diazepam 10mg tabletten.

ghbghb

Newbie
ik heb sinds kort diazepam 10mg tabletten.
vandaag heb ik 20mg genomen nadat ik van 5mg en 10mg niets merkte.
had nog steeds geen effect hierbij.
daarom dat ik 20mg heb geprobeerd

is de dosering nog te laag voor duidelijk effect?

ik neem niet vaak benzodiazepines
heb weleens oxazepam op maar dit deed ook niets.
ook alprazolam heb ik weleens gehad 0.5mg per stuk en heb als hoogste 2mg ineens genomen
maar dat had ook geen effect
de tabletten zijn gewoon officiele
iemand hier een verklaring voor?

4 fmp

Belezen gebruiker
Hoezo officiële? Omdat er een verpakking omheen zit?
Geloof me als jij geen benzotollerantie hebt word je echt wel rustig en ontspannen van 20 mg.

Denk dat je nepspul hebt.

ghbghb

Newbie
zoals ik al zei het zijn officiele, van de apotheek.
daar ligt het niet aan.

iemand die er dan een verklaring voor kan hebben.
?

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
geen bron voor, maar ghb is vroeger als narcosemiddel gebruikt voor oa olifanten en mensen met een enorme tolerantie voor opiaten enzo ... hoe space je er ook van wordt, uiteindelijk is het dus een middel dat versuft, als je maar genoeg neemt ... vaak minder nemen bouwt dus ook een tolerantie op

het zou me niets verbazen dus als je een tolerantie opbouwt voor ghb, dat je ook een (mindere) tolerantie voor barbituraten en benzo's enzo hebt dus ...

:)

ronnai

Experimenterende gebruiker
Werkt beide op je gaba-receptoren.
Ghb op gaba a en benzo's op gaba b als ik het goed heb.
Dus een kruistolerantie is zeker mogelijk.

ghbghb

Newbie
vandaag 30mg genomen en een paar flesjes koude heineken erachter aan en merkte ongeveer aan half uur lang een beetje duizelig gevoel maar dit ging snel weer over.

denk dat het gewoon niet werkt bij me, of het moet eraan liggen dat ik af en toe GHB gebruik.
(laatste keer is al wel meer als een week geleden) en maximaal 2 keer per week.

misschien de ghb maar eens een tijdje met rust laten.

maar hoe is het lekkere van het benzo effect nou te omschrijven??

alcohol roes achtig of?

Flameon

Badass junkie
Door GHB kan er inderdaad bij jou kruistolerantie zijn. Laat de GHB staan en probeer het later nog eens, wellicht begint de benzo dan in de loop van de tijd beter te werken. Van 20 mg word je normaal gesproken zeer roesachtig / rustig.
Ik heb ooit eens 10 mg diazepam genomen en ook wat koude flesjes bier en ik heb geslapen zoals ik nog nooit geslapen heb. Totaal van de wereld .... helemaal in coma voor een paar uur!

acidboy

Badass junkie
Zoals Flameon zegt... er kán sprake zijn van een GHB kruistolerantie. Al denk ik niet dat je heel erg veel GHB hebt gebruikt..? Dus dan zou je toch wel wat meer moeten voelen van de diazepam, helemaal in combinatie met wat biertjes.

Dunno, ik hoor wel vaker mensen die gewoon een soort van resistent zijn voor benzo's... vage shit.

speeseend

Wijs gebruiker
Vage shit indeed!

Bij mij werkt een pil van twee mg. al behoorlijk goed! En van tien mg. slaap ik rond de twaalf uur.

Misschien heb jij neppers óf heb ik superpillen?!

nito98

Belezen gebruiker
Nou ik gebruik ze ook wel eens en van 20 mg zonder dat ik speed ofzo opheb ga ik mij toch behoorlijk rustig voelen en dan op tijd naar bed :beer:

ghbghb

Newbie
ik gebruik maximaal 3 avonden in de week GHB.
(soms in het weekend overdag een beetje)
maar nooit doordeweeks.

Queen1990

Hallo
Ik heb van de week deze overgenomen van iemand, waardeloze bende!
Iemand die deze dingen herkend?? Zoja,.zit er überhaupt diazepam in of wat anders??
Heb wel de blauwe met de opdruk
Tas FR erop staan
Die doen wel wat ze moeten doen!

Queen1990

Hoezo officiële? Omdat er een verpakking omheen zit?
Geloof me als jij geen benzotollerantie hebt word je echt wel rustig en ontspannen van 20 mg.

