaan