DMT bewaren?

BigY

Experimenterende gebruiker
Ik wil toch even het volgende weten over het bewaren van DMT.

- Allereerst is mijn DMT goed gelukt qua kristallen alleen heb ik ook nog wat vochtige stukken ertussen zitten (net zo herkenbaar als vochtige speed die je van je pasje af wil halen. Kan ik het gewoon in een bakje doen en in de open lucht alles nog beter laten drogen?

- Hoe bewaar ik mijn DMT voor toekomstig gebruik? MOet het in de vriezer. In een gripzakje of cokepakketje?

- En hoe lang is het houdbaar?

Dank u

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Maakt volgens mij geen donder uit, ik deed het altijd in een leeg pepermuntbakje. Het behoud de sterkte en schimmelen heeft het ook niet gedaan :P .

Als je er maar voor zorgt dat het niet te warm wordt want het smelt heel makkelijk en dan heb je plakkerige/ stroperige dmt wat niet fijn is om je pijpje gereed te maken.

Atropa

Bewuste gebruiker
Doe het in een sealtje, wikkel dit stevig in flink wat folie, doe er een wietzakje omheen waar je voor het sluiten de lucht uitknijpt, doe het in de vriezer.

Doerak

Bewuste gebruiker
Debris zei:
Buiten de vriezer gaat dat ook lang mee hoor :wink:.
Niet waar. N,N-DMT is een behoorlijk instabiel goedje en breekt al af bij teveel licht, in open lucht en bij een te hoge temperatuur. Je DMT verandert al binnen een paar dagen van kleur. Tenzij je natuurlijk slecht spul had en je DMT al oranje/gelig was i.p.v. wit.

Atropa zei:
Doe het in een sealtje, wikkel dit stevig in flink wat folie, doe er een wietzakje omheen waar je voor het sluiten de lucht uitknijpt, doe het in de vriezer.
Waar! Op deze manier worden de bovenstaande 3 factoren geminimaliseerd. The way to go.

Debris

Bewuste gebruiker
Doerak zei:
Debris zei:
Buiten de vriezer gaat dat ook lang mee hoor :wink:.
Niet waar. N,N-DMT is een behoorlijk instabiel goedje en breekt al af bij teveel licht, in open lucht en bij een te hoge temperatuur. Je DMT verandert al binnen een paar dagen van kleur. Tenzij je natuurlijk slecht spul had en je DMT al oranje/gelig was i.p.v. wit.
Meestal heb ik een beetje gelige DMT gehad, omdat wit gewoon veel te duur is voor recreatief gebruik. Gewoon in een zakje in een kastje gelegd (donker dus), nooit problemen mee gehad.

Bovenaan