• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT - De demonstratie van God.

Hashja

Bewuste gebruiker
Cool, dit ben ik

Wortel: open (63%)
Sacraal: open (31%)
Navel: open (19%)
Hart: open (31%)
Keel: overactief (69%)
Derde Oog: open (44%)
Kruin: open (19%)
:wave:

pythregius

Bewuste gebruiker
You lift me up.
i am not the same.
you deranged my body.
you rewired my brain.

you listed me up.
you cut and paste.
you put my face in a different place.

you unlocked my soul.
you removed my heart.
i am a twisted doll that falls apart.

change me derange me.

:hearteyes: mooi report, 80 mg zijn de doseringen, ik heb er ook erg rare dingen op meegemaakt, nu tweemaal zo'n dosering gehad.
vele dingen zijn herkenbaar, andere totaal niet.
één ding weet ik wel wat alle niet dmt rokers niet weten:P
Hoe gestoord en ziek het werkelijk is.

mijn vraag aan jou, denk je dat het echt is? voor jou is het iedergeval echt want het gebeurde met jou, maar zou de dmt wereld werkelijk bestaan? vele dmt rokers denken net zoals ik dat het wel echt is, aangezien alles mooi op zen plaats valt, dmt bij de dood, dmt bij een 49 dagen oude embryo, vanaf die dag leeft het wezentje echt, de tibetanen beweerden honderden jaren geleden al dat je reïncarneert na 49 dagen.
toeval? of klopt het?
ben benieuwd wat andeen erover denken.

groetjes,

Tripper

Wijs gebruiker
pythregius zei:
mijn vraag aan jou, denk je dat het echt is? voor jou is het iedergeval echt want het gebeurde met jou, maar zou de dmt wereld werkelijk bestaan? vele dmt rokers denken net zoals ik dat het wel echt is, aangezien alles mooi op zen plaats valt, dmt bij de dood, dmt bij een 49 dagen oude embryo, vanaf die dag leeft het wezentje echt, de tibetanen beweerden honderden jaren geleden al dat je reïncarneert na 49 dagen.
toeval? of klopt het?

groetjes,

Ik weet zeker dat die wereld echt bestaat. Het zou echt niet raar zijn als er meedere dimensies zijn, parallel aan de onze. Je bewustzijn laat golfvormen ineenstrorten tot materie, dat is bewezen met quantumfysica. Dit kan ook onder invloed van DMT in een parallelle dimensie. Ik ervaar die trip zo echt dat ik de materie kan voelen en ervaar het net als op aarde. Als ik hieraan zou twijfelen, dan ga ik ook twijfelen aan de realiteit hier op aarde. Zo oneindig als het universum is, zijn de parallelle dimensies ook oneindig. Het is niet bewezen dat er DMT vrij komt bij de geboorte of de dood wel in je dromen. Ik ben altijd al meer een weterschapper geweest dan een zwever. Eerst iets bewijzen dan geloven. Dat er een bewustzijn bestaat dat is bewezen. De Tibetanen zoeken de gereincarneerde DeleLama doormiddel van de 49 dagen wet, maar is dat wel de gereincarneerde DeleLama? Wat mij nog tegenspreekt is DMT bij de dood. Als je door een trein geschept zal worden dan heeft je pijnappelklier geen tijd om de DMT lostelaten. Als dit evt. gebeurd dan kunnen er geesten zijn die je helpen met de overtocht. Ik weet ook dat er een heleboel geesten blijven hangen bij onze wereld die nog niet weg willen of wachten op dierbaren. Ik weet dar er Shamanen zijn die helpen doden naar de overtocht, ik heb nog niet met zo'n Shamaan kunnen spreken. Genoeg vragen nog dus..