Denk dat je nepspul hebt.
Iemand die deze herkent? Ze doen niks!

Bijlagen

• 20230602_164953.jpg
    20230602_164953.jpg
    263,4 KB · Weergaven: 12
  • Angry
Waarderingen: N3K0

_shikantaza

Badass junkie
Ziet er gewoon uit als een diazepam 10mg pilletje maar je kan aan een foto of pil nooit zien wat erin zit

Enige wat je kan doen is laten testen....
Medicijnen test de nederlandse testservice niet. Energy Control doet dat wel (tegen betaling).

edit: Nog even DIMS jaarrapport '22 gecheckt, misschien een optie als je het inlevert als zijnde Etizolam. Dat telt als NPS.

Raver

Badass junkie
Wat is eigenlijk je doel ook om dit te gebruiken? Zomaar recreatief?

Van 10mg a 20mg Diazepam zou je zeker wat moeten voelen. Ik mag niet speculeren en dat ga ik dus ook niet doen. Maar ik zou alles lekker weg gooien, je weet nooit wat je tot je neemt via de zwarte markt. Bovendien testen ze geen geneesmiddelen helaas.

Stay safe man..

Kruistolerantie tussen benzo's en GHB kan ik voor mijn persoonlijke ervaring ontkrachten. Ik merkte geen kruistolerantie tussen deze middelen. Het versterkt elkaar juist. Nogmaals; mijn ervaring. Meerdere malen fysieke verslavingen gehad aan GHB en Benzodiazepines.

Alcohol en Benzo's hebben kruistolerantie waar je u tegen zegt.
GHB en Phenibut hebben ook kruistolerantie.

Mede doordat je gaba a en b hebt. Benzodiazepines alleen zijn bijvoorbeeld niet toereikend genoeg voor GHB afkick. Dat waar ze bij alcohol ontwenning gebruikt worden om de ontwenning van alcohol op te vangen.

Wel bestaat er de term Kindling. Ik geloof wel dat gaba in het algemeen ongevoeliger kan raken. En bij elke verslaving of gebruik van een gaba middel heftiger reageert indien ermee gestopt wordt.

Queen1990

Wat is eigenlijk je doel ook om dit te gebruiken? Zomaar recreatief?

Van 10mg a 20mg Diazepam zou je zeker wat moeten voelen. Ik mag niet speculeren en dat ga ik dus ook niet doen. Maar ik zou alles lekker weg gooien, je weet nooit wat je tot je neemt via de zwarte markt. Bovendien testen ze geen geneesmiddelen helaas.

Stay safe man..

Kruistolerantie tussen benzo's en GHB kan ik voor mijn persoonlijke ervaring ontkrachten. Ik merkte geen kruistolerantie tussen deze middelen. Het versterkt elkaar juist. Nogmaals; mijn ervaring. Meerdere malen fysieke verslavingen gehad aan GHB en Benzodiazepines.

Alcohol en Benzo's hebben kruistolerantie waar je u tegen zegt.
GHB en Phenibut hebben ook kruistolerantie.

Mede doordat je gaba a en b hebt. Benzodiazepines alleen zijn bijvoorbeeld niet toereikend genoeg voor GHB afkick. Dat waar ze bij alcohol ontwenning gebruikt worden om de ontwenning van alcohol op te vangen.

Wel bestaat er de term Kindling. Ik geloof wel dat gaba in het algemeen ongevoeliger kan raken. En bij elke verslaving of gebruik van een gaba middel heftiger reageert indien ermee gestopt wordt.
Ik gebruik dias om af te kicken en nee hoef geen negatief commentaar ik doe dit al jaren zo,, tactus verslaving
Zorg heeft mij zo ambulant laten afkicken met alleen diazepam en zo'n schema,
Maar heb nu 2 verschillende en t kon zijn dat iemand ze herkende en er iets meer verstand van heeft
Diazepam en g doe ik zoiezo.niet samen

Raver

Badass junkie
Ik gebruik dias om af te kicken en nee hoef geen negatief commentaar ik doe dit al jaren zo,, tactus verslaving
Zorg heeft mij zo ambulant laten afkicken met alleen diazepam en zo'n schema,
Maar heb nu 2 verschillende en t kon zijn dat iemand ze herkende en er iets meer verstand van heeft
Diazepam en g doe ik zoiezo.niet samen

Oké.

Totaal verder ook niet als negatief commentaar bedoeld. Was niet mijn intentie.

Verstandig om Diazepam en ghb niet te combineren.
Succes met je traject verder.

Bovenaan