Lucy In The Sky
Bewuste gebruiker
^Wow
Een lotgenoot. Wat zullen wij veel op elkaar lijken dan! Meeten? :P
Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Mary zei:^WowEen lotgenoot. Wat zullen wij veel op elkaar lijken dan! Meeten? :P

pythregius zei:mijn vraag aan jou, denk je dat het echt is? voor jou is het iedergeval echt want het gebeurde met jou, maar zou de dmt wereld werkelijk bestaan? vele dmt rokers denken net zoals ik dat het wel echt is, aangezien alles mooi op zen plaats valt, dmt bij de dood, dmt bij een 49 dagen oude embryo, vanaf die dag leeft het wezentje echt, de tibetanen beweerden honderden jaren geleden al dat je reïncarneert na 49 dagen.
toeval? of klopt het?
ben benieuwd wat andeen erover denken.
groetjes,
Tripper zei:Het was alsof dit de control-room was van God.
KetaNr1 zei:Tripper zei:Het was alsof dit de control-room was van God.
Toch maar eens DMT probere...![]()
Mooi reportje!!
Tripper zei:Misschien is dan Keta niet meer nr1 meer voor je...

Misschien is DMT er wel om de dood te verzachten en je langzaam in de dodenrijk te brengen. Als jij jezelf schiet met een shotgun waarvan je de geluid niet eens hoort en je meteen al in de dodenrijk bevind, dan ben je daar in 1x en dat lijkt mij nogal kut. Je kan er beter aan wennen en de buitenwereld de kans geven om je weer een leven te gunnen op aarde.Wat mij nog tegenspreekt is DMT bij de dood. Als je door een trein geschept zal worden dan heeft je pijnappelklier geen tijd om de DMT lostelaten
Tripper zei:pythregius zei:mijn vraag aan jou, denk je dat het echt is? voor jou is het iedergeval echt want het gebeurde met jou, maar zou de dmt wereld werkelijk bestaan? vele dmt rokers denken net zoals ik dat het wel echt is, aangezien alles mooi op zen plaats valt, dmt bij de dood, dmt bij een 49 dagen oude embryo, vanaf die dag leeft het wezentje echt, de tibetanen beweerden honderden jaren geleden al dat je reïncarneert na 49 dagen.
toeval? of klopt het?
ben benieuwd wat andeen erover denken.
groetjes,
Ik weet zeker dat die wereld echt bestaat. Het zou echt niet raar zijn als er meedere dimensies zijn, parallel aan de onze. Je bewustzijn laat golfvormen ineenstrorten tot materie, dat is bewezen met quantumfysica. Dit kan ook onder invloed van DMT in een parallelle dimensie. Ik ervaar die trip zo echt dat ik de materie kan voelen en ervaar het net als op aarde. Als ik hieraan zou twijfelen, dan ga ik ook twijfelen aan de realiteit hier op aarde. Zo oneindig als het universum is, zijn de parallelle dimensies ook oneindig. Het is niet bewezen dat er DMT vrij komt bij de geboorte of de dood wel in je dromen. Ik ben altijd al meer een weterschapper geweest dan een zwever. Eerst iets bewijzen dan geloven. Dat er een bewustzijn bestaat dat is bewezen. De Tibetanen zoeken de gereincarneerde DeleLama doormiddel van de 49 dagen wet, maar is dat wel de gereincarneerde DeleLama? Wat mij nog tegenspreekt is DMT bij de dood. Als je door een trein geschept zal worden dan heeft je pijnappelklier geen tijd om de DMT lostelaten. Als dit evt. gebeurd dan kunnen er geesten zijn die je helpen met de overtocht. Ik weet ook dat er een heleboel geesten blijven hangen bij onze wereld die nog niet weg willen of wachten op dierbaren. Ik weet dar er Shamanen zijn die helpen doden naar de overtocht, ik heb nog niet met zo'n Shamaan kunnen spreken. Genoeg vragen nog dus..
