Dimethylone (bk-mddma, m11)

dewilde

Experimenterende gebruiker
Is iemand hier bekend met dimethylone (ook wel m11 of bk-mddma genoemd)?
Vandaag de testuitslag gekregen van een sample methylone dat ik had ingeleverd.­ Ik kreeg geen percentages te horen, maar het sample bevatte naast methylone ook dimethylone.­

Er is maar weinig over te vinden behalve dat het in het lichaam wordt omgezet in methylone, waardoor je een vergelijkbaar maar zwakker effect zou verwachten.­

Alle kennis/­ervaring is welkom.­ Op dit moment neig ik er nog het meest naar om het direct in de vuilnisbak te gooien, maar misschien is dat te voorbarig.­ Zou de aanwezigheid van dimethylone kwaad kunnen of maakt het het stofje alleen maar (een stuk) minder potent?

MeejheM

Badass junkie
op je vraag weet ik het antwoord niet, het zijn niet voor niks research chemicals.
het feit dat je geteste sample behalve methyl ook een dimethyl bevat doet je wel afvragen of de synthese netjes is uitgevoerd.

ik ken verder beide stofjes eigenlijk totaal niet. je kan wachten op research of zelf je research doen :grin:

ik weet niet eens of een van beide stofjes gevaarlijker is als de ander, of een ander effect oplevert. google vast wel, maar dat mag je zelf doen. als je iets betrouwbaars vind zou wel een mooie aanvulling zijn op het subforum.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik kende Dimethylone nog niet, heb het even gegoogled. Op een aantal amerikaanse topics staan er wel topics over, maar wat ik daar lees lijkt het inactief of maar een zeer mild effect te geven. Vermoedelijk zal het dus vooral de potentie van je methylone afhalen, maar er is natuurlijk een risico dat er interacties zijn tussen de twee. Ik zou er zelf nog even wat over googlen, want hoewel er weinig over bekend is staan er wel wat ervaringen op andere forums. Dan kun je zelf de afweging maken of je het nog wilt gebruiken of niet.

dewilde zei:
Er is maar weinig over te vinden behalve dat het in het lichaam wordt omgezet in methylone, waardoor je een vergelijkbaar maar zwakker effect zou verwachten.­
Ik ben dit nog niet tegengekomen, maar heb ook niet heel lang gezocht eigenlijk. Ik denk dat het hier om een theorie gaat, wat niet perse heel gek klinkt ivm de sterk vergelijkbare chemische structuur. Aan de andere kant lijken de effecten verwaarloosbaar te zijn wat dan weer niet aansluit bij de theorie dat het in methylone wordt omgezet aangezien je er dan wel meer van zou moeten voelen.

dewilde

Experimenterende gebruiker
Psychedelibee zei:
Ik ben dit nog niet tegengekomen, maar heb ook niet heel lang gezocht eigenlijk. Ik denk dat het hier om een theorie gaat, wat niet perse heel gek klinkt ivm de sterk vergelijkbare chemische structuur. Aan de andere kant lijken de effecten verwaarloosbaar te zijn wat dan weer niet aansluit bij de theorie dat het in methylone wordt omgezet aangezien je er dan wel meer van zou moeten voelen.

Hoe betrouwbaar die uitspraak is weet ik ook niet, dikke kans inderdaad dat het een aanname is.

Enige verklaring voor het geringe effect zou dan zijn dat er na omzetting extreem weinig over blijft. Of dat de lui van die reports belachelijke toleranties hebben.

MeejheM zei:
het feit dat je geteste sample behalve methyl ook een dimethyl bevat doet je wel afvragen of de synthese netjes is uitgevoerd.

Dit lijkt mij persoonlijk ook een redelijke verklaring voor de aanwezigheid. Laat niet onverlet dat het mogelijk een nare toevoeging zou kunnen zijn.

Ik blijf in elk geval zelf nog even verder zoeken. Mocht ik iets interessants tegenkomen zal ik het uiteraard melden.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ik heb zojuist dit goedje binnen. Toen methylone nog verkrijgbaar was vond ik dat een fantastisch goedje. Hopelijk kan ik dat gevoel nog eens ervaren hiermee. Heeft er iemand op dit forum inmiddels ervaring opgedaan met dimethylone?

Bovenaan