Drientje

DF-koning
Wortel: onderactief (6%)
Sacraal: onderactief (13%)
Navel: onderactief (6%)
Hart: open (38%)
Keel: open (63%)
Derde Oog: overactief (81%)
Kruin: open (31%)

Wel grappig om te zien dat van alle open chakra's mijn keel chakra het meeste weer geeft. Volgens de berekeningen van de maya's ben een witte rytmische wereldoverbrugger (kijk op www.anoter-world.net) en mijn chakra was mijn keel chakra. (overigens niet op die site te vinden, die info, wel in de 13 manen kalender)

X

Wortel: open (38%)
Sacraal: open (63%)
Navel: overactief (75%)
Hart: open (19%)
Keel: open (63%)
Derde Oog: open (25%)
Kruin: onderactief (13%)

Navelchakra: Als deze chakra overactief is, ben je dominerend en mogelijk zelfs agressief.

Kruinchakra: Als deze onderactief is, ben je niet bijzonder bewust van spiritualiteit. Je bent waarschijnlijk tamelijk rigide in je denken.

Conclusie: ik ben een fakking baas.

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Thanks voor de reacties op de vorige page. Heb er veel aan gehad :)

Wortel: open (44%)
Sacraal: onderactief (13%)
Navel: open (50%)
Hart: open (19%)
Keel: open (50%)
Derde Oog: overactief (69%)
Kruin: open (25%)

Nu nog ff kijken wat het betekend :P

Edit: Wow dat is inderdaad echt ik :openmouth: Wel knap zeg :P Volgens mij is't ook wel goed toch?

jcutter

Badass junkie
Wat mij nog tegenspreekt is DMT bij de dood. Als je door een trein geschept zal worden dan heeft je pijnappelklier geen tijd om de DMT lostelaten
Misschien is DMT er wel om de dood te verzachten en je langzaam in de dodenrijk te brengen. Als jij jezelf schiet met een shotgun waarvan je de geluid niet eens hoort en je meteen al in de dodenrijk bevind, dan ben je daar in 1x en dat lijkt mij nogal kut. Je kan er beter aan wennen en de buitenwereld de kans geven om je weer een leven te gunnen op aarde.

pythregius

Bewuste gebruiker
Tripper zei:
pythregius zei:
toeval? of klopt het?

groetjes,

Ik weet zeker dat die wereld echt bestaat. Het zou echt niet raar zijn als er meedere dimensies zijn, parallel aan de onze. Je bewustzijn laat golfvormen ineenstrorten tot materie, dat is bewezen met quantumfysica. Dit kan ook onder invloed van DMT in een parallelle dimensie. Ik ervaar die trip zo echt dat ik de materie kan voelen en ervaar het net als op aarde. Als ik hieraan zou twijfelen, dan ga ik ook twijfelen aan de realiteit hier op aarde. Zo oneindig als het universum is, zijn de parallelle dimensies ook oneindig. Het is niet bewezen dat er DMT vrij komt bij de geboorte of de dood wel in je dromen. Ik ben altijd al meer een weterschapper geweest dan een zwever. Eerst iets bewijzen dan geloven. Dat er een bewustzijn bestaat dat is bewezen. De Tibetanen zoeken de gereincarneerde DeleLama doormiddel van de 49 dagen wet, maar is dat wel de gereincarneerde DeleLama? Wat mij nog tegenspreekt is DMT bij de dood. Als je door een trein geschept zal worden dan heeft je pijnappelklier geen tijd om de DMT lostelaten. Als dit evt. gebeurd dan kunnen er geesten zijn die je helpen met de overtocht. Ik weet ook dat er een heleboel geesten blijven hangen bij onze wereld die nog niet weg willen of wachten op dierbaren. Ik weet dar er Shamanen zijn die helpen doden naar de overtocht, ik heb nog niet met zo'n Shamaan kunnen spreken. Genoeg vragen nog dus..

