DeathRave...

gregory94

Experimenterende gebruiker
Hey! volgnde week donderdag ga ik naar een zeker event dat deathrave heet ( wist niet dat net toen die event ging komen) Het voordeel is dat water gratis te verkrijgen is, maar ik vrees dat het eerder een speed-feestje is.

maar nu vroeg ik me af.... of de muziek wel past bij xtc gebruik... ik krijg er namelijk need zo'n hupperdepup effect van waar ik ga springen als een gek ... meer een happy , love, rythm feeling....
wat denken jullie? ik zal effe soundcloud dingen posten

http://soundcloud.com/vortex-of-entropy <----------- ok.
http://soundcloud.com/wearesubcase <-------hmmm.
http://soundcloud.com/m-g-s <-------- -_-
http://soundcloud.com/pentawrench <------- AK47 incomming...
http://soundcloud.com/coreresearchinitiative <--------- 1 van de betere van de avond denk ik?
ja en zo zijn er nog een 4-tal...

normaal draaien ze er acid/trance/ and so on... maar nu is het egt 90% hardcore/speedcore..
denken jullie ook niet dat het beter is dat we wat anders zoeken?

Tufnut

Badass junkie
Met xtc kun je het overal naar je zin hebben, maar wil je dansen (kan dat?) dan is speed mss beter.

gregory94

Tufnut zei:
Met xtc kun je het overal naar je zin hebben, maar wil je dansen (kan dat?) dan is speed mss beter.

niet per se dansen ...dat gebeurt namelijk eerder vanzelf bij me xD ( op X)

ik vind dat MDMA een fantastisch effect heeft wanneer je het mixed met trance,acid,......
ik vroeg me gewoon af of dat gevoel nog steeds kan met hardcore.... aangezien dat echt m'n genre niet is ;D

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Hardcore is mijn genre wél.
Speed vind ik zelf niet zo leuk dus ik doe het praktisch nooit.
Xtc op een hardcorefeestje vind ik best goed!

Tufnut

Badass junkie
Waarom ga je naar een feest waarvan je de muziek niet leuk vind. Is nogal bepalend voor de avond lijkt me. Tenzij er de nodige andere positieve factoren zijn waar je van kunt genieten.

Het effect van drugs is altijd afhankelijk van het samenspel tussen middel, set en setting. Het middel is in principe wat het is. Het effect ervan hangt echter af van hoe jij je voelt en van wat er in je omgeving gebeurd. Na een dag ruzie en verdriet is een pilletje minder leuk dan na het behalen van je diploma. En zo dus ook met de muziek waar je naar luistert. Het effect is beter als de muziek je aanstaat en het kan voor ellende zorgen als de muziek je stoort. Als jij echter iemand bent die het overal naar zijn zin kan hebben dan maakt het weer wat minder uit.
Omdat dit principe geldt voor alle middelen ben jij degene die zal moeten bepalen of en wat je gaat gebruiken.

gregory94

Tufnut zei:
Waarom ga je naar een feest waarvan je de muziek niet leuk vind. Is nogal bepalend voor de avond lijkt me. Tenzij er de nodige andere positieve factoren zijn waar je van kunt genieten.

Het effect van drugs is altijd afhankelijk van het samenspel tussen middel, set en setting. Het middel is in principe wat het is. Het effect ervan hangt echter af van hoe jij je voelt en van wat er in je omgeving gebeurd. Na een dag ruzie en verdriet is een pilletje minder leuk dan na het behalen van je diploma. En zo dus ook met de muziek waar je naar luistert. Het effect is beter als de muziek je aanstaat en het kan voor ellende zorgen als de muziek je stoort. Als jij echter iemand bent die het overal naar zijn zin kan hebben dan maakt het weer wat minder uit.
Omdat dit principe geldt voor alle middelen ben jij degene die zal moeten bepalen of en wat je gaat gebruiken.

thx!
Je hebt gelijk! ^^ Ik ga er zeker eens binnenspringen , maar daar niet de hele nacht blijven ^^
Ik vind het best leuk om nieuwe dingen te ontdekken , en wie weet * is het nog zo slecht niet?

tyla

Newbie
Hallo!

Ik wilde even iets kwijt op jou vraag, weet niet of je er iets aan hebt, spreek uit eigen ervaring!

Zelf bezoek ik vaker hardcore feesten, gebruik altijd xtc! Ben zelf ook niet zown springerd ofzo, word er heel relaxt van geniet van de muziek heerlijk! Moet wel zeggen dat ik dan wel van hardcore hou!

Laatst groot trance feestje gehad, ook een snoepje weggewerkt, dit is toch wel heel anders hoor, je gaat zo in die muziek op je droomt als het ware weg!

Op allebei is het super om te doen vind ik zelf maar wel een andere ervaring, maar zoals al gezegd, hangt van een hele boel factoren af wat jou ervaring er mee zal zijn! Proef idd de smaak in die tent, en kijk dan wat je er mee wil doen! Heb je iets van NEEE , niet doen , denk je van hmm hoe zal het zijn, ben je chill en rustig, gewoon doen! Je zult ook al was het niet heel leuk wel een ervaring rijker zijn!

Als je gaat doen laat je even weten wat je er van vond? Vind ik leuk om te horen!

Kuss tyla

gregory94

uiteindelijk toch naar DeathRave gegaan! en kheb er geen spijt van!
twas egt ... WOW.....
heeeeel goed geamuseerd , missing it allready!

-een vriend van me was iedereen z'n naam aan het vragen voor zijn ark van de liefde...(was z'n 1e keer).

-ik was constant aant dansen , en had lader op de avond wierd visuals ... ( ik was m'n trui kwijt , en zag hem hangen aan de muur... o.o) ....(ook was er iemand die een doorschijnendgezicht kreeg ... met een zonnebril op o.o) ....(en iemand kreeg het masker van angerfist op z'n gezicht ... en het verdween dan weer als sneeuw voor de zon). Ik wars erg sociaal , en in een partymood!

conclusie:

X => means fun everywhere.

Kokosnoot

DUDE HAHAHAHAHHAAHAH WTFF ZEG JY NU

deathrave was in tsteegske, geloofmij 95% van de mensen rondom je zitten op de MD of Keta xD
er word natuurlijk ook vaak speed gebruikt maar je moet toch echt niet een bepaalde drug verkiezen voor de muziek? xD btw vortex of entrophy is acidcore en dat swingt erg lekker op MDMA :)

Kokosnoot

En btw, mentaal ziek (core research initiative) was idd de vetste van de avond lekker afsluiten met wat ranzige acidcore & vette mentalcore! kan niet beter!! :wink:

gregory94

Kokosnoot zei:
DUDE HAHAHAHAHHAAHAH WTFF ZEG JY NU

deathrave was in tsteegske, geloofmij 95% van de mensen rondom je zitten op de MD of Keta xD
er word natuurlijk ook vaak speed gebruikt maar je moet toch echt niet een bepaalde drug verkiezen voor de muziek? xD btw vortex of entrophy is acidcore en dat swingt erg lekker op MDMA :)

jaja! het was zeker plezant! Maar ik was in het begin niet zeker , omdat je toch met een tof gevoel moet kunnen starten, en omdat de muziek niet echt mijn genre dacht ik....mhmmm mss niet. maar ik was fout :grin: En heb een zalige avond gehad! en ga zeker nog een paar keer teruggaan :grin:

Bovenaan