DMT, iemand bekent ??

Colaiuta

Bewuste gebruiker
Kan waarschijnlijk binnenkort DMT aankomen (Di-Methyl-Tryptamine)
Heeft iemand hier ervaring mee ?

Moet bij dit hetzelfde verwachten als wat ik de eerste keer verwachtte van LSD? (niet hetzelfde effect, maar even heftig)

Daan

Bal0n

Badass junkie
Hehe, veel veel veel heftiger :). Je rookt het hé? Of je moet het innemen in combinatie met MAOi's (pas op hiermee!).

Intoxicated

Wijs gebruiker
ja of je snuift eht volgens mij... heb er wel leuke dingen over gehoord. lijkt me wel een keer de moeite waard.

boy

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Hehe, veel veel veel heftiger :). Je rookt het hé? Of je moet het innemen in combinatie met MAOi's (pas op hiermee!).

Drugs gebruiken terwijl je een MAOI-kuur volgt is sowieso een slecht idee.

Bal0n

Badass junkie
Ligt er aan wat voorn MAOi's je neemt, en welke drugs. Orale DMT moet zelfs met een MAOi.

Aquilta

Experimenterende gebruiker
Kijk dit is meer mijn forum :grin:
Ik ben al een enige tijd bezig met DMT en ik heb leuke en minder leuke dingen meegemaakt. DMT kan je dus oraal innemen maar zoals Bal0n al zei moet je daarvoor ook MAO-i's innmenen om het effect te krijgen. Het beste is om het uit Mimosa Hostilis te halen. Je koopt ( het liefst ) ether maar anders een hoog percentage alcohol ( 80%+) je stopt de mimosa erin en laat het weken ( dag of 2 ). DMT lost op in ether dus je laat de ether verdampen waardoor je pure DMT kristallen krijgt. Die kristallen rook je op.

Je kan het ook snuiven ja, dit doe je bij Yopo seeds. Ik heb hier een slechte ervaring mee omdat het zo ontzettend veel pijn doet aan je neus dat ik het direct eruit gesnoten heb. Maar voor de mensen die het willen; Yopo seeds kopen en die roosteren en dat vermalen tot poeder.

Het effect bij het roken komt al heel erg snel. Ik deed het zelf vlak voordat ik naar mijn bed ging. Je ziet veel beelden voorbij schieten en dingen die niet aanwezig zijn. ( geen rare kabouters ofzo ) maar maakt van je stoel met een trui erover bijvoorbeeld een persoon die in je kamer staat. Leuke shit maar pas inderdaad ermee op. Mensen die gauw bang of beangstigend zijn hebben vaak minder leuke trips

parcival

Indien gerookt wordt je binnen een halve minuut in een kaleidoscoop gekatapulteerd. Tamelijk heftig eigenlijk, nog iets heftiger dan DET trouwens. De rook lijkt niet zo prettig voor de longen te zijn, het is dan ook een base.
Niet makkelijk te te vinden.

Audio Scum

Belezen gebruiker
Is zeker een aanrader. Diep inhaleeren en zo lang mogenlijk inhouden en zorg er voor dat je lekker kunt liggen.

Flitsen meestal allemaal visioenen voorbij en veel verschillende kleuren die weer beelden vormen, het gaat echt als een sneltrein en heb meestal ook wel ff een uurtje nodig daarna om het nog eens rustig te gaan bekijken.

Had laats ook ayahusca met veel DMT, heb het geweten.

Ben overegens nog nooit elfjes en dat soort dingen tegengekomen.

Intoxicated

Wijs gebruiker
werkt dat echt joh, de dmt uit de mimosa hostilis trekken door middel van +80% alcohol? en waar zou k die alcohol vandaan moeten halen dan?

boy

Bewuste gebruiker
-ToXiC- zei:
werkt dat echt joh, de dmt uit de mimosa hostilis trekken door middel van +80% alcohol? en waar zou k die alcohol vandaan moeten halen dan?

Of het werkt weet ik niet, maar alcohol kun je in vrijwel elke apotheek of drogist halen.

Intoxicated

Wijs gebruiker
okay dan, kzal het eens proberen voor de lol, maar ik lees wel ergens dat een je met een alcohol extractie eigenlijk nooit een goede kwaliteit, noch een goeie opbrengst krijgt, sinds alcohol ook een hoop andere dingen uit de mimosa trekt. Iemand info of hier niet fijne stofjes bijzitten?

fun

Bewuste gebruiker
Op www.azarius.net kun je verschillende DMT behoudende kruiden bestellen, eventueel in combinatie met MAOi-remmers.

Ik heb ook wel intresse gekregen in DMT, maar ik lees dus dat het gebruik van de Yopo seeds tegenvalt.
Het beste is Mimosa Hostilis?

Het oraal innemen met MAOi-remmers zou toch een minstens even sterk effect moeten hebben dan het roken zonder MAOi remmers?

@aquilta:

hoeveel gram mimosa Hostilis gebruik jij voor 1 trip?

A

Anonymous

Gast
-ToXiC- zei:
okay dan, kzal het eens proberen voor de lol, maar ik lees wel ergens dat een je met een alcohol extractie eigenlijk nooit een goede kwaliteit, noch een goeie opbrengst krijgt, sinds alcohol ook een hoop andere dingen uit de mimosa trekt. Iemand info of hier niet fijne stofjes bijzitten?