Zoals in het boek van R. Strassman, pijnappel klieren van dode mensen hebben ze niet optijd kunnen bemachtigen de dmt die er had moeten zitten was al weg, maar dieren ondervinden hetzewlfde, en bij deze hebben ze dus wel dmt aangetroffen, bij overleden dieren en 49 dagen oude embryo's. en met scan's licht de pijpappel klier op na 49 dagen.
Ik denk dus wel dat het waar is, of de de dalailama de echte reincarnatie is geloof ik ook niet, maar het was een "geresette" geest waar je van alles in kan stoppen, mensen als de dalai lama kun je maken mits je de juiste opvoeding hanteerd.

1 ding merk ik wel van dmt, ik krijg schijt aan een heleboel regeltjes hier in nl, maar wil leven, en genieten, ik leef hier voor men eigen voldoening, en ik krijg de meeste voldoening als de mensen om me heen ook voldaan leven, zo leef ik automatisch redelijk zoals de bijbel zegt hoe het moet, ik ben absoluut niet christelijk, maar geloof ook niet dat het christendom zo bedoeld was of door hippie sjamaan achtige mensen is bedacht die door het leugentje dat "god" is (wat ik als onzelf zie) de mensen op de juiste manier wilde laten leven.

Als je door een trein geschept zal worden dan heeft je pijnappelklier geen tijd om de DMT lostelaten.

het is bewezen dat dmt zich aanmaakt wanneer men op het punt van sterven staat, dmt is de stof die je laatste reddingmiddel akn zijn, zoals ze patiënten ook adrenaline geven als ze ze bijna verliezen, dmt probeert net als 's nachts jou te beschermen van de dood, de laatste kans om in leven te blijven, dus ik denk niet dat je dmt nodig hebt om bij de dood weg te gaan naar de andere wereld, maar om mischien te mogen blijven waar je al bent, mocht die trein je scheppen, dan heb je geen dmt come up, dan knalt je ziel denk ik direct naar de andere kant, de ziel is wat mij betreft echt, en kan niet sterven, niet op deze manier iig.

Wel erg raar, van de dmt wereld begrijpen we vrijwel niks en als we iets denken te begrijpen dan kunnen we er nog niet zeker van zijn, toch brengt dit middel de meeste vragen naar je toe, het is behoorlijk bijzonder.

Groetjes

Drientje

DF-koning
Gisteren kreeg ik een ingeving! We hadden het over DMT, met het bevrijdingsfestival, en dat iedereen het anders ervaart, in grote lijnen wel hetzelfde, maar een tikje anders.

Nou dacht ik, de DMT wereld zit al in je hoofd! Je bent er eerder geweest, dat verklaard dat mensen het allemaal ongeveer hetzelfde ervaren. DMT is gewoon het hulpmiddel om te herinneren wat je was en hoe het was voordat je verwekt werd.

Als zielen niet kunnen sterven, zijn ze er misschien altijd al geweest, als miljoenen druppels in een enorm universum, wachten ze totdat hun een lichaam word aangewezen.
Na 49 dagen, in de zwangerschap van een vrouw, is er al heel wat gaande! Het hartje klopt al en in de 7e week beginnen de hersenen, ruggemerg en zenuwstelsel met hun electrische activiteit. Lijkt mij een mooie periode voor de bijbehorende ziel zich nu met de embryo te verenigen en de karakter eigenschappen vast te leggen.

Gezien je helemaal 'leeg' deze wereld in wordt geperst en je hersenen zich moeten ontwikkelen, weet je niets meer van je bestaan van voor je verwekking en vereniging met het lichaam.
DMT geeft je de herinnering terug van je lichaamsloosheid en hoe het was, voor je op deze stinkende aardkluit werd gezet. We waren er niet uit waaróm we ons niet standaard iets herinneren, want dat het een fijn iets is, hebben meerdere mensen beaamd op dit forum.
Misschien is het een soort test? Kijken of we onze ziel kunnen voeden met kennis en spiritualiteit en zo een ticket naar de eeuwigheid verwerven.

