Lawrence Bender
Experimenterende gebruiker
Not-Nauw zei:Wil het best proberen, al was het alleen maar om een ons natte dex in mijn auto te hebben... ahumCarlitos zei:W.F.L. zei:Ga maar is met een natte ons dex 45 minuten rijden in je auto 2x verpakt in gripzak.
Anyway, dit topic heeft er een fan bij. Zaterdagavond een enkele dex pil genomen. Na anderhalf uur reden we langs het Abe Lenstra stadion en ik merkte op dat mijn vermoeidheid plaats had gemaakt voor enorme berg concentratie kracht. Ik heb dat stadion de afgelopen 22 jaar nog nooit zo aandachtig bekeken. Ik merkte dat ik ook dat ik mij niet meer dronken voelde. Het werkte bij mij dus vrij fijn. De speed rush ben ik niet zo verslaafd aan. Ik kan best zonder en omdat dex makkelijker te doseren is en de kater de volgende dag ook minder bij mij was, betitel ik mij nu ook een dex fan.
Amen
Gewoon een standaard ADHD-dex-pil? Want daar zit echt maar 5mg in ongeveer. Op dexamfetamine kun je ook een flinke rush krijgen als je meer neemt.
Maar we waren het er toch al over eens dat amfetamine geurloos is? :P Weet niet precies hoe ze dex maken, had eens gelezen dat ze eerst gewoon racemische krijgen en die 50% levo omzetten naar dex, maar hoe dat precies gaat weet ik niet. Misschien ruik je nog één of ander oplosmiddel of bijproduct, iets dergelijks dat bij die stap gebruikt is. Ik zou het niet weten, heb nog nooit een ons dex gekocht. Zowiezo kun je je geld beter aan andere dingen uitgeven, zoals speed die geen 100% dex is.