Als je door een trein geschept zal worden dan heeft je pijnappelklier geen tijd om de DMT lostelaten.
Drientje zei:Gisteren kreeg ik een ingeving! We hadden het over DMT, met het bevrijdingsfestival, en dat iedereen het anders ervaart, in grote lijnen wel hetzelfde, maar een tikje anders.
Nou dacht ik, de DMT wereld zit al in je hoofd! Je bent er eerder geweest, dat verklaard dat mensen het allemaal ongeveer hetzelfde ervaren. DMT is gewoon het hulpmiddel om te herinneren wat je was en hoe het was voordat je verwekt werd.
Als zielen niet kunnen sterven, zijn ze er misschien altijd al geweest, als miljoenen druppels in een enorm universum, wachten ze totdat hun een lichaam word aangewezen.
Na 49 dagen, in de zwangerschap van een vrouw, is er al heel wat alleen gaande! Het hartje klopt al en in de 7e week beginnen de hersenen, ruggemerg en zenuwstelsel met hun electrische activiteit. Lijkt mij een mooie periode voor de bijbehorende ziel zich nu met de embryo te verenigen en de karakter eigenschappen vast te leggen.
Gezien je helemaal 'leeg' deze wereld in wordt geperst en je hersenen zich moeten ontwikkelen, weet je niets meer van je bestaan van voor je verwekking en vereniging met het lichaam.
DMT geeft je de herinnering terug van je lichaamsloosheid en hoe het was, voor je op deze stinkende aardkluit werd gezet. We waren er niet uit waaróm we ons niet standaard iets herinneren, want dat het een fijn iets is, hebben meerdere mensen beaamd op dit forum.
Misschien is het een soort test? Kijken of we onze ziel kunnen voeden met kennis en spiritualiteit en zo een ticket naar de eeuwigheid verwerven.
Ik vond de theorie in ieder geval interessant genoeg om met jullie te delen. Vooral het deel waarin ik dacht dat de DMT wereld al in je hoofd zit, bij andere tripmiddelen trip je toch ook op je ervaringen en je fantasie?(al dan niet bewust). DMT is iig voor mij een mysterie en ik blijf er over na denken totdat ik zelf een pijp in mijn handen heb om de eerste keer te mogen mee maken!
X
SpacingBen zei:niceee report! Moet zeggen dat ik nu wel erg nieuwschierig ben geworden! Is dit middel nog verkrijgbaar in smartshops, of zelfs Azarius?
psychopsychedelic zei:sommige dmt word ng wel verkocht in de smartshop, de virola familie bijvoorbeeld die N,N-DMT en 5-MeO-DMT bevat. mrjah.,,
Tripper zei:Ja, allereerst doet DMT je serotonine spiegel op pijl maken waardoor je al stukker minder stress hebt en dat zijn al zoveel zorgen minder...
Mary zei:Waardoor je je zo'n emo gaat voelen..
Mary zei:Tripper zei:Ja, allereerst doet DMT je serotonine spiegel op pijl maken waardoor je al stukker minder stress hebt en dat zijn al zoveel zorgen minder...
Hey.. jij zegt dat DMT je serotonine spiegel op pijl maakt? Hoe komt dat zo dan?
Er zijn toch best veel drugs die je serotonine pijl naar beneden halen the day after? Waardoor je je zo'n emo gaat voelen.. Wil dit dan zeggen dat je op zo'n katerdag best DMT kunt gaan gebruiken om je serotonine pijl weer op te krikken?
Spor zei:Mary zei:Waardoor je je zo'n emo gaat voelen..
LOL ! Nu snap ik het
Maar ff serieus, heeft DMT echt invloed op je serotonineshuishouding ? Want dat zou betekenen dat je i.c.m. AD de kans loopt op een serotoninestoornis waar niemand op zit te wachten. En aangezien ik AD gebruik, en ook nogal fan ben van DMT zou ik hier erg graag meer over weten ?