Ik vond de theorie in ieder geval interessant genoeg om met jullie te delen. Vooral het deel waarin ik dacht dat de DMT wereld al in je hoofd zit, bij andere tripmiddelen trip je toch ook op je ervaringen en je fantasie?(al dan niet bewust). DMT is iig voor mij een mysterie en ik blijf er over na denken totdat ik zelf een pijp in mijn handen heb om de eerste keer te mogen mee maken!

X

Tripper

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Gisteren kreeg ik een ingeving! We hadden het over DMT, met het bevrijdingsfestival, en dat iedereen het anders ervaart, in grote lijnen wel hetzelfde, maar een tikje anders.

Nou dacht ik, de DMT wereld zit al in je hoofd! Je bent er eerder geweest, dat verklaard dat mensen het allemaal ongeveer hetzelfde ervaren. DMT is gewoon het hulpmiddel om te herinneren wat je was en hoe het was voordat je verwekt werd.

Als zielen niet kunnen sterven, zijn ze er misschien altijd al geweest, als miljoenen druppels in een enorm universum, wachten ze totdat hun een lichaam word aangewezen.
Na 49 dagen, in de zwangerschap van een vrouw, is er al heel wat alleen gaande! Het hartje klopt al en in de 7e week beginnen de hersenen, ruggemerg en zenuwstelsel met hun electrische activiteit. Lijkt mij een mooie periode voor de bijbehorende ziel zich nu met de embryo te verenigen en de karakter eigenschappen vast te leggen.

Gezien je helemaal 'leeg' deze wereld in wordt geperst en je hersenen zich moeten ontwikkelen, weet je niets meer van je bestaan van voor je verwekking en vereniging met het lichaam.
DMT geeft je de herinnering terug van je lichaamsloosheid en hoe het was, voor je op deze stinkende aardkluit werd gezet. We waren er niet uit waaróm we ons niet standaard iets herinneren, want dat het een fijn iets is, hebben meerdere mensen beaamd op dit forum.
Misschien is het een soort test? Kijken of we onze ziel kunnen voeden met kennis en spiritualiteit en zo een ticket naar de eeuwigheid verwerven.

Ik vond de theorie in ieder geval interessant genoeg om met jullie te delen. Vooral het deel waarin ik dacht dat de DMT wereld al in je hoofd zit, bij andere tripmiddelen trip je toch ook op je ervaringen en je fantasie?(al dan niet bewust). DMT is iig voor mij een mysterie en ik blijf er over na denken totdat ik zelf een pijp in mijn handen heb om de eerste keer te mogen mee maken!

X

Het zit cker niet in je hoofd. Ik denk dat je afgestemd wordt op een andere frequensie net als met andere trip middelen. Het is misschien wel alleen jou stukje van de wereld waar je je op afstemd. Bij andere trip middelen is het alleen niet zo meningvol, maar wel een andere realiteit. Je zal het zelf moeten ervaren om het te zien.

Drientje

DF-koning
:( Daar gaat mijn theorie... haha nee hoor, zolang ik het zelf niet gedaan heb blijft het giswerk.

@Tripper, een andere frequentie? Daar kan ik me licht iets bij voorstellen. Zie het voor me dat je hersenen een radiotoestel zijn wat zonder hulp niet van zender kan veranderen naar de DMT wereld. Ik vind het leuk om er over na te denken en te visualiseren, doen moet ik nog even uitstellen!

X

Spor

Wijs gebruiker
Bruuuuuuuuuut verhaal !!

Heb al vaker dmt gerookt, maar ik moet duidelijk ook eens voor de 80mg gaan ! Heb nog n half grammetje ofzo hier liggen dus binnekort is het vast wel een keer raak.

Echt vet verhaal !

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik snap wel wat tripper bedoeld, DMT situeerd gewoon op een level dat zich onderscheid van welk tripmiddel dan ook.

Enigzins voelt de stof zo simpel aan maar de diepgang is werkelijk onstervelijk.

Het is net alsof je als onzichtbare gewichtsloze straling zou kunnen oplossen en net als draadloze communicatie nog kan bestaan en kan reizen.

