Diazepam ondekt

Rebell

Wijs gebruiker
Was weer een paar dagen aan de G geweest. Net iets te lang jammer genoeg.dus dan krijg je die hartkloppingen.

Nu voor het eerst Diazepam genomen in mijn hele leven. Ik ben eind 30..
Wat een lekker spul. Begon met 10mg op een dag en heb zelfs op 1 dag 30mg genomen.
Lig wel veel op bed en heb weinig zin in dingen maar mijn lichaam heb ik liggen rekken en strekken toen ik wakker werd omdat al die spanning van mijn spieren weg waren. Heerlijk. Ben weer herboren.
Met allerlei drugs bouw je ook een spanning op verschillende spieren.
Die zijn nu weg.

Maar ik heb nu ook totaal geen zin om meer om drugs te gebruiken voorlopig (ben ook al gestopt met die Diazepam)
Hebben meer mensen dit?

En bouw je snel een tolerantie op als je al veel soorten drugs gewend ben?

Want ik ga een paar doosjes in huis halen voor na het gebruik

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Maar ik heb nu ook totaal geen zin om meer om drugs te gebruiken voorlopig
en
Want ik ga een paar doosjes in huis halen voor na het gebruik
Je bent me er een hoor, lol!

Wat ik begrepen heb is Diazepam bij uitstek geschikt om te combineren met GHB misbruik, veel beter dan een fles wodka om maar iets te noemen. Goeie keuze dus! :tongueout:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Maakt niet uit of je veel soorten drugs gewend bent. Met benzodiazepinen ga je snel tolerantie opbouwen.

De ontspanning door benzo's komt niet gratis. Je betaalt ermee met een afvlakking van je emoties en na een periode van langdurig gebruik krijgen mensen vaak al die onderdrukte spanningen en emoties in 1 keer op hun dak. De hel van benzo withdrawal wordt vaak als erger beschreven als die van heroïne.

Weet dus waar je aan begint mocht je echt denken dat dit een soort magic pill tegen stress is. Het bestaat niet. De enige remedie zonder keerzijde is dwars door je stress heen werken: alles bewust voelen.

Bartek23

Newbie
Probeer flunitrazepam te regelen als je dat geproefd heb wil je nie anders haha. Het nadeel is dat het erg lastig is om te regelen en ook 2x zo duur is maar zeker wel waard. Je moet alleen geen pammetjes mixen met uppers zoals speed of XTC maar dat zal je vast al wel weten.

Raver

Badass junkie
Hou er wel rekening mee dat Diazepam zeer lang werkt. Je kan al een verslaving opbouwen als je 1 keer in 2 a 3 dagen een tablet neemt.

Diazepam:
T1/2el = 20–48 uur, 42–100 uur (desmethyldiazepam).
Bron: FK

Daarnaast ben je wel verslavinggevoelig dus pas op. Benzo afkick is vele malen erger dan die van GHB. GHB is gevaarlijker maar Benzo afkick duurt en duurt en duurt.. Ben nu 4 weken benzo vrij en heb nog steeds vlagen van afkick. En die is alles behalve prettig. :)
Mind you're steps

Rebell

Wijs gebruiker
Ja ik nam 3x 10 mg per dag 4 dagen lang en toen ineens niks. Voelde me niet lekker dus heb 5mg genomen en ben dan van plan nog 5mg te nemen en dan te stoppen.

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Hou er wel rekening mee dat Diazepam zeer lang werkt. Je kan al een verslaving opbouwen als je 1 keer in 2 a 3 dagen een tablet neemt.

Ik lees inderdaad vaker dat mensen een flinke verslaving opbouwen. Zelf ben ik vreemd genoeg niet verslavingsgevoelig voor dit middel.

Omdat ik het ooit een keer kreeg voorgeschreven haal ik af en toe een herhaalreceptje, soms neem ik een lage dosering om ff te chillen.

Rebell

Wijs gebruiker
@Raver top dat we weer normale gesprekken kunnen hebben want een paar andere kunnen het jammer genoeg niet loslaten #respect

Vchip

Badass junkie
Diazepam is heerlijk. Alleen snel tolerantie en je raakt er snel aan verslaafd. Jammer. Ontzettend jammer. Ben zelf een groot fan van Flubromazepam. In grote hoeveelheden maakt dit je benzo dronken en dat is zo lekker he....

edit; het tis misschien extreem maar ik speel weleens met de gedachte om benzo's te injecteren. Dat moet heerlijk zijn.

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Diazepam is heerlijk. Alleen snel tolerantie en je raakt er snel aan verslaafd. Jammer. Ontzettend jammer. Ben zelf een groot fan van Flubromazepam. In grote hoeveelheden maakt dit je benzo dronken en dat is zo lekker he....

edit; het tis misschien extreem maar ik speel weleens met de gedachte om benzo's te injecteren. Dat moet heerlijk zijn.

Interessant, ik wordt er alleen maar moe van als ik hoger doseer. En met 1 whisky erbij val ik in slaap. Maar ieder zijn voorkeur.

Ben wel benieuwd naar flubromazepam. Volgens mij heeft deze een kortere halfwaardetijd? De kortwerkende benzo’s schijnen wel meer verslavend te zijn.

Vchip

Badass junkie
Flubromazepam heeft een halfwaardetijd van 106uur.
Als ik hier een hoge dosis van neem kan ik nauwelijks nog staan of praten.

P

Pompen

Gast
Ik lul maar wat, gefeliciteerd met deze ontdekking.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan