Dit meen je niet!!!

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Dacht je echt alles maar dan ook alles te hebben gezien. Kinderen in Afganistan HEROINE VERSLAAFD dit kan toch niet!!!

http://www.youtube.com/watch?v=HFsLhteSHak

Te triest echt waar Opium is het antwoord op alles.. Hoe kut is je maatschappij dan als iedereen opium of heroine moet gebruiken eten is daar gewoon duurder als opium!

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Het filmpje heeft me gewoon lichtelijk getraumatiseerd als ik al die kinderen zie en dan vragen waarom ben je hier? Om te stoppen met de gewoonte het poeder.. Ze geven daar maar opium of heroine bij gebrek aan betere medicijnen of medische faciliteiten. Ongeveer een heel lang aan de dope ziekelijk.

misslinda

Bewuste gebruiker
lichtelijk? ik krijg het gewoon niet uit me hoofd weet ook gewoon niet wat ik er op moet zegge eigenlijk zo jong:( en al die mensen onder de brug dan :confused:

jimcp

Experimenterende gebruiker
Ja, en daar zijn wij mede schuldig aan.

Toen de Taliban aan de macht waren was de opiumproduktie bijna tot nul gedaald. De CIA is betrokken bij de internationale heroinehandel om covert operaties te financieren. Inmiddels is de heroine produktie weer normaal. De militairen bescheremen de opiumproduktie in plaats van dat ze het vernietigen.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik weet het de Taliban heeft drugshandel zelfs bestreden tot de oorlog toen zijn ze het gaan verhandelen omdat het ook een vorm van terrorisme is. Dan maken ze ons maar langzaam kapot als het niet in 1 keer kan. Maar het probleem daar is gewoon abnormaal en de hele wereld kijkt gewoon weg. Heb hier niet veel of in principe niks over gehoord in de media of wat dan ook.

jimcp

willemvaag,
Het is de Afghaanse 1% elite die het meest profiteert van de heroine handel. Die elite heeft nu weer de macht dankzij de VS en ons. De Taliban zijn geen terroristen maar vrijheidsstrijders en vertegenwoordigen de 99% in Afghanistan. - Vergelijk verschillende ( buitenlandse ) informatiebronnen en oordeel zelf.

Datwel

Ik ga dit lekker allemaal niet kijken gezien de reacties. Ik ken wel de filmpjes uit Rusland e.d. en krijg daar altijd een heel beroerd gevoel van..vandaag bespaar ik me dat gevoel maar even.

ajahrdam61

Newbie
Ik heb `t gezien, wat een ellende daar!! Veel van de gebruikers zijn daar in die rivierbedding, onder de brug. worden regelmatig in elkaar getrimd door de politie. Hebben wij het toch niet zo rot!!!

Bovenaan