Dipentylone/ dimethylpentylone

3-mmc gehaald bij nieuwe dealer en laten testen, bleek puur dipentylone te zijn. Ik ben op zoek naar leuke vervanger voor XTC om eens wat af te wisselen, zodat ik ook iets vaker dan elke 3 maanden wat kan doen. De 3 maanden heb ik tot nu toe altijd als heilige regel in acht genomen, maar voor het festival seizoen lijkt het me toch wel fijn als ik 1 of 2 keer tussendoor ook een alternatief heb. Veel mensen over 3mmc gehoord dus dacht dat maar te proberen. Maar dit blijkt dus dipentylone te zijn. Ik krijg van het internet een beetje het idee dat dit ongeveer dezelfde risicos meebrengt als 3m. Is er iemand die dit kan bevestigen? Ik maak altijd zelf pilletjes van poeders met capsules tegen cravings/snuiven vind ik ook een beetje ordinair eigenlijk. Is de dosering ongeveer hetzelfde als bij 3mmc/2mmc? Ik ben van plan vanavond te gebruiken. Als iemand betere alternatieven heeft voor XTC bij een festival zijn tips altijd welkom! (Ook ervaringen met dipentylone zijn ontzettend welkom!) :thinking:

Morethenafeeling🔒

Bewuste gebruiker
Ik heb dipentylone wel eens geprobeerd het heeft echt wel een heel ander effect/ gevoel dan 3mmc of mdma, en het duurt ook veel langer(ligt eraan hoeveel je pakt of herdoseerd) ik maakte een bommetje en heb dit op het oog gedoseerd. Ik heb bij de eerste dosis zo minimaal gepakt en toen gekeken wat het deed, en het duurde volgensmij 45min voordat ik wat voelde opkomen (ik had toen ook wel een hoge tolerantie) maar ik voelde me gewoon helder maar wel met een warm tintelend gevoel, en natuurlijk ook een super droge mond was aanwezig. Ik heb toen besloten nog wat te pakken na anderhalf uur, en heb wel wat meer gedoseerd dit keer. Die klapte wel lekker na een tijdje en voelde me chill en best wel euforisch voor even maar dat ging gewoon al snel over in een lang aanhoudende en ook vrij krachtige stimulatie, wat bij mij te lang heeft geduurd door vaker te herdoseren. ik raad je aan om dat gewoon niet te doen je hebt er niks aan want de stimulatie duurt daardoor gewoon langer dan 24 uur want je kunt gewoon niet slapen. Ik zou zeggen om te beginnen 25/30mg en als dat niet veel doet kan je de dosering rustig opbouwen, met tijd ertussen. De stimulatie van dipentylone houdt echter wel lang aan dus wees voorzichtig. Dit is ook niet een geschikte vervanger voor xtc want je hebt maar heel even de euforie wat al snel overgaat in krachtige tot extreme stimulatie die lang aanhoudt. Hoop dat je hier wat aan hebt groetjes!

Aartsbok

Bewuste gebruiker
dipentylone ken ik niet, ga ik opzoeken. Heb wel 4-mod besteld. Zou 4 x zo potent zijn als nep zonder de nare bijwerkingen. WRC staat nog op m’n bucketlist… wel gehoord dat 6apb boofen hemels is. Mss eeen idee voor jou vnv?

Bovenaan