Als je drugs gebruikt moet je niet gaan zeiken over 'andere troep' want wat je inneemt is ook rommel. Het is voor ons de enige mogelijke manier om makkelijk een DMT extract te maken, tenzei je diploma heb in scheikunde.
Ik ga het zeker proberen, er is maar 1 smartshop in mijn stad :(
Mischien naar alkmaar of amsterdam als ik 18 ben, weet ik dat ik overal kom zonder problemen. Over 10 dagen ben ik jarig :)

Intoxicated

Wijs gebruiker
hahaha ik zou toch maar oppassen met ander troep hoor. kan altijd rotzooi bijzitten. en natuurlijk als je het niet test weet je het niet.

BombSki

Bewuste gebruiker
DMT is niet iets om ´zomaar´ even te proberen.
ik zou er eerst veel info over zoeken want het is een erg intense trip met vaak levenslange veranderingen.

BombSki

Bewuste gebruiker
Geen idee, heb nog nooit gehoord over het roken van DMT.
Ik heb wel een boek over DMT extractie op mn ftp server staan, PM maar als je interesse hebt

fun

Bewuste gebruiker
Toch ben ik wel benieuwd wat de beste manier is om in te nemen.

Is er aan het roken van DMT ook een speciale manier verbonden zoals bij salvia? dus in zon kort mogelijke tijd zoveel mogelijk rook en zo lang mogelijk binnenhouden?
Of kun je het gewoon roken in een joint, of beter een waterpijp?

Mimosta Hostillis oraal: 9 gram. (volgens azarius)
+ MAO-remmer: 3-5 gram. (volgens azarius)

Mimosta Hostillis gerookt na extract:
Smoked DMT Dosages
Threshold 2 - 5 mg
Light 10 - 20 mg
Common: 20 - 40 mg
Strong 40 - 60 mg Volgens erowid.

Nou heb ik geen idee hoeveel gram onbewerkt gelijk staat aan hoeveel mg nadat je het met ether/alcohol hebt bewerkt.
Kan iemand me daar (ongeveer) wat duidelijkheid in geven?

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
van http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/dmt.htm

DMT geeft je een instanttrip. Voor een dosis gaat vier of vijf milligram in een zogenaamde base-pijp. Dit wordt verhit en de vrijkomende witte rook wordt geïnhaleerd. Deze ruikt buitengewoon synthetisch en stinkt naar verbrand plastic. De unieke, gore smaak zul je nooit meer vergeten. Inhaleer langzaam. De rook is niet heet, maar je zult de neiging hebben om te hoesten. Onderdruk dat en zorg ervoor dat je zoveel mogelijk rook in een keer naar binnen krijgt, want als je niet voldoende hebt, ga je niet "door de poort" naar de andere kant, als zul je wel buitengewoon high worden, tot in een staat van zaligheid die gepaard gaat met sterke visuele effecten.

Het eigenaardige van DMT is dat, als je het eenmaal geïnhaleerd hebt, een volgende dosis niet meer werkt. Je moet dan een uur wachten tot je het opnieuw kunt gebruiken. Breng de geïnhaleerde rook in je longen omlaag om deze als het ware op te slaan. Al na enkele seconde ga je "out". Een paar seconden later zit je in een andere dimensie, terwijl je al na enkele minuten een piek bereikt, die lang aanhoudt.

dat van die extracten weet ik niet

fun

Bewuste gebruiker
Als ik dit zo lees is het roken niet leuk en moeilijk binnen te houden.

Ik had dat probleem al met salvia (binnenhouden) dus misschien is oraal beter...

Heeft iemand ervaring met oraal gebruik of kan je het toch echt beter roken?
In de verhouding: gram onbewerkt=aantal mg bewerkt (na ether) blijf ik erg nieuwsgierig :wink:

A

Anonymous

Gast
Ik heb het al opgezocht hoor, ik weet wel wat ik zoek.

Aquilta

Om eerlijk te zijn ben ik heel slordig met verhoudingen. Ik stopte mijn pijpje vol en dat stak ik aan, en stopte pas zodra ik de pijp uit mijn handen liet vallen. De smaak is ontzettend vies dat weet ik wel.

En de extractie is bij mij zo ontzettend veel keren mislukt en nadat het een keer gelukt was heb ik het meteen allemaal opgerookt. En idd, witte kristallen kreeg ik niet, maar meer wat bruine/lichtbruine kristallen dus er zal genoeg rotstoffen in zitten die nare dingen doen zoals hoofdpijn, braken en wat allemaal nog meer ongezond is voor je hersenen/lichaam

Oraal heb ik het nog nooit gedaan omdat ik dan weer moet letten op hoeveel, en de tussentijd van 20 min aanhouden etc. Ik heb altijd het idee dat alles wat je rookt en snuift intenser is dan eten.

Aquilta

azarius en dan Peganum harmala kopen. Dat zijn maoi remmers. Maar ik vond het onwijs smerig om te nemen. Toch liever extraheren en roken. Heb het laatst weer geprobeerd om te extraheren en het is me niet meer gelukt. Ik baal er enorm van. Ik zit op ander forum te wachten op foto verslag waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe je het best DMT kan extraheren.

Bovenaan