• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

diepste XTX- trip ooit...

Zoekendezoeker

Belezen gebruiker
Heb wat reports gelezen en dacht dat mijne er ook wel mooi tussenpast!

Toen ik terug in Nederland kwam van een verre reis in het buitenland werd ik op vrij korte tijd erna aan de kant gezet door mijn vriendin... Beetje jammer..
Ik was normaal niet zo van de drugs en was er zo eentje die ook altijd zei dat ik het nooit zou doen :rolleyes:

Ik voelde me een beetje eenzaam en had wel zin in een gekke avond, na alle goede verhalen altijd te hebben gehoord van mijn maatjes. Ik had mijn beste vriend (bij deze genaamd Dude) uitgenodigd om in eerste instantie eens even een lekker avondje te gaan zuipen. Toen hij eenmaal bij mij was aangekomen begon ik over een pilletje, dat me dat wel wat leek om een keer te proberen.
Dude zei dat ik eerst maar eens een snuifje moest gaan proberen en dat dat me wel voldoening voor die avond zou gaan geven. Ik wist dat een goede vriend van me dit wel eens deed dus ik besloot om hem te gaan bellen voor wat supplies.
Als complete noob vroeg ik hem om coke aan de telefoon, dit werd natuurlijk niet zo geapriceerd... Wist ik veel...
Annyway, hij had niks en kon niks regelen. Maar hij had nog wel wat pilletjes thuis liggen, daar kon ik er zo 2 van meenemen als ik wou...
Een beetje onzeker van mijn zaak overlegde ik met Dude, die dit al wel eerder had genomen. Na een paar minuten waren we eruit en reeds opweg om ons pretpakketje op te halen.

Eenmaal thuis aangekomen eerst maar eens een biertje gedronken en het onszelf comfertable gemaakt, verwarming lekker aan goed muziekje opgezet en helemaal klaar om wasted te raken.
Het leek ons een goed plan om eerst maar eens een halfje burgermeester te maken en rustig het resultaat afwachten. Als een stel mongolen braken we ons hoofd hoe we 'het' gingen verdelen... Het 'snoep' hartje lag ons aan te staren op de tafel en Dude pakte zijn bankpas om het doormidden te hakken (???) Dit mislukte natuurlijk compleet en resuteerde in 1 mooi precies half stukje en 1 compleet aan gruzelementen, verspreid liggend halfje.... Ik zo greedy als ik ben pakte snel het mooie stukje onder de neus van Dude vandaan, pakte mijn biertje en verorberde het stukje in no-time! Na een hoop gelach en gescheld was het hartje verdwenen.

Na een kwartiertje besloten we maar een stukje te gaan wandelen voor een frisse neus en in de hoop va de kaart te raken! Opeens bedacht ik me dat het misschien wel vet zou zijn als we naar die vriend van mij zouden gaan die ons voorzien had van de drugs, om met hem erbij lekker van de kaart te raken... Voor mij een vertrouwde omgeving die ik wel dacht nodig te hebben straks!! :hearteyes:
Wat bleek, er zaten nog een paar bekende mensen bij thuis en al gauw resulteerde dit in een waar 'thuisfeestje'!!

Een drie kwartier na Dude en mijn halfje leek iedereen, behalve ik, aardig van de kaart te zijn. Het bekende ik vind je lief en ik vind het zo leuk dat je er ook bij bent vanavond begon heen en weer geroepen te worden. Ik dacht bij mezelf van; Neej wat een enorme hippie bende hier en vond het maar raar! Natuurlijk werkte het bij mij nog niet....
Op aanbevelen van mijn mede gebruikers gooide ik er nog een kwartje bij en stak nog een sigaret op die iedereen zo lekker vond....

Op een gegeven moment had ik het idee dat er iets in mij naar buiten wou, ik vond het maar vreemd en hield het tegen.
Het zweet brak me uit en de gedachten gierden door mijn kop.
Wat frisse lucht was helaas niet het antwoord op al mijn vragen toen en ik besloot om maar op de bank te gaan zitten, proberen te genieten van de muziek.

De beat kickte lekker in, mijn hoofdje knikte lekker mee op de muziek en het voelde alsof mijn bloed heerlijk warm door mijn aderen heen stroomde.
Ik leefde helemaal mee op de opbouw van de muziek en vergat alles en iedereen om me heen.
Ik deed me ogen dicht om optimaal te gaan genieten van het heerlijke ritme.
Ik zat in een keer op een weg, het leek een snelweg, de witte strepen zoefde langs me heen steeds sneller met de opbouw van de muziek mee. De strepen zoefden een tunnel in ,zo'n eentje als in de bergen op vakantie, en ik zag de lantaarns aanhet plafond mee zoefen.
Toen kwamen ook de grote blauwe borden voorbij, ik kon alleen de plaatsnamen niet lezen daarvoor ging ik te snel. De ik streefde naar de climax van de muziek, kwam bij het einde van de tunnel. Daar stond ik in een ruk stil en zag een massiv reusachtige berg voor me staan, met een witte top. De lucht was strakblauw en aan de voet van de berg lag een prachtig helder meer met een lichte nevel erover heen gestreken. De lucht die je inademde was extreem fris en zuiverend, een moment van totale rust en vrede.
Toen bedacht ik me dat dit een mooi einde van mijn reis was en belande terug op de lounge bank tussen de andere gaarlappen!!!!!!!!!!

Bleek dat ik enorm lag te spacen met mijn ogen op half zeven :rock:
W.T.F.
Na een paar uur van goede gesprekken en spacemomentjes waren we er wel klaar mee en zijn afgetaaid naar huis, zo gaar als het maar kan.
Mijn eerste ervaring met XTC was dus onwijs top, gezellig met vertrouwde vriendjes en vriendinnetjes.

don't be shy and share!

TrippyShit

Badass junkie
Niet eens. Mijn beste keren waren niet de 1e keer.

Verder leuk reportje. Prachtig spulletje blijft het. Dat spacen met je ogen op een kiertje en over zijn behalve op de juiste plek is ook wel herkenbaar :tearsofjoy:

eXeCuze

Bewuste gebruiker
Mooi tripreportje, zeer herkenbaar allemaal krijg spontaan zin om het weer eens te doen. Lang geleden alweer meer als een half jaar ofzo. Toch eens over nadenken om in de vakantie weer eens te doen.

AlliceD

Newbie
TrippyShit zei:
Niet eens. Mijn beste keren waren niet de 1e keer.

Verder leuk reportje. Prachtig spulletje blijft het. Dat spacen met je ogen op een kiertje en over zijn behalve op de juiste plek is ook wel herkenbaar :tearsofjoy:

Mee eens mijn 1ste keer was geweldig :hearteyes: maar niet de beste..

Bovenaan