Dexamfetamine Fantopic

Lawrence Bender

Experimenterende gebruiker
Not-Nauw zei:
Carlitos zei:
W.F.L. zei:
Ga maar is met een natte ons dex 45 minuten rijden in je auto 2x verpakt in gripzak.
Wil het best proberen, al was het alleen maar om een ons natte dex in mijn auto te hebben... ahum

Anyway, dit topic heeft er een fan bij. Zaterdagavond een enkele dex pil genomen. Na anderhalf uur reden we langs het Abe Lenstra stadion en ik merkte op dat mijn vermoeidheid plaats had gemaakt voor enorme berg concentratie kracht. Ik heb dat stadion de afgelopen 22 jaar nog nooit zo aandachtig bekeken. Ik merkte dat ik ook dat ik mij niet meer dronken voelde. Het werkte bij mij dus vrij fijn. De speed rush ben ik niet zo verslaafd aan. Ik kan best zonder en omdat dex makkelijker te doseren is en de kater de volgende dag ook minder bij mij was, betitel ik mij nu ook een dex fan.

Amen

Gewoon een standaard ADHD-dex-pil? Want daar zit echt maar 5mg in ongeveer. Op dexamfetamine kun je ook een flinke rush krijgen als je meer neemt.

Not-Nauw

Lawrence Bender zei:
Gewoon een standaard ADHD-dex-pil? Want daar zit echt maar 5mg in ongeveer. Op dexamfetamine kun je ook een flinke rush krijgen als je meer neemt.
Ja, less is more :tongueout: . Ik vond 1 pil ook wel genoeg, ook al is het zo weinig. Die rush hoeft van mij niet persee.
Ik ben soms alleen op zoek naar een manier om gewoon wakker en scherp te blijven. En tussen 21.30 en 04.00 overstemde het ook het dronken gevoel. Na vier uur begonnen mij pas al die biertjes echt op te vallen. Maar tegen die tijd stond ik ook al een hele tijd met een paar mooie meiden te klessebessen :hearteyes: (wakker van de dex en grenzeloos door de alcohol)

Carlitos

Badass junkie
Flameon zei:
Yep duidelijk .... dankjewel :grin:

Pin je niet te vast op 1 ervaring he.
Totaal andere reactie´s heb ik gezien op dex en ook gelezen.
Verstand heb je zeker,wou het toch gezegd hebben.

W.F.L.

Badass junkie
Carlitos zei:
W.F.L. zei:
Speed en dex smaken niet echt anders voorzover ik weet.. :confused:

Ga maar is met een natte ons dex 45 minuten rijden in je auto 2x verpakt in gripzak.
Zieke geur hoor,zelfde als toen ik hem openende in de kamer alles stonk er naar.
Nou zegt dit niks over smaak maar wel geur.

Ik heb geen rijbewijs of een auto :P Zowiezo is een ons ziek veel. :wave: Maar we waren het er toch al over eens dat amfetamine geurloos is? :P Weet niet precies hoe ze dex maken, had eens gelezen dat ze eerst gewoon racemische krijgen en die 50% levo omzetten naar dex, maar hoe dat precies gaat weet ik niet. Misschien ruik je nog één of ander oplosmiddel of bijproduct, iets dergelijks dat bij die stap gebruikt is. Ik zou het niet weten, heb nog nooit een ons dex gekocht. Zowiezo kun je je geld beter aan andere dingen uitgeven, zoals speed die geen 100% dex is. :tearsofjoy:

Volgens mij ben je dan nog goedkoper af ook, dex is voor 1) mensen met AD(H)D en 2) snobs die geen coke kunnen betalen :grin:

Carlitos

Badass junkie
Tjah smaak.
Zou wat zijn he,ik zie het al voor me dat de dealer op ze fiets komt met ze dex en vraagt welke smaak je wilt en een balletje dex schept.

In mijn ogen zijn onsjes normaal,ik bedoel 50% verdampt is nog maar 50 gram.
Deel het met je vrienden en het is op.
Maar vroeger vond ik 3 gram al veel,ieder zijn mening.

W.F.L.

Badass junkie
Andrew zei:
Of voor mensen met een andere smaak dan jij..

Ja precies, wansmaak heet zoiets toch? :grin:

Nee serieus, heb me trouwens wel verkeerd uitgedrukt zag ik net toen het eerste dexsletje op MSN begon te huilen :grin: Al dat gedoe over dex tov normale speed vind ik puur drugsnobisme bedoel ik, net zoals coke tov speed. :tearsofjoy: Vind de prijs zelf niet echt van belang, heb ook best wel wat over voor goeie speed.

Wat die coke er nou weer mee te maken heeft weet ik niet, volgens mij waren er wel wat vergelijkingen in dit topic, maar als ik dopamine wil dan neem ik dat gewoon wel though, vind ik leuker effect geven en blijf er niet zo vertieft lang wakker van. Daar neem ik gewone speed voor, dat vind ik leuker dan coke én dex en werkt al lang genoeg, is nog eens veel leuker, energieker en fysieker ook dan die illegale ADHD medicijnen waar ik para en introvert van wordt. :grin:

clockcable zei:
Is er een manier om dex te onderscheiden van pep?

