Diazepam

Mcrazy

Belezen gebruiker
Heyhey,

*Modknip: vragen naar prijzen van drugs is niet toegestaan op dit forum!*

Alvast bedankt leden ❤️❤️

Groetjes

Mcrazyyy

Laatst bewerkt door een moderator:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Mcrazy
Diazepam mag niet 'verkocht' worden maar zal door een arts voorgeschreven moeten worden. en de kosten daar van worden vergoed door je zorgverzekeraar (dat wil zeggen, als je over je eigen bijdrage zit natuurlijk)

hansje1963

Belezen gebruiker
*Modknip: het geven van prijzen van drugs is niet ook toegestaan op dit forum!*

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Inderdaad, prijzen mogen niet genoemd worden. Maar zal wel weer even duren voor dit topic naar de prullenmand gaat daar je tegenwoordig nauwelijks meer een moderator op dit forum tegenkomt.

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
*modknip: laten we de prijzen van voorgeschreven medicijnen die ook op straat te krijgen ook gewoon niet noemen*

Het bespreken van straatprijzen van middelen in de illegale handel is hier niet toegestaan.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Komop jongens geen prijzen bespreken hier! Anders moeten we met de "ban-hamer" gaan zwaaien en dat is ook zo zonde...

Inderdaad, prijzen mogen niet genoemd worden. Maar zal wel weer even duren voor dit topic naar de prullenmand gaat daar je tegenwoordig nauwelijks meer een moderator op dit forum tegenkomt.
49 minuten om precies te zijn. Voor een mod-team waarin mensen ook nog werk en een leven hebben en dit er geheel vrijwillig naast doen vind ik dat best netjes. Jij niet?! :wink:

benzzzy

Badass junkie
Diazepam is vrij goedkoop op de straat(mag ik dit zeggen idk).
Diazepam is toch een benzo en geen opiaat? Verkeerde subforum

Is er een benzo sub of op zijn minst een gabanergic sub?
Zo iets onder verdovend zou ook nog niet zo verkeerd zijn.
Nu moet je je diazepam vraagjes in farmaceutisch plaatsen waar je ook tussen de dexamphetamine dextromethorphan tapentadol en de diphenhydramine zit welke biet echt veel met benzos of andere gabanergics te maken hebben...

WIJ WILLEN MEER SUB FORA!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@MacLeod @Eik @KropSla @Roze Olifant

Zelfs de politie noemt hoeveelheid en straatwaarde bij een ingenomen partij drugs, en dan kan je in 3 seconden de straatwaarde van een XTC pil/gram coke/gram speed enzovoort uitrekenen. Dus de politie mag prijzen noemen.

De overheid komt jaarlijks met de nationale drug monitor, een lijvig rapport over hoe het er met de drugs voor staat in Nederland en ook daar worden prijzen genoemd. De overheid mag dus ook prijzen noemen.

Dan tv programma's over drugs. Ook daar worden prijzen genoemd. Dus ook op TV mogen er prijzen worden genoemd.

Op sites van verslavingsklinieken staan bij info over drugs ook de gemiddelde prijs van de betreffende drugs. Dus mogen op internet ook prijzen worden genoemd van drugs.

En dan vind ik het niet zo gek om eens te vragen waarom prijzen van drugs op dit forum dan weer niet genoemd mogen worden.

hansje1963

Belezen gebruiker

Zelfs de politie noemt hoeveelheid en straatwaarde bij een ingenomen partij drugs, en dan kan je in 3 seconden de straatwaarde van een XTC pil/gram coke/gram speed enzovoort uitrekenen. Dus de politie mag prijzen noemen.

De overheid komt jaarlijks met de nationale drug monitor, een lijvig rapport over hoe het er met de drugs voor staat in Nederland en ook daar worden prijzen genoemd. De overheid mag dus ook prijzen noemen.

Dan tv programma's over drugs. Ook daar worden prijzen genoemd. Dus ook op TV mogen er prijzen worden genoemd.

Op sites van verslavingsklinieken staan bij info over drugs ook de gemiddelde prijs van de betreffende drugs. Dus mogen op internet ook prijzen worden genoemd van drugs.

En dan vind ik het niet zo gek om eens te vragen waarom prijzen van drugs op dit forum dan weer niet genoemd mogen worden.
Dat vind ik dus ook, er zal best wel een reden zijn om het niet toe te staan maar het betreft hier een legaal middel, idd hetzelfde als een pizza of een bak bami, beetje overtrokken deze reactie, maar goed, we doen het er maar mee...

Mcrazy

Belezen gebruiker

You're welcome! Ik heb trouwens nadat je mijn post al gelezen had nog een toevoeging gedaan. Misschien handig om te weten... :wink:
Ik zie het niet :(

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik zou bijvoorbeeld wel eens willen weten of ik afgezet werd toen ik laatst nieuwe ghb heb gekocht. Als dat zo is zoek ik een andere dealer. Het geld groeit mij ook niet op de rug.
Dus dan zou het fijn zijn als ik dat aan anderen hier kan vragen. Want in mijn omgeving gebruikt bijna niemand ghb.

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Ik zie het niet :(
Ik had toegevoegd dat wanneer je naar de apotheek gaat, dat je dan ook nog apotheekkosten betaalt ongeveer à 7 euro en dat wanneer het een eerste uitgifte is of een uitgifte na een jaar, dat je dan ook nog eenmalig extra kosten betaalt, eveneens ongeveer à 7 euro. Lijkt me dat dit gewoon genoemd mag worden, maar dit was samen met de eerder geposte link naar een erkende website van Zorginstituut Nederland waarop je de prijzen van medicijnen kunt inzien verwijderd.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter

Ik weet ook niet precies waarom prijzen noemen niet toegestaan is maar ik kan wel een paar dingen bedenken. Wellicht zet het noemen van prijzen aan tot dealen of heeft het toch een negatieve impact op de reputatie van DF. Wellicht kan @MacLeod hier een wat uitgebreider antwoord op geven.

Ik zou zelf ook liever hebben dat we in heel Nederland wat normaal om zouden gaan met drugs en dus ook prijzen zouden kunnen noemen. Maar helaas is drugs nog steeds een taboe-dingetje in dit land.

hansje1963

Belezen gebruiker
Ik weet ook niet precies waarom prijzen noemen niet toegestaan is maar ik kan wel een paar dingen bedenken. Wellicht zet het noemen van prijzen aan tot dealen of heeft het toch een negatieve impact op de reputatie van DF. Wellicht kan @MacLeod hier een wat uitgebreider antwoord op geven.

Ik zou zelf ook liever hebben dat we in heel Nederland wat normaal om zouden gaan met drugs en dus ook prijzen zouden kunnen noemen. Maar helaas is drugs nog steeds een taboe-dingetje in dit land.
Dealen ben ik t helemaal mee eens ja, daar is dit forum niet voor.... Maar ik vind t verder best dat er geen prijzen genoemd mogen worden, ook geen moeite mee!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Voor mij is het ook wel best ok dat hier geen prijzen vermeld worden. Zo blijven de conversaties bij de middelen en onderwerpen in context. Anders word er snel geleuterd over de ene die zoveel betaald en de ander net minder of meer. Lokt dan ook reacties uit openbaar of in berichten als iemand prijs plaatst dat een ander met bv. een lagere prijs daarop ingaat en goedkopere bronnen gaat vermelden,... prijs maakt niet veel uit toch. Het gaat hem om de informatie die we verschaffen en winnen door op dit forum te communiceren. Gaat er niet om wie wat betaald voor zijn spulletjes.

Bovenaan