Dexedrine, Xanax en Gaba-ergics

pim119

Newbie
Hallo!
Deze drie drugs zijn in Nederland niet beschikbaar, tenminste niet zonder prescriptie... Zijn er vergelijkbare drugs/net iets andere varianten van deze drugs die hetzelfde gewenste effect leveren en die je wel legaal kan halen in Nederland, zoals in smartshops? Alvast bedankt.

Dirkdirk

DF-koning
Hallo!
Deze drie drugs zijn in Nederland niet beschikbaar, tenminste niet zonder prescriptie... Zijn er vergelijkbare drugs/net iets andere varianten van deze drugs die hetzelfde gewenste effect leveren en die je wel legaal kan halen in Nederland, zoals in smartshops? Alvast bedankt.
Xanax is geen stof maar een merknaam, het is alprazolam, oftewel een triazoolbenzodiazepine, maar ik weet niet of dit nog voorgeschreven wordt in Nederland. De rest kan ik je niet mee helpen. Succes kerel, forum is vol met benzo kabouters.

Druktemaker

DF-koningin
Xanax is geen stof maar een merknaam, het is alprazolam, oftewel een triazoolbenzodiazepine, maar ik weet niet of dit nog voorgeschreven wordt in Nederland. De rest kan ik je niet mee helpen. Succes kerel, forum is vol met benzo kabouters.
Wordt nog voorgeschreven!

Paranoize.

Badass junkie
Wat ik wel aan informatie mag delen is dat er genoeg triazoolbenzodiazepine's legaal te koop zijn als research chemicals via internet, de soort benzo's waar alprazolam (xanax) onder valt zoals Dirkjan al informeerde. Waar precies en hoe je dit kunt bestellen zul je uit moeten zoeken via een andere weg dan dit forum (is wel echt supermakkelijk, Google is je beste Mattie)

Dirkdirk

DF-koning
Wat ik wel aan informatie mag delen is dat er genoeg triazoolbenzodiazepine's legaal te koop zijn als research chemicals via internet, de soort benzo's waar alprazolam (xanax) onder valt zoals Dirkjan al informeerde. Waar precies en hoe je dit kunt bestellen zul je uit moeten zoeken via een andere weg dan dit forum
Je hebt ook bromazolam waarbij de chloor variant is vervangen door de broom variant, maar broom is iets minder lief dan chloor, omdat het meer kankerverwekkend is.

als je dit wilt krijgen moet je je schoentje zetten met 5 december.

Bovenaan