BacingsPen

Badass junkie
niceee report! Moet zeggen dat ik nu wel erg nieuwschierig ben geworden! Is dit middel nog verkrijgbaar in smartshops, of zelfs Azarius?

Spor

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:
niceee report! Moet zeggen dat ik nu wel erg nieuwschierig ben geworden! Is dit middel nog verkrijgbaar in smartshops, of zelfs Azarius?

we WISH

Die vage kennis op de hoek van de straat, heeft dat jwt :wink:

B

Newbie
fucking hell

ik kijk super uit naar mijn DMT trip... zomervakantie ofzo, we hebben de troep al liggen.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
suuuper vet trip report egt waar ik zat helemaal in het verhaal :) sommige dmt word ng wel verkocht in de smartshop, de virola familie bijvoorbeeld die N,N-DMT en 5-MeO-DMT bevat. mrjah.,,
zulke verslagen mogen hier vaker komen :hearteyes: :hearteyes:

Spor

Wijs gebruiker
Re:

psychopsychedelic zei:
sommige dmt word ng wel verkocht in de smartshop, de virola familie bijvoorbeeld die N,N-DMT en 5-MeO-DMT bevat. mrjah.,,

Worden wel plantjes verkocht enzo waar het in zit, en ayahuasca, maar niet de dmt die gebruikt is voor deze trip :wink:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat een interessante en bijzondere veriijking voor je leven dit! Mooi opgeschreven ook!

Ik heb pas geleden besloten dat ik het binnenkort ook ga proberen en kan haast niet wachten waar ik een kijkje mag gaan nemen!!! Spannend!

DreamWeaver

Badass junkie
Wortel: onderactief (0%)
Sacraal: open (25%)
Navel: open (19%)
Hart: open (63%)
Keel: open (56%)
Derde Oog: open (56%)
Kruin: open (44%)

Toch wel enigzins in balans, ben alleen te para om die wortelchakra in balans te krijgen..

DMT laat ik nog eventjes liggen, ik wil heel graag, maar het zal er waarschijnlijk voor zorgen dat ik de realiteit zoals die nu is niet meer accepteer met als gevolg dat ik een aantal aardse zaken hard verneukt.

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Re:

Tripper zei:
Ja, allereerst doet DMT je serotonine spiegel op pijl maken waardoor je al stukker minder stress hebt en dat zijn al zoveel zorgen minder...

Hey.. jij zegt dat DMT je serotonine spiegel op pijl maakt? Hoe komt dat zo dan?

Er zijn toch best veel drugs die je serotonine pijl naar beneden halen the day after? Waardoor je je zo'n emo gaat voelen.. Wil dit dan zeggen dat je op zo'n katerdag best DMT kunt gaan gebruiken om je serotonine pijl weer op te krikken?

Spor

Wijs gebruiker
Re: Re:

Mary zei:
Waardoor je je zo'n emo gaat voelen..

LOL ! Nu snap ik het :grin:

Maar ff serieus, heeft DMT echt invloed op je serotonineshuishouding ? Want dat zou betekenen dat je i.c.m. AD de kans loopt op een serotoninestoornis waar niemand op zit te wachten. En aangezien ik AD gebruik, en ook nogal fan ben van DMT zou ik hier erg graag meer over weten ?

Tripper

Wijs gebruiker

Mary zei:
Tripper zei:
Ja, allereerst doet DMT je serotonine spiegel op pijl maken waardoor je al stukker minder stress hebt en dat zijn al zoveel zorgen minder...

Hey.. jij zegt dat DMT je serotonine spiegel op pijl maakt? Hoe komt dat zo dan?

Er zijn toch best veel drugs die je serotonine pijl naar beneden halen the day after? Waardoor je je zo'n emo gaat voelen.. Wil dit dan zeggen dat je op zo'n katerdag best DMT kunt gaan gebruiken om je serotonine pijl weer op te krikken?

