Diclazepam

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Wegens gekmakende insomnia ben ik over gegaan tot het aanschaffen van diclazepam. Vandaag dus eindelijk m'n pellet van 80 pillen binnen gekregen, elke pil is gedoseerd met 2mg. Heeft iemand enige ervaring met deze substantie? Ik ben zelf van plan om er gelijk 2 in te knallen en lekker te gaan freaken. Het schijnt goed te werken als slaapmiddel, al schuilt daar natuurlijk wel het verslavingsgevaar in. Gisteravond ben ik ouderwets naar de klote gegaan op alcohol, ik hoop niet dat enige invloed heeft op de diclazepam. 1 mg schijnt voor 10 mg diazepam te staan, maar aangezien dit mijn eerst keer benzodiapezinen wordt, heb ik geen idee wat dat zegt over de sterkte. Ik zal anders mijn bevindingen van dit middel morgen wel posten hier.

Fool

Badass junkie
2 milligram diclazepam voel je al wel hoor, als je wat meer dan dat pakt heb je best kans dat je de ochtend erna nog niet helemaal nuchter bent en moeite hebt om uit je bed te komen. Ik vind het vooral een heel sufmakende benzo, opzich wel leuk. Zou een beetje rustig aan beginnen met één pilletje en een paar biertjes en afhankelijk van hoe je je voelt wat meer nemen.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Bedankt voor je reactie fool, alleen dat van bier drinken zit er niet in. Nog steeds vrij katerig. Ik lees net dat de halfwaardetijd vrij lang is, en je de volgende dag ook nog enigszins na-effecten hebt. Ik begin inderdaad wel met 1. Is her bij deze benzo ook dat het angstklachten en drukte in het hoofd reduceert? Ik kan niet wachten tot m'n ouders naar bed zijn, ben heel benieuwd naar dit middel. Klopt het trouwens dat het heel lang duurt voordat het begint te werken?

Fool

Badass junkie
Je krijgt inderdaad wat meer rust in je hoofd, in mijn ervaring killt het ook de effecten van de kater; maar dat zal wel per persoon verschillen xD.

Mwa, héél lang duurt t niet voordat t werkt, ik meen mij een uurtje ofzo te herinneren?

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Ik ben er niet helemaal van overtuigd wat ik vanavond nou heb genomen. Ik ben zeker wel moe geworden, maar niet dat ik helemaal vaag erbij zit. Ik dacht dat ja van benzo's hoe dan ook goed kon pitten. Zit nu op 3 stuks, laatste net gedropt. Aandacht is wel weg, De pillen zijn best klein en blauw van kleur.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Goed, ze zullen zeker wel met betrekking tot het helpen van slapen, maar ik zit nu met iets anders. Ik ben eerlijk gezegd zo vergeetachtig als wat, gebruikte de verkeerde woorden, veel grammaticale fouten. Daarnaast moet ik me aan alles vastklampen omdat ik anders misschien van me plaat val. Al met het al heb ik het idee dat ik nog stevig onder invloed ben. Maar geen rush, warm gevoel, praatkick. Verder wel: prima geslapen! (hoofdprioriteit) In het vervolg maar 1 pakken, want dit kan natuurlijk niet met en zusje van 14 in huis, en een moeder die druk bezig is met haar werk.

Fool

Badass junkie
Ja, dat zat er dik in ja. Diclazepam heeft best een lange halfwaarde tijd, dat merk je wel als je 6 milligram pakt. :P

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Ja gast, ik heb vandaag weer 4 mg, en ben echt zo vaag als een deur. Zo maar even wat naar school, daar rondstruien en dan naar huis. Heb ik minder last van dit katerige gedrag als ik vnv maar 1 pak?

Fool

Badass junkie
Als je er vanavond één pakt ben je weer aan het stapelen en zal het morgen naar alle waarschijnlijkheid weer erger worden. Je loopt nu te stapelen met benzodiazepines met lange halfwaardetijden, niet zo praktisch voor dit probleem?

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Even een kleine update/vraag tussendoor: tot nu toe doet deze benzo zijn functionele werk prima, ik heb er gister maar 1 gepakt, en alsnog sliep ik als een koning. Ik voelde me heel fijn in bed, de lakens voelde ook lekker zacht aan, echt zo een geborgen gevoel. Dus als inslaper krijgt deze benzo een dikke 10. Als ik in bed lag zat mijn hoofd altijd vol met problemen die ik dagelijks ervoer, maar het lijkt wel alsof er een ''band'' om mijn hoofd zat die negatieve gedachten/hersenspinsels blokkeerde. In principe creëer je rust in je hoofd, waardoor ik vaak binnen no-time slaap.

Wat ik echter nog miss bij deze benzo is echt dat fijne, warme, rozerige gevoel. Het je helemaal prettig voelen, vrijgewaard van zorgen, nergens meer aan denken, angst reducerende gedachten. Ook ervaar ik geen loodzwaar gevoel van vermoeidheid, ik kan nog enigszins activiteiten ondernemen, uitende zich in gewoon wat heen en weer lopen, ik kan achter de computer wat dingen doen, ik kan in alle rust buiten nog een sigaret roken etc etc. Benzodiazepinen werken toch op je GABA receptoren, die juist toch hele fijne gevoelens moeten ''releasen.' Moet ik hiervoor een hogere dosis pakken? Ik ben na het gebruik van benzo's de volgende dag nog wel een beetje ''vaag,'' als ik het zo mag benoemen, dus ik houd liever 1 aan als het maxium.

Concluderend: heb ik de verkeerde benzo gekozen om deze gevoelens te ervaren, of is dit met elke benzo zo? En heeft er iemand tips om dat dat waze gevoel een dag later wat te doen afnemen? Verder een dikke voldoende voor diclazepam, valt denk ik niet meer weg te denken uit het medicijnenkastje.

Fool

Badass junkie
Een benzo zou niet echt 'hele fijne gevoelens' laten vrijkomen, ze zijn wel chill, maar niet extreem fijn. Hoogstens een beetje euforisch, maar dat vindt ik diclazepam niet echt hebben. Dan moet je eerder richting de (indien RC)etizolam of nog meer, flubromazepam.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
En hoe zit het dan met de halfwaardetijd van die 2 benzo's fool? Ik doel hierbij op Etizolam en flubromazepam, Zoals je weet gebruik ik nu diclazepam, maar dit is volgens mij een krachtige benzio. MIjn hele week lijkt wel een ''droom,'' kan dingen niet meer herrineren en ben echt de hele dag moe. Is de halfwaardetijd van die twee andere benzo's korter en geven die meer euforie?

Fool

Badass junkie
De halfwaardetijd van flubromazepam zit hoger dan die van diclazepam, die van etizolam lager. Uit mijn hoofd heeft etizolam een halfwaardetijd van een uurtje of 4, maar zijn werkzame metabolieten een uurtje of 8-9. Flubromazepam zit ver over de 100, dacht ik.

Bovenaan