Ja polarimeter. Dex en levo zijn de 2 mogelijke enantiomeren en als ze kijken met een polarimeter dan buigt het licht naar rechts af als je rechtsdraaiende pep hebt, volgens mij is dat dex. Racemaat zal waarschijnlijk gewoon niet buigen omdat dat 50/50 is en levo is dan linksdraaiend.

Wikipedia zei:
De benaming van enantiomeren kan gebaseerd zijn op het effect op gepolariseerd licht (de 'draairichting'), of op de structuur. Helaas is er geen correspondentie tussen de drie systemen die hieronder individueel worden besproken, alle combinaties zijn mogelijk.

D en L
D en L zijn de afkortingen van Dextro (rechts) en Laevo (links). D betekent dat de structuur rondom het asymmetrische atoom overeenkomt met rechtsdraaiend glyceraldehyde. L betekent het omgekeerde. Deze aanduidingen zijn bij suikers en aminozuren zeer gebruikelijk.

R en S
De aanduidingen R- en S- zijn gebaseerd op de prioriteitsregels van Cahn, Ingold en Prelog. De letters zijn afkortingen van de Latijnse woorden Rectus (rechts) en Sinister (links).
Om vast te stellen of een enantiomeer R- of S- is, wordt aan elke groep die aan het asymmetrisch atoom verbonden is een prioriteit toegekend. Deze prioriteit is gebaseerd op het atoomnummer (eigenlijk atoommassa, maar dat verschil is alleen bij gelabelde verbindingen belangrijk) van de atomen die aan het asymmetrisch atoom verbonden zijn. Als er meerdere gelijke atomen zijn, worden de atomen verderop in de functionele groep bepalend.
Vervolgens wordt in gedachten de groep met de laagste prioriteit naar achteren gedraaid, en een rondje gemaakt langs de overige groepen van lage naar hoge prioriteit. Als dit rondje rechtsom gaat, is de stof R, anders is de stof S.

Alleen die dingen kosten wel 300-400eu op ebay, dus of je dat er voor over hebt? :P Maar je kan vast wel toegang krijgen tot die dingen als je chemie of farmacie studeert denk ik.

Not-Nauw

Ik blijf me verbazen of de wondere wereld en met wat voor informatie sommige mensen mee op de proppen komen! :tearsofjoy:

Liesette

Bewuste gebruiker
test dat ding voor 400 eu ook het percentage ?
heb je geen link ?

me need the speed .... o meter ....

HarryNak

Carlitos zei:
Tjah smaak.
Zou wat zijn he,ik zie het al voor me dat de dealer op ze fiets komt met ze dex en vraagt welke smaak je wilt en een balletje dex schept.

In mijn ogen zijn onsjes normaal,ik bedoel 50% verdampt is nog maar 50 gram.
Deel het met je vrienden en het is op.
Maar vroeger vond ik 3 gram al veel,ieder zijn mening.

50% verdamping is veel te veel. Bij goed gedraaide hou je zeker 80% over.

Carlitos

Badass junkie
Die heb ik vaker gehoord..
Zelden een niet natte ons gekregen ,of pasta/kleiachtig amper vocht en wel 50% verlies.(tena lady?)
Mooi ding was het echt een droge bal ooit,maargoed pep word verzwaard nu eenmaal met vochtiche vloeistoffen waarvan niet bekend is wat (de test ook niet) Nat bommen doe ik dus niet meer bespaart toiletbezoekje.
Meeste onsjes zit+- 50% tegenwoordig denk ik en wanneer word pep gauw hard en brokkig wanneer je manitol erbij doet dan word het ook droger natuuurlijk bv.0,8amf 0,2manitol dan denk je wat verdampt er weinig maar zit je weer met kwaliteit..(20 tot 35% gemiddeldes bij test)
80% over 'een' gram is het eerder gezien de procudure en een gram een langere weg moet afleggen en uitdroogd onderweg en waarschijnelijk word versneden ook nog is.

10 tot 30% is wel nice om te hebben maar liever een natte 73%.
En,maar plaats maar is 1 reactie op partyflock over dat 40% verdampt 'iedereen heeft daar het beste
En tjah goed gedraaid,het zijn geen jointjes 20% is eccht niet de standaard.
Over onsjes hebben we het even he.
Heb geen Maurice de hond statastieken maar virtueel op fora lijkt alle pep wel goed of word beleefd als goed 30% geeft al rush 'dus is ie goed' zolang ze het maar voelen lol :tearsofjoy:
Maargoed ik kom maar uit lisse en div. andere plekken bewoond en beleefd kwa speedcultuur,dit zijn me bevindingen en ervaringen uit het noorden ben maurice de statastieken niet bijdehand..

