Dit combineren kan dat?

Mr.Pilska

Experimenterende gebruiker
Beste forum leden.

Ik heb een vraag over de combi die ik dit wiekend ga gebruiken of eigenlijk meer een vraag over oxazepam.

De combi die ik dit wiekend ga doen is.

Xtc + keta + lachgas

En waarschijnlijk een jointje.
Maar mijn vraag nu van xtc kan ik altijd slecht slapen. Is het veilig dat op het eind van de nacht als alles wat uit is gewerkt is. Het relatief veilig is om oxazepam tenemen?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Beginnen met de XTC, en in de comedown daar van de keta is de beste combi. Lachgas er bij kan, maar lijkt me niet nodig. In ieder geval is er een wisselwerking tussen deze 3.

De oxazepam zou ik zo lang mogelijk uitstellen. Als je begint met de XTC en dan pas de keta/lachgas dan zou je daarna al wel kunnen slapen denk ik. Als dat echt niet lukt dan misschien.

Ik wens je een fijne avond. Keta in de comedown van XTC is inderdaad erg lekker, lachgas er bij heb ik nog niet gedaan. Ga je voor een k-hole of voor een lagere dosering?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Keta tijdens de piek van de XTC is anders ook erg lekker. Maar belangrijk is wel dat je heel voorzichtig met de keta doseert, want anders gaat de keta nogal snel overheersen. Eenmaal thuis op de bank kun je dan wat meer keta gaan nemen.

Lachgas er ook nog bij is wat overbodig inderdaad.

Als je ook al aan de keta zit heb je de oxa waarschijnlijk niet eens nodig om te slapen. Als je wel oxa neemt zorg dan dat de keta helemaal is uitgewerkt. Keta en benzo's gaan niet echt goed samen in ieder geval.

Mr.Pilska

Experimenterende gebruiker
Bedankt voor jullie snelle reacties. Het idee is om XTC tenemen niet telaat op de avond. Beetje blowen
Daarna als iedereen wat in hogere zweren is. Eens een puntje keta tedoen. We zijn gewoon bij iemand thuis met een groepje. Dus we zitten meteen goed. lachgas schiet je even weg heb ik gehoord ben erg nieuwschierig naar dit effect.

om even terug te komen op acht.zes k-hole weet ik niet moet een beetje op mijn mede mens om mij heen passen. ik ga gewoon zo ver als het goed voelt en dan waarschijnlijk later op de avond wat de diepte in.

psychedelibee dankje voor de tip probeer eerst wel te slapen moet vast goed komen. en zal wachten totdat de keta is uit gewerkt.

Raver

Badass junkie
Uitgewerkt, maar nog steeds in je lichaam (keta). Ik zou de Oxazepam alleen gebruiken in uiterste noodzaak. Ik denk dat het niet eens nodig is.

Bovenaan