DMT vult de verspilde Serotonine niet aan na een XTC dip. Ik merk bij mezelf dat ik rustiger word en dat ik minder stress heb. In het verkeer ben je absoluut niet meer zo'n opgefuckte rijder. Wat het precies doet weet ik niet.

Hier een stukje wat XTC precies doet: http://deeyeopener.web-log.nl/eye_opene ... index.html

Tripper

Wijs gebruiker

Spor zei:
Mary zei:
Waardoor je je zo'n emo gaat voelen..

LOL ! Nu snap ik het :grin:

Maar ff serieus, heeft DMT echt invloed op je serotonineshuishouding ? Want dat zou betekenen dat je i.c.m. AD de kans loopt op een serotoninestoornis waar niemand op zit te wachten. En aangezien ik AD gebruik, en ook nogal fan ben van DMT zou ik hier erg graag meer over weten ?

Ik zou oppassen met AD! Je kan natuurlijk altijd 20 tot 30mg testen hoe het werkt. Dat kan weinig kwaad, laat het ons weten.

freakje

Newbie
hoi,
nou ik ben het tripmaatje van tripper en samen hebben wij de dmt wereld betreden.
ongelovelijk wat tripper had meegemaakt.(maar ik ook)
we hebben zelfs een keer telepatie gehad zonder dat we erbij praten(mensen hoorden ons alleen wat brabbelen en na de trip konden we elkaar opvullen in het verhaal.)
we hebben allebij wel steeds een andere trip maar zit toch telkends dicht bij elkaar.
ik zag bijvoorbeeld aliens en viel niet uitelkaar :grin:
ook ben ik al 2 keer in een breaktrough geweest maar 2 keer anders en ook 2 keer in dezelfde ruimte maar bij mij was het wit.
ik kwam in een soort kamer en overal was wat te zien(ik zag veel gezichtsgedaantes en was erg erg raar)
de 2e keer was ik zelfs 30 sec 1 met alles,dwz ik was 1`met de universe.voelde geen lichaam of iets maar was lucht zeg maar.(toch een zelfde iets als tripper)
en elke keer is mijn trip geweldig.(gelukkig heb ik weinig angst daarboven)
wel is het bijlangrijk denk ik dat je jezelf goed voelt anders kan het best angstig zijn.
een goeie tip die ik geven kan is:
als je de aliens ziet moet je gewoon het eten aanpakken (komt allemaal goed) :stoned:
groetjes aan tripper en laten we weer eens een sessie houden(is alweer een tijdje geleden)
freakje

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Erg indrukwekkend zeg. :)

Kan me voorstellen dat je na zo'n ervaring het idee hebt niet verder te kunnen en er mee klaar te zijn.
Maar aan de andere kant, het is natuurlijk altijd leuk om te zoiets mee te maken en het lijkt me niet dat het altijd maar hetzelfde is. Dus waarom niet gewoon genieten van wat je ziet en ervaart? :)

Maar gewoon doen wat je zelf het liefst wilt natuurlijk. Als je wilt stoppen moet je stoppen.
Al kan ik me dat zelf totaal niet voorstellen, ik kijk echt uit naar mijn eerste DMT ervaring. :P

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik heb laatst een boeiend boek gelezen van Pim van Lommel een cardioloog. Het boek heet "Eindeloos bewustzijn, een wetenschapelijke visie op de Bijna Dood Ervaring.

Mocht je het niet kennen is het aan aanrader om te lezen. Het zal je (waarschijnlijk) veel nieuwe theorieën/mogelijke verklaringen/inzichten geven. Deze cardioloog geeft ook aan dat het vrijkomen van DMT nog steeds behoort tot de mogelijkheden voor het veroorzaken van de BDE's. Verder komen vele van deze Bijna Dood Ervaringen aan bod welke DMT-trip achtige effecten veroorzaken. Ook de kwantumfysica kom nog zeer uitgebreid aan bod.

ciao !

Bovenaan