Dex :hearteyes: !!
Nadat ik een paar maanden terug een nieuwe dealer had gezocbt, ben ik helemaal om. Eerste dealer had alleen levo en toen ik kon kiezen heb ik eens dex geprobeerd. Het is wel even wennen omdat je anders hardgaat op dex, maar ik vind het gevoel beter.
Meer ontspannen, minder vaag en werkt langer:)

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Opzich ben ik wel een fan van DEX ten opzichte van Speed. Maar de kater blijft voor mij het zelfde. Al kon ik wonder boven wonder wel voor het eerst slapen na gebruik van DEX.

Maarja speed of dex het blijft kwa effect super!! Maar de kater en de na/bij effecten maken het voor mij, niet tot iets wat ik vaak wil gebruiken. Maar voor sommige momenten is het geniaal.

Kwa effect/prijs verhouding is het de beste drugs. Maar kwa kater, de heftigste.

Dus ja veel dubbele gevoelens bij DEX/Speed.

Maar voor af en toe en dan even goed op de dosering letten, de kater proberen te verminderen. Dan is het zeker zwaar relaxed.

Ik had dit keer trouwens ook geen rare verschrompelde gebruikelijke pep lul(dus dat was wel een bijkomend voordeeltje) Maar als je sex wil hebben, dan gewoon even aandacht geven en hij wordt harder dan staal. Alleen de eerste keer schrok ik me kapot whahah. De orgasme zelf is ook super heerlijk en heftig. Dus ja voor de sex is pep prima. Op DEX nog niet gedaan, maar dat zal zeker het zelfde zijn.

Ik zou zelf dus niet kunnen werken een dag na DEX. Ik doe dat zelf dus ook niet.

:)

Autsider

Belezen gebruiker
Vreemde vraag: ik heb dex van de apotheek, heb het nu al bijna een jaar, is het mogelijk dat de werkingsduur ineens verandert? (langer werkt dan eerder) (eerder was het 2-2,5 uur, nu 3-6 uur) daarnaast heb ik sinds de laatste 6 weken ook last van overdoserings kenmerken bij normale doseringen. (2x 5mg)

waar halen jullie die medicinale dex vandaan. gewoon bij de appotheek op recept of niet ?
want een vriend van mij heeft ook adhd en ik ook en die slikt nu dex en ik heb ook geprobeert en ik vindt het supper fijn spul aleen ja waar zou ik het LEGAAL vandaan kunne halen.

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Ik snap er nou geen reed meer van. Gaat dit topic nou over dexamfetamine wat farmaceutisch is of wat rechtstreeks uit het lab komt?

Bananenbennie

ik ben er toch niet zo'n fan, heb nog een paar stripjes van 5 mg pillen liggen en een paar gram in poedervorm, denk niet dat ik het nog eens zal gebruiken, ik word er te suf van

n8wachT

Bewuste gebruiker
Ik denk dat ik me ook maar bij dit clubje ga voegen, misschien komt het weer tot leven. Heb om te beginnen ontzettend genoten van de 9 pagina's welke dit topic inmiddels rijk is. Ik ben ook een ware fan, van amfetamine in alle soorten en maten. Hedendaags vooral ook aan de dex.. De straat-speed kwaliteit ging al steeds vaker achteruit hier in de buurt. En vooral fysiek raakte ik langzaam aan steeds meer op het randje tussen leven en 'schijndood.'

Momenteel zit ik op 10 tabletten a 5mg dex-amfetamine per dag
:rock:

bruuk83

Vroeger op afters had iemand vaak dex bij zich, maar eigenlijk werd dat door ons alleen gebruikt om jezelf ff te ontnuchteren na keta bijvoorbeeld. Of als je steeds in slaap viel door de ghb. Na een klein snuifje dex kon je dan weer zonder het wat hardere effect van gewone pep. Zo ervaarden we het ook, in je hoofd werd je helder en scherp, zonder dat je fysiek strak ging staan. Maar wij hebben het nooit ervaren als partydrug, meer als optioneel onderdeel om bij je te hebben :P

FF EEN REACTIE MBT 'DEX AMFETAMINE, IK BEN EEN ADD-PATIENT EN KRIJG VAN DE PSYCHIATER DEXAMFETAMINE. HET IS INDERDAAD ZO DAT 'DEX' WEL HEEL ZUIVER IS,MAAR ZEKER NIET ZO STERK ALS DE SPEED V/D LOCALE DEALER.
DE VERHOUDING IS ± 1 OP 3; DWZ: 1TABLETJE DEX= 5MG TEGEN 3X DEZELFDE HOEVEELHEID VAN DE NORMALE 'SPEED. JE HEBT LINKS EN RECHTS DRAAIENDE SPEED. RECHTS DRAAIEND IS BETER VOOR JE MIND- 'DEX'=RECHTS DRAAIEND.

*Modknip, die mail hoeft er voor niets bij te staan.
Als de discussie te groezelig is voor gewoon openbaar in het topic te plaatsen, hoeft hij helemaal niet plaats te vinden.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Hey wasbeertje,

Dit is al de 2e reactie die ik in all caps zie. Dit is je eerste waarschuwing, volgende keer geen caps gebruiken. Bij voorbaat dank.

Bovenaan