De smaak

Litrik

Newbie
ik heb gisteren voor het eerst een lijntje speed gesnoven, denk ik toch. En het smaakte naar citroen is dat echt?

MissDior

Bewuste gebruiker
citroen??
dat lijkt me sterk :P

Normaal gesroken heeft speed een sterke chemische smaak..
Het brandt ook in je neus..
Hoe was het effect van je lijntje?

:wave:

Litrik

Newbie
MissDior zei:
citroen??

een happy gevoel, stond heletijd tespringen en te zingen, onzin zegge. Dus niet kunnen zwijgen. en nu ben ik dood moe :P

Qocaïne

Badass junkie
Litrik zei:
MissDior zei:
citroen??

een happy gevoel, stond heletijd tespringen en te zingen, onzin zegge. Dus niet kunnen zwijgen. en nu ben ik dood moe :P

duidelijk vitamine C :beer:

MissDior

Bewuste gebruiker
hmm klinkt wel als speed dat effect :)

hoelaat heb je het genomen? en hoe lang voelde je het effect?
heb je kunnen slapen?

Litrik

Newbie
MissDior zei:
hmm klinkt wel als speed dat effect :)

hoelaat heb je het genomen? en hoe lang voelde je het effect?
heb je kunnen slapen?

Rond half 5. ik voelde het tot 11 uur. erachter heb ik maar een uur geslapen ofzo.

MissDior

Bewuste gebruiker
hmm dan wil ik ook wel wat citroenpep want dat lijkt me toch net wat lekkerder smaken :P
Vroeger (10 jaar geleden zoiets) had je appeltjesspeed, die had een appelgeurtje, dus misschien is dit citroentjesspeed hihi!!

Maar bij die appelsmaak proefde ik toch wel echt overheersend een SPEEDsmaak die je niet kan maskeren met welk fruitsmaakje dan ook..

Litrik

Newbie
MissDior zei:
hmm dan wil ik ook wel wat citroenpep want dat lijkt me toch net wat lekkerder smaken :P
Vroeger (10 jaar geleden zoiets) had je appeltjesspeed, die had een appelgeurtje, dus misschien is dit citroentjesspeed hihi!!

Maar bij die appelsmaak proefde ik toch wel echt overheersend een SPEEDsmaak die je niet kan maskeren met welk fruitsmaakje dan ook..

Dan is mijn besluit, dat ik citroen poeier snoof :grin: Was wel lekker :P samen met het vocht dat uit mn neus kwam :tongueout: :grin:

challenge

Experimenterende gebruiker
de speed die ik ken lijkt veel op waspoeder
de geur lijkt sterk op de geur van amandellen

kan het niet echt smakelijk vinden en heb toch een flink glas nodig om het weg te spoelen.

KataStrofe

Belezen gebruiker
Ghaha, geniaal, ik heb me altijd al afgevraagd waarom er nooit iemand op het idee is gekomen om er een geur- of smaakstofje doorheen te pleuren.. Zou er een stuk aangenamer van worden denk ik :grin:

Kan ik me voorstellen, net als wat ze zeggen over condooms met een smaakje; de ranzigheid gaat er evengoed dwars doorheen :P

Blizy

m'n speed heeft over t algemeen wel de zelfde smaak...
CHEMISCH :rolleyes:

lucky bastard ik wil ook citroen speed :grin:

nutsss

Wijs gebruiker
Nou .. Meth666 heeft nog niet zo lang geleden hier ontdekt en ook chemisch onderbouwd dat het branden van speed in je neus veel minder is als je het met geplette rennies mengt. Ik denk dat je speed versneden met rennies erdoor hebt gehad.

Althans ... het zou kunnen. Die hebben een beetje een mint smaakje. :smoke:

Serenity

Badass junkie
Oh gatverdamme. De smaak van pure speed is het ergst wat ik ooit heb geproefd. Flessen met cola zijn er doorheen gegaan in mijn speedsnuiftijd. :wink:
maar smaakje als citroen? Hmm, klinkt lekker :)
Voelde je ook wat van de speed?

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ooh ik vind die echte speed-smaak heerlijk. Gaat zo door je neus heen en dan proef je het zo achter in je mond. Op de een of andere manier is het net als met whiskey.. het proeft chemisch, maar dat is juist wel lekker.

challenge

kan het alles behalve lekker noemen :mrgreen:
maar met een glas drinken erbij is het wel te doen.
kauwgompie achteraf helpt ook wel aardig.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik vind de smaak ook vrij goor, maar toch hou je er wel van op de een of andere wazige manier...

Flink spoelen en kauwgom vreten :d

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Psycho_Chrono zei:
ik vind de smaak ook vrij goor, maar toch hou je er wel van op de een of andere wazige manier...

Flink spoelen en kauwgom vreten :d

Haha mee eens.. De smaak is super ranzig, maar ergens toch ook wel weer erg fijn..

Litrik

Newbie
Serenity zei:
Oh gatverdamme. De smaak van pure speed is het ergst wat ik ooit heb geproefd. Flessen met cola zijn er doorheen gegaan in mijn speedsnuiftijd. :wink:

Ja, ik zong heletijd, sprong, praten, lachen voor niets :P
Maar heb nu bij een andere speed besteld, eens kijken hoe die smaakt :wink:

KataStrofe

Belezen gebruiker
"Dealer, dealer!! Ik wil graag 3gram, 1tje aardbei, een chocola en een vanille. Met nootjes aub" :P

Gat in de markt zeg ik je!!

JewCookie

Wijs gebruiker
Serenity zei:

Herkenbaar.. :rolleyes:

Had zaterdag zelfs het gevoel alsof het in een wondje liep of letterlijk de wonden in m'n gehemelte gevreten had. Was niet alleen ranzig kwa smaak, was niet het geïrriteerde gevoel van ontiegelijk sterke speed maar t voelde alsof er een klodder zwavelzuur vanuit m'n neusholte gaten in me gehemelte aan het vreten was, zelfs drinken hielp maar een deel.. :openmouth:
Iets wat ik in al die tijd toch nog nooit gehad heb.

Iemand ook x zoiets mee gemaakt?

Blizy

JewCookie zei:

Had zaterdag zelfs het gevoel alsof het in een wondje liep of letterlijk de wonden in m'n gehemelte gevreten had. Was niet alleen ranzig kwa smaak, was niet het geïrriteerde gevoel van ontiegelijk sterke speed maar t voelde alsof er een klodder zwavelzuur vanuit m'n neusholte gaten in me gehemelte aan het vreten was, zelfs drinken hielp maar een deel.. :openmouth:

ik weet niet of ik precies weet wat je bedoeld
maar ik heb het gevoel alsof de pep mn keel kapot gemaakt :rolleyes:

me keel hele tijd branden.... k kan amper nog alcohol drinken omdat t zo brand :P

zoiets?

Litrik

Newbie
Blizy zei:
JewCookie zei:

me keel hele tijd branden.... k kan amper nog alcohol drinken omdat t zo brand :P

zoiets?

Ja idd dat is precies wat ik vandaag had:P nu was het echt goeie :) kon lekker goed meedoen met L.O ( lichaamlijk voeding )

disaster

Bewuste gebruiker
Aan het begin is het de branderige duivel in je keel :P .

Na een lange tijd gebruiken wil je die geur niet meer missen :grin: .

JewCookie

Wijs gebruiker
Blizy zei:
JewCookie zei:

zoiets?

Hehe nee, ik bedoel waarschijnlijk toch echt wat anders.. Ik heb tegenwoordig altijd sterke speed, gewone en dex, ze branden als een tierelier in de neus waarna de stroom speed zich via de keel en gehemelte een weg naar je maag wegvreet. Dit gebeurt altijd, met als gevolg vaak een dikke keel waardoor je nie erg makkelijk meer kan drinken, daarnaast komt er altijd een hapje in je mond teregt wat een smaak met zich mee neemt waarvan je muil van samentrekt, te vergelijken met een beetje shag op je tong alleen heeft speed in tegenstelling tot nicotine de gewoonte om ook in je mond een poging wagen om ook hier de gaten in te branden, waardoor je ook een opgezwollen gevoel kan krijgen.

Wat ik toen had was een totaal andere variant hierop. Hoewel het hier ook ging om de aantasting van de speed aan de keel en gehemelte net zoals hierboven beschreven staat, alleen ging het niet om het aantasten van keel en gehemelte maar was het letterlijk wegvreten in de keel en gehemelte. Het werd niet een beetje dik ofzo, maar het voelde aan alsof er een klodder naar beneden druipt welke zich letterlijk mijn keel / gehemelte aan het wegvreten was, ik kan het gevoel het beste beschrijven alsof deze keelkledder opeens letterlijk overal wonden instroomde en zich letterlijk deze wonden invrat. Alleen kwamen deze 'wonden' gelijk met de speed, alsof de speed letterlijk een geul wegvrat. De keel leek op een geul, maar in het gehemelte is echt onmenselijk.. Inplaats van alleen een scheur van de neus door de keel naar de slokdarm te bijten, komt de speed elke keer weer teregt in je gehemelte. Wat niet alleen een pijnlijk spoor naar beneden achterlaat, maar zich onvoorstelbaar snel versprijd waarna er een heel scala aan 'wonden' welke in lijnen van achter steeds verder naar voren stroomd. In lutttele seconden kan één lijntje je gehemelte volledig aan gort helpen.

Je zou denken dat dit met een beetje drinken, of enorm veel natuurlijk, te verhelpen is. Maar van drinken word de bijtende pijn maar een kein beetje minder van. Alleen lijkt het hierna gewoon een wond die er net bij gekomen is, in plaats van een wond waar een klodder zwavelzuur in gegooit is.

Ik denk dat de oorzaak een uitgedroogde harses was, waardoor de verdovende werking van het speeksel dusdanig verminderd is dat deze pijnlijke versie van een speedtransport toch eigenlijk dezelfde is. De verdovende werking van speeksel is behoorlijk groot. Eet maar eens erg scherpe dingen ofzo met een uitgedroogde speedkop, dat is opeens ook ongelovelijk veel scherper als dat het normaalgesproken is.

Albino

Bewuste gebruiker
Ik vind het chemisch en vies, ik had na één lijntje een half uur die smaak van speed in me mond echt ranzig. Absoluut geen citroen :beer